Mitäs sinulla on lasissa/pullossa/tölkissä...?
Itselläni on Fresita kuoharii ja lonkkupäkki Kurko Guarana odottaa jääkaapissa :)
Kommentit (39)
Siis cokista oli lasissa, ehkä haen toisen lasillisen. -21
Tällähetkellä minulla energia juoma, poikaystävällä on olut tölkki.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:24"]Tällähetkellä minulla energia juoma, poikaystävällä on olut tölkki.
[/quote]
*energiajuoma
Olutta. Tällä hetkellä A le cog extra beer ginger. Yli 1,5 litraa olutta juotuna ja vielä 3,9 litraa jäljellä. Ihan yksin juon kaiken. :( Olen matkalla alkoholistiksi kun viimeisen kolmen kuukauden aikana tahti on kiihtynyt aika pahasti, mutta väliäkö sillä enää koska kaikki elämässäni on pilalla ja olen liian pelkuri tappamaan itseni. Ennen en edes pitänyt alkoholista enkä juonut sitä. Mutta jos joutuu olemaan koko elämän yksin ilman rakkautta ja työttömänä köyhänä niin samapa se.
Pirkan appelsiininmakuinen kivennäisvesipullo!
Hörppy-mansikkajuomaa. Eipä tarvitse toiste ostaa.
omenatuoremehua, spriteä ja kossua
Äsken oli punaviiniä, nyt ei mitään. Kolme lasillista join. Vettä seuraavaksi. Ei viittii enempää juoda kun huomenna on talkoot ja iltapäivällä pitää lähteä kyläilemään.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:24"]
[/quote]
Tällä hetkellä, energiajuoma, oluttölkki (ellet tarkoittanut "ollut tölkki"). Ole hyvä!
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:24"]
[/quote]
Tällä hetkellä, energiajuoma, oluttölkki (ellet tarkoittanut "ollut tölkki"). Ole hyvä!
[/quote]
No kiitos kiitos :D en edes huomannut virhettä.
Viinat alapeukuttanutta harmittaa kun ei itse ehtinyt Alkoon?
Omenaviiniä