Tavaran noutaminen Citymarketista maksaa 4,90€ Helsingissä.. :D
Ja silti ei ole vapaita aikoja noutaa tavaroita kuin vasta ensi viikolla. 😂
Eipä ihme, että Amazon menestyy. Se tuo tavarat ilmaiseksi kotiovelle ja nopeammin kuin kotimaiset kaupat.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten se toimitus maksetaan tavaroiden hinnoissa, ei se sen ilmaisempaa ole amazonilla, vaikka tyhmempi saattaisi niin kuvitella.
Amazonilla on halvempaa. He selvästi tekevät kaiken tehokkaammin.
Ostomäärät lienee hiukan eri kuin kotimaisilla toimijoilla. Lisäksi tarinat Amazonin varastojen työoloista saisivat suomalaisen luottamusmiehen näkemään punaista. Lisäksi puhtaalla verkkokaupalla on aika paljon kevyempi kulurakenne kiinteistöjen osalta kuin kuluttajakauppaa pyörittävällä myymälällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu sitä keräilijällekin palkkaa maksaa eikä ruuan toimitus kuulunut alkujaan ruokakauppojen toimintaan. Minulla on erinomainen keräilijä. Soittaa heti jos näkee jonkun ongelman ja osaa ehdottaa hyviä korvaavia tuotteita jos alkuperäinen on loppu.
Mitä keräilyä siinä on jos ostan netistä laitteen, maksan sen ja käyn noutamassa?
Sinä vertaat ruokakauppaa Amazoniin. Minä kerroin siitä ruokakaupasta. Keräilijä muuten kerää myös muutkin tuotteet. Ei ne lähetykseen lähde ilman keräilijän hakemista. Jossain työn tekee kone ja toisaalla ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten se toimitus maksetaan tavaroiden hinnoissa, ei se sen ilmaisempaa ole amazonilla, vaikka tyhmempi saattaisi niin kuvitella.
Amazonilla on halvempaa. He selvästi tekevät kaiken tehokkaammin.
Varmasti on halvempaa, kun ei makseta työntekijöille elämiseen riittävää palkkaa eikä päästetä vessaan työvuoron aikana
Lähde? Tuskin tuo muita pahempi paikka on..
Miten voi olla ihminen noin pihalla. Niillä on ihmisiä kuollut työpaikalle toistuvien työturvallisuusrikkomusten takia. Eikä kuolleiden määrä ole edes kovin pieni.
WTF!! Juoksupoika- ja palvelustyttötaloudesta pitääkin maksaa rahalla.ITSE. OMALLA RAHALLA!! TÄTÄ ei ole kerrottu!!!! Aion saamari vieköön seuraavalla kerralla kävellä itse kauppaan/mäkkäriin/jne.
Lähde? Tuskin tuo muita pahempi paikka on..