Jos meette esim. lääkäerin vastaanotolle niin pukeudutteko
jotenkin siistimmin tai paremmin kuin normaalisti?
Kommentit (20)
Työvaatteisiin, jos olen terve. Sairaana kotivaatteisiin.
En todellakaan, riippuen vaivasta mahdollisimman helpot vaatteet päälle vaan
Alusvaatteet mietin kyllä, ettei ole huonoimmat
En mieti asiaa. Olen muutenkin aina siististi pukeutunut.
Mä puin puhtaat ja suht siistit, mutta mukavat vaatteet kun menin järkyttävässä vatsakivussa lääkärille. Samana iltana olin jo leikkauspöydällä (sappirakko poistettiin).
Eli kipu oli kova, mutta en silti lähtenyt niissä rytkyissä joissa olin pari päivää pyörinyt sängyn pohjalla kivusta.
Kyllä usein katson asialliset alusvaatteet ylle ainakin.
No en, mutta en mene likaisissa tai risoissa vaatteissa, jonkalaisissa saattaisin tehdä vaikka pihatöitä. Kyllä siistiydyn samaan tapaan kuin mennessäni vaikka shoppailemaan. Kyllä tietysti tulee erityisen tarkasti sheivattua sääret ja laitettua siistimmät pikkarit jos menee gynelle.
No en. Ajattelen vaan sitä että on helppo nostaa paitaa jos kuunnellaan sydäntä ja keuhkoja tai saa hihan ylös jos mitataan verenpainetta.
Joo. Pistän myös stringit jos sattuisi olemaan komea nuori lääkäri ;))
Eipä ihmiset tänä päivänä edes välttis käy suihkussa ennen vo:lle tuloa. Ikävä kyllä. Taannoin piti laittaainjektio mummon kankkuun, sillä oli sitten paskat housussa. Nice.
Jos menisin suosikkilääkärin vastaanotolle niin voisin huvikseen laittaa sellaisen paidan, jossa järjetön cleavage, mutta ei ole nyt viime aikoina ollut mitään pahempia vaivoja, niin ei ole tullut käytyä.
En, mutta saatan kyllä käydä suihkussa aamulla tai keskellä päivää ennen käyntiä (yleensä käyn vain iltaisin).
Just keskiviikkona kävin lääkärillä. Muutoin olin kyllä siisti mutta kun piti kengätkin heittää niin ARMOTON jalkahiki lemus ympärillä. Kevennykseks sit ite sanoinkin että kylläpä haisee karmeelle sukat :)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:14"]En mieti asiaa. Olen muutenkin aina siististi pukeutunut.
[/quote]
Sama täällä. Ihmettelen, millaisia alusvaatteita käyttävät nämä, joiden pitää oikein valita, mitkä pukevat lääkäriin yllensä. Tai muitakaan vaatteita...
En todellakaan. Joskus laitan verkkarit tarkoituksella, esimerkiksi kun tiedän et gyne tutkiminen, papa tai muu testi tiedossa.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:30"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:14"]En mieti asiaa. Olen muutenkin aina siististi pukeutunut. [/quote] Sama täällä. Ihmettelen, millaisia alusvaatteita käyttävät nämä, joiden pitää oikein valita, mitkä pukevat lääkäriin yllensä. Tai muitakaan vaatteita...
[/quote]
Just niin. On mullakin kotivaatteet eri kuin työvaatteet, eikä pihatöitä tehdä missään jakkupuvussa, mutta aina on vaatteet puhtaat ja ehjät ja kivan näköiset. En edes omista mitään risoja alus- tai muitakaan vaatteita.
Tottakai, jos menen, varsinkin terveyskeskuslääkärille. Lääkäri ottaa tosissaan potilaan. Miksi lääkäreille ensivaikutelma ei vaikuttaisi. Aina siistinä ja fiksut vaatteet päälle.
Öö, en.