Äitienpäivästä. Mä tiedän olevani huono ihminen, äiti ja vaimo mutta siitä
huolimatta ajattelin vähän valittaa tänne. Ja synä on niin vähäinen asia kuin se, että mieheni aikoo ostaa äitienpäiväkakun. Lapset haluais tehdä sen isänsä kanssa ja puhuivat jo miten sen koristelevat. Tänään mies ilmoitti lapsille, että kakku ostetaan, hän ei sitä "ehdi" tehdä. Syy kiireeseen ja haluttomuuteen on se, että kakun tekemiseen menis kallisarvoista peliaikaa. Joutusi lauantaina ja sunnuntaina olemaan omien lastensa kanssa ja joutuis hylätä sen rakkaan nettipelin ja ne ihanat pelikaverit. Olishan se kamalaa. Joten kipaistaan pikaisesti huomenna kauppaan, ostetaan se kakku ja joku kukkapuska. Keitetään sunnuntaina kahvit ja lätkäistään kakku pöytään. Oman kakunpalan syömisen jälkeen voi sitten istua tietokoneen ääreen ja pelata loppupäivän, kun velvollisuudet on hoidettu.
En tiedä, mietin että jos tekis sen kakun lasten kanssa itse. Eihän tuo suuri vaiva ole. Eniten kuitenkin nyppii se että minä lapset ei näemmä merkata tolle miehelle yhtään mitään. Olemme juuri sen ostetun pakkokakun arvoisia. Ei enempää. Nettipelikaveri, joita tuo ei edes tunne oikeassa elämässä, on miehelle tärkeämpiä. Niiden seurassa menee illat ja viikonloput. Me oikeat ihmiset saamme tasan pakolliset ja nekin on koko ajan vähenemässä. Mies kun karsii kaiken mahdollisen, jotta saa istua koneellaan.
Ja joo, kyllä mä tästä parisuhteesta vielä joku päivä lähden. Se lopullinen päätös vaan odottaa kypsymistään. Toivo elää vielä, vaikken enää edes itsekään ymmärrä miksi.
Kommentit (6)
Jos lapset haluavat yllättää itsetehdyllä kakulla, tee pohja lasten kanssa valmiiksi, iästä riippuen koristeet ym kermat valmiiksi, vaikka täytät ja kuorrutatkin jos ovat pieniä. Saavat luoda loppusilauksen ja kansi päälle niin on yllätys sinullekkin sunnuntaina. Jos mies ei näitä elämyksiä tarjoa se on sinun hommasi, niinkuin kaikessa kasvatulsessa. Niin ja jätä se sika.
Olen pahoillani, että miehesi on noin itsekäs, mutta miten sinä nyt olisit huono tuon takia?
Sano miehelle että koska lapset haluavat leipoa niin sinä leivot heidän kanssaan eli valmiskakkua ei tarvita, kiitos vain.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:06"]
Olen pahoillani, että miehesi on noin itsekäs, mutta miten sinä nyt olisit huono tuon takia? Sano miehelle että koska lapset haluavat leipoa niin sinä leivot heidän kanssaan eli valmiskakkua ei tarvita, kiitos vain.
[/quote]
Ainahan täällä ap on huono ja varsinkin jos uskaltaa kritisoida miestään.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 21:06"]
Olen pahoillani, että miehesi on noin itsekäs, mutta miten sinä nyt olisit huono tuon takia? Sano miehelle että koska lapset haluavat leipoa niin sinä leivot heidän kanssaan eli valmiskakkua ei tarvita, kiitos vain.
[/quote]
Ainahan täällä ap on huono ja varsinkin jos uskaltaa kritisoida miestään.
[/quote]
Niin no tuossa mielessä kyllä. Mutta oikeasti ei!
Voi sinua :(