Vain Elämää 2022 Official
Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo
Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.
Kommentit (4176)
Katselin eiliseltä keikalta Erikan asua. Vaikka olenkin todella ihastunut häneen tänä syksynä ja ihaillen hänen rohkeuttaan ja lavakarismaansa, niin nyt on kyllä pakko sanoa, että toi much. Seksimessuille olisi sopinut paremmin. Seuraavaksi riisuu kaiken pois.
Ja ei siis liity enää VE ohjelmaan, vaan ainoastaan Erikan esiintymiseen omilla keikoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Yona ja Jyrki sopisivat yhteen:)
Ei todellakaan sopis! Erikan paikka on Jyrkin luona ja päinvastoin. Se on ilmiselvä asia.
Olen samaa mieltä Yona ja Jyrki sopisivat hyvin yhteen, Yona on sympaattinen ja älykäs kuten Jyrki.
Vierailija kirjoitti:
setämies AK kirjoitti:
Koko kauden aikana on ylivoimaisesti suurimman vaikutuksen tehnyt Yona! Hän on joka kerta ottanut biisin täysin omakseen ja tehnyt siitä joka kerta alkuperäistä paremman, miten hämmästyttävää. Hän kerta kaikkiaan tuntuu olevan todellisen lahjakkuuden ilmentymä, kuin radio, jonka kautta maailmankaikkeus virtaa. Vesalassa on paljon samaa, tosin mielestäni Yonan oma tuotanto kestää aikaa jopa paremmin kuin Paulan. Olen myyty!
Mäkin pidän Yonasta, mutta ei hän ylivoimainen ole. Pete on mun mielestä eniten häikäissyt esityksillään.
Kaikki ohjelman esiintyjät ovat vuorollaan häikäisseet ja ihastuttaneet. Jyrki69 on nyt ehkä vähän pitkittyneessä ihastelujonossa. Olisihan se ihanaa, jos hän ja Erika olisivat pari, kuten on annettu ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä joulujakso oli jotenkin teennäinen.
Ihan hienoja versioita oli, mutta jokin muu jaksossa tökki.
Samaa mieltä. Tuli ohjelma tiensä päähän nyt täysin. Onneksi ei enää jatku, muutama jakso oli jo liikaa yritystä.
Siis onko Yona sanonut jossain olevansa sinkku, vai miksi oletetaan että hän etsii ihan taatusti Vain Elämää-pöydästä itselleen miestä? Hänen viimeisimmästä avioerostahan on jo aika paljon aikaa, joten voi olla vaikka jo uudelleen naimisissa kun niin tuntuu niin hinkuvan avioliittoa. Sen mitä hänestä yhteisten tuttujen kautta tiedän, että miehiä on ainakin aina riittänyt.
Kausi oli ok mutta toivon isompia ja nuorempia tähtiä seuraavalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Erikan asu oli mauton. Upea väri ja malli noin periaatteessa, mutta joko liian pieni tai sitten halusi vaan varustustaan esitellä. Ja sexy tyyli siis on jees, mutta kaikelle aikansa ja paikkansa. Yökerhoon ehkä, lauluna I wanna be loved by you... mutta En etsi valtaa loistoa! Omg, eikä hyvällä.
Musta se oli niin juhlallinen ja sopi aivan taivaallisen hyvin esitykseen. Mutta kieltämättä todella antava, mutta rohkealle ihmiselle rohkea upea puku.
Eli sanomasi on ettei naisartisti pärjää muuten kuin tissit esillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Erikan asu oli mauton. Upea väri ja malli noin periaatteessa, mutta joko liian pieni tai sitten halusi vaan varustustaan esitellä. Ja sexy tyyli siis on jees, mutta kaikelle aikansa ja paikkansa. Yökerhoon ehkä, lauluna I wanna be loved by you... mutta En etsi valtaa loistoa! Omg, eikä hyvällä.
Musta se oli niin juhlallinen ja sopi aivan taivaallisen hyvin esitykseen. Mutta kieltämättä todella antava, mutta rohkealle ihmiselle rohkea upea puku.
