Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ja pitäs muka hyyssätä aikuista miestä! äitienpäivä ja keikka

Vierailija
08.05.2015 |

Ostin molempien äideille lahjat, ja vein jo sen omalle äidille etukäteen. Anopin lahjan annoin miehelle ja muistutin että täytyy tänään viedä, kun viikonloppuna ei olla paikalla. "Sun pitää tehä tähän kortti" "se on sun äiti, joten ois fiksua että teet ite" johon mies "ei sen tartte olla hieno, kirjotat nopeesti jotain kaunolla" "tiiät että mulla on huono käsiala. Sun äitis arvostais enemmän ku ite kirjotat. " "ostan sitte kortin, tuut näyttään millasen" "mulla ois nyt kiire, mutta prismassa kassojen vierellä on" "no en ala, pitikö sun olla noin hankala"
joo eli jäi ilman korttia. Ei muuten, oisin saattanutki kirjottaa, ellei tää aina ois tällasta vänkäystä. Aina saa passata ja tehä puolesta.
Myöhemmin halus pusia. Nohauduin sitten kohti (ja ei oo provo!!) Mies röyhtäs suoraan päin naamaa! Tietty huudahdin ja pakitin. Mies maanitteli taas viereen, ja kun tokaisin että varmaan röyhtäset uudestaan, se lompsi nukkumaan. Ei kai tässäkään muuten olisi mitään, mutta huomenna pitäisi olla valmiina. Yhteisellä kaverilla on keikka, jonne o tarkoitus matkustaa ja yöpyä. Mies on ollut innoissaan, mutta jättänyt valmistelut minulle.
Eli matkatavaroiden pakkaus on minun vastuulla, kun tuo vetää hirsiä... näin on käynyt aiemminkin, ja silloin tuli valitusta, kun unohdin pakata herran bokserit!
Miten voi olla, että prinssistä kuoriutui vuosien yhteiselon jälkeen avuton sammakko? Mitään ei osaa tehdä itse, patistaa minua tekemään. Kun kieltäydyn, ottas nokkiinsa. Kun myöhemmin keskustellaan tästä tavasta, sanoo että tietenkin voin kieltäytyä. Käytännössä sitten en, kun vänkää ja vänkää. Yksinkään en voi keikalle mennä, kun ei ole ajokorttia, eikä rahaa bussiin. Että ottaa pattiin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä keikka?

Vierailija
2/7 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä itse mahdollistat tuon. Miksi pakkaat sille kamatmatkaan?! Anna lähteä ilman. Mitä sitten jos tulee "valitusta"?! Älä oo tossukka! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ajokorttia eikä rahaa bussiin? Olisikohan aika aikuistua ja ottaa vastuu elämästään?

Vierailija
4/7 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Miksi olet aikuisen lapsen kanssa yhdessä?

Vierailija
5/7 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä nyt kalsareita pakata aikuisen miehen puolesta!!! Jos ne jäävät matkasta, niin hän voi valittaa ihan itselleen. Mahdollistat omalla toiminnallasi miehen taantumisen, eli ota jämäkämpi asenne. Miehen käytöstä lienee mahdotonta muuttaa ainakaan napottamisella, joten järkevin teko on muuttaa omaa käytöstä.

Vierailija
6/7 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röyhtäisi päin naamaa. :D

Vierailija
7/7 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on just niin tätä. Hoidin muuton jälkeenkin tavaroiden järjestelyt yksin kun miestä ei kiinnostanut. Nyt se on ihmetellyt kun ei mitään löydä ja arvostellut järjestystä. Olen kehoittanut laittamaan järjestyksen hänelle sopivaksi. Vastauksena on ollut että en jaksa/ei kiinnosta. Ja jatkaa yhä päivittelyä kun mitään ei löydä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi