Raskauspahoinvointi vie voimat, kohtalotovereita?
Pakko saada valittaa johonkin ja mikä onkaan parempi paikka kuin av! Eli 8 rv ja lamaannutava pahoinvointi vie elämänhalun tyystin!
Päivän H-hetki kun illalla saa mennä nukkumaan ja huokasta että yksi pv takana. Mikään ei kiinosta, vaikka ydinpommi räjähtäis naapurissa. Kaikki energi menee siihen että miettii mitä voisi seuraavaksi syödä ja että saa pidettyä sen sisällä.
Koti on kuin tunkio, aamuisin jaksan max 2 tuntia olla pystyssä ja sen jälkeen loppupäivä menee maaten. Miehen kontoilla on hänen työn lisäksi kodin hoito,pyykit, ruanlaitto, keskeneräinen remontti, lapsista huolehtiminen, koiran hoito jne :,(
Kommentit (2)
Selviäähän tästä, mutta miten lyhyt ihmisen muisti onkaan! Tämä on viides raskaus itselleni ja jokaiselta lähes samalainen koitos ollut. Kestänyt 14-17 rv asti. Voin vain kuvitella mitä se on niillä odottajilla joilla pahoinvointi kestää koko raskauden ajan! Ap
Voisi olla mun kirjoittama viesti, paitsi olen rv 10. Jos menee samalla tavalla kuin viime raskaudessa niin reilun kuukauden päästä pitäisi mulla helpottaa. Pitkältähän tämä odotus tuntuu ja olen jo kurkkuani myöten täynnä tätä pahoinvointia ja väsymystä, mutta kai tästäkin selviää.