Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vain Elämää 2022 Official

Vierailija
13.01.2022 |

Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo

Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.

Kommentit (4176)

Vierailija
41/4176 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yona tulee olemaan erinomainen. Muista en niin tiedä. Jyrki69 kiinnostaa

Sama. Eniten kiehtoo miten Jyrki69 vetää toisten biisejä. Mä kun en oo kuullut hänen laulavan suomeksi.

Yona ja Jyrki69 ovat ne kannattelevat voimat miksi tulen katsomaan kyseistä ohjelmaa.

Mulla samat, kiinnostaa suunnattomasti heidän versionsa ja persoonansa.

Vierailija
42/4176 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yona tulee olemaan erinomainen. Muista en niin tiedä. Jyrki69 kiinnostaa

Sama. Eniten kiehtoo miten Jyrki69 vetää toisten biisejä. Mä kun en oo kuullut hänen laulavan suomeksi.

Yona ja Jyrki69 ovat ne kannattelevat voimat miksi tulen katsomaan kyseistä ohjelmaa.

Mulla samat, kiinnostaa suunnattomasti heidän versionsa ja persoonansa.

Kuvitellapa kun Jyrki69 vetää Yonan biisiä ja päinvastoin. Mielessäni ainaskin vaikuttaa huvittavalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/4176 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuunnellut Yonaa nyt lähemmäs 10 vuotta ja viime vuosina vasta olen päässyt mukaan hänen juttuunsa. Todella upeita biisejä ja sanoituksia ja aivan mahtavaa, että kaikki levyt ovat omia erityisiä kokonaisuuksiaan, mutta kaikissa se Yonan oma persoona kuuluu kuitenkin.

Vierailija
44/4176 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuunnellut Yonaa nyt lähemmäs 10 vuotta ja viime vuosina vasta olen päässyt mukaan hänen juttuunsa. Todella upeita biisejä ja sanoituksia ja aivan mahtavaa, että kaikki levyt ovat omia erityisiä kokonaisuuksiaan, mutta kaikissa se Yonan oma persoona kuuluu kuitenkin.

Mä kuulin Yonasta ekaa kertaa kun häneltä tuli ulos Nättii eipä -biisi. Sitten mä ihastuin häneen ja parin vuoden ajan kuuntelin hänen joitakin biisejä youtubesta. Lempi kappaleeni Yonalta on Laulu niminen kappale.

Yonalta kun tuli uusimmat biisit niin kuuntelin ne läpi, mutta en ihastunut niihin kappaleisiin.

Yonan tyylissä on kummiskin jotain ainutlaatuista.

Vierailija
45/4176 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki69 on nykyään ihan Juice Leskisen näköinen.

Vierailija
46/4176 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Ihmetyyppej??! niin nuori, kun ei tiedä näitä muusikkoja?

Vain Elämää poppoossa kaikki ovat ainaskin itselleni ihan tuttuja. Enkä ole vielä keski-ikäinenkään vielä.

Ei kannata aukoa päätänsä tietämättömyyttään.

Vierailija
47/4176 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson pitkän tauon jälkeen kaikki. Syy siihen on Jyrki69 ja se, että kuulin( lenkillä) kesällä radiosta hänen tunnin ohjelman. Ihastuin kerta kaikkiaan koko tyyppiin ( vaikka olen vanha). Hieno tumma ääni ja hänen kertomuksena koko elämästään lumosi suorastaan. Miten elämä vei kohti nykyistä aina hiekkalaatikkoiästä alkaen...

Sain sitten nähdä Jyrkin livenä kesän rock- tapahtumassa ja kiinnostuin yhä enemmän. Koko bändin esityksistä, mutta solisti on niin upea ja ääni eritoten. Kerroin kaikki miehelleni myös ja hänkin tykästyi musiikkiin ja on samaa mieltä kanssani.

Joten hyvin mielenkiintoista seurata nyt Vain elämää.