Eli sanomasi on ettei naisartisti pärjää muuten kuin tissit esillä?
Öö, kommentoin vaan hänen asuaan. Että rohkea vaate, rohkealle ihmiselle. Ja mielestäni valtavan kaunis ja juhlava. Esitykseen vaate tuskin vaikutti, se olisi ollut yhtä hyvä vaikka millaisessa kaavussa tai Erikan diggaamissa jumppapuvuissakin.
Erika on kyllä hyvä laulaja. Hän esitti minun suosikkijoululaulun En etsi valtaa loistoa todella upeasti. Tämä Sibeliuksen sävellys on upeimpia joulusävellyksiä. Erika lauloi sen niin pakottomasti ja lempeästi.Kiitos Erika. Harvoin kuuleenoin hyvin ja kauniisti laulettavan.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä joulujakso oli jotenkin teennäinen.
Ihan hienoja versioita oli, mutta jokin muu jaksossa tökki.
Alamäki alkoi heti kun alettiin puhua Joulupöydässä siitä että kaikki ovat vegejä... Suomalainen Joulupöytä on kinkkua ja kalaa...
Erika on nöyrä tulkitsija kirjoitti:
Erika on kyllä hyvä laulaja. Hän esitti minun suosikkijoululaulun En etsi valtaa loistoa todella upeasti. Tämä Sibeliuksen sävellys on upeimpia joulusävellyksiä. Erika lauloi sen niin pakottomasti ja lempeästi.Kiitos Erika. Harvoin kuuleenoin hyvin ja kauniisti laulettavan.
Ihanasti kirjoitettu. Jaan joka ainoan sanan.
Yonasta en saa selvää. Hän on nätti tyttö ja Meiju on oikea nainen ja ihana persoona ja huumorintajuinen. Mutta se joka yllättää huikeilla tulkinnoillaan on Erika Vikman. Hänet kehtais lähettää euroviisuihinkin mutta mielellään sellaisella kappaleella missä hänen kaunis äänensä tulisi esille. Erika voisi vähentää sitä seksiimakoaan ja eikö se ole jo aikan sa elänyt toi Sabrina tai Samantha tyyli. Erika pärjää kyllä äänellään ja seksikäs voi olla hienostuneesti.
Tulipa mulle hyvä mieli kun joku kirjoitti,että ihanasti kirjoitettu kun kehuin Erikan Sibelius tulkintaa En etsi valtaa loistoa. Hyvää Joulua sulle ja kaikille muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Tulipa mulle hyvä mieli kun joku kirjoitti,että ihanasti kirjoitettu kun kehuin Erikan Sibelius tulkintaa En etsi valtaa loistoa. Hyvää Joulua sulle ja kaikille muillekin.
Kiitos samoin sinulle, se oli ihanasti kirjoitettu ja niin pakottomasti, kuten Erikan laulustakin sanoit
Vierailija kirjoitti:
Erika on nöyrä tulkitsija kirjoitti:
Ihanasti kirjoitettu. Jaan joka ainoan sanan.
Olen biisin fani ja minusta Erikan versio oli karsea.
Taisi löytää takaisin radiosoittoon se Meiju Suvaksen ensimmäinen joululaulu.
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se Erika voinut olla kokonaan tissit paljaana, no melkein olivatkin,
kun niin kovin mielellään niitä katsojille näyttelee.
Ennen sanottiin että " melkeistä puuttuu puolet "
Liioiteltu kun sanot että melkein olivat paljaina
Uuden kauden laulajat julkistaneen jo tammikuussa tai ainakin seiska julkistaa. Mut hyvinpä ne on perillä olleet, kuten tämänkin ketjun aloituksesta huomaa.
Tulispa taas joku kenen välillä nähtäisiin vastaavaa kemiaa, kuin J & E. Tosin se jättää muut vähän varjoon. Mutta teki kaudesta todella herkullisen kiinnostavan. Aiemmilta kausilta en vastaavaa muista. Hyviä nekin olleet. Jospa se Michael Monroe lähtis mukaan