Vierailija
48/4176 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katson lauantai aamuisin Vain Elämää, kun perjantaina menee asioita päällekäin ohjelman kanssa. Perjantain ilta kun on kaikista otollisinta aikaa koko viikossa.

Mites teillä?

Vierailija
49/4176 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan tännekin: Jyrki69 on varsin mukava ja supliikkimies. Hänestä on saanut jotenkin vähän toisenlaisen ja etäisen kuvan mutta onkin varsin hauska mies. 

Vierailija
50/4176 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki69 on myös filosofian maisteri ^

Vierailija
51/4176 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki69 lukee myös tällä hetkellä uutta tutkintoa "harrastuksena" ^.

Vierailija
52/4176 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkin Jyrki69llä kaksi korkeakoulututkintoa jo.

Vierailija
53/4176 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenteista päätellen, tämä on Jyrki69 -kausi ja näytetäänkö muuten myöhäisillassa? 😂

Vierailija
54/4176 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään se alkaa!

Vierailija
55/4176 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Yona? Täys neva hööd minulle. Muut tunnistan, vaikka esim Jyrki69:ltä tai Redramalta en osaa nimetä yhtään biisiä.

Vierailija
56/4176 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan kyllä erityisesti Yonan ja Mikko Alatalon päiviä. 

Vierailija
57/4176 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yonalla on tosi monipuolinen tausta ihan tangoista ja Liljan Loistosta lähtien, eli mitä vaan saatetaan nähdä hänen päivänään. 

Vierailija
58/4176 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikon biisit on hyviä ja Erikan samoin. Erika on myös ihana. Näkispä joskus heidät livenä.

Vierailija
59/4176 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä moi. Tää on eka ketju tästä aiheesta, joten käytetään tätä viralliseen viestintään.

Jännitys vähän jo tiivistyy. Vikmanilta droppaa kuulemma uutta musaa ensi viikolla.

Uskon että tänäkin vuonna on osattu tuottaa hyviä covereita, vaikka vähän näyttää kyllä hämmentävän halvalta stailauksen puolesta.

Yonasta pidän ihan aidosti, joten hänen esityksiään odotellessa..

Ok :)

Vierailija
60/4176 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Yona? Täys neva hööd minulle. Muut tunnistan, vaikka esim Jyrki69:ltä tai Redramalta en osaa nimetä yhtään biisiä.

En minäkään tietäisi Yonaa, jos en olisi hakenut häntä netistä, kun olen kuullut radiosta hänen biisejänsä. Ei vaikuta esiintyneen niin paljon suurissa medianlähteissä, että olisi tullut valtavirran tuntemaksi. Ylen radiossa ainaskin olen kuullut paljon hänen biisejänsä muutamia vuosia sitten. Myös mainoksissakin olen kuullut hänen muutamia lauluja.

The 69 Eyes -bändissähän Jyrki69 vaikuttaa niin itselleni ihan ensiksi tulee mieleen Lost Boys kappale. Päässä kummiskin ensimmäisenä itselläni soi Dance d'Amour, mutta biisin nimeä ei tullut itselleni mieleen, joten äsken hain sen nimen googlen kautta.

Redramalta mä tiedän monia kappaleita, mutta vaikea on lonkalta heittää hänen vanhempien biisien nimiä. Clouds ja Let go biisit tulee vain mieleen Redramalta. Redramahan on vaikuttanut muutamissa yhtyeissä ja Julkinen sana- ja On se hienoo -biisit tulevat kokoonpanoista mieleen.

Meiju Suvas on itselleni vähiten tunnettu noista, jolta tunnen vain yhden biisin ja se on Pure mua.

Kiva sitä on seurata Vain elämää, kun en tiedä minkälaisia persoonia nämä muusikot ovat yleisesti ottaen. Harvemmin kun tulee nähtyä ihan henkilökuvaa, paitsi Erika Wikman on tullut ihan selväksi minkälainen persoona on.