Mies on noin 125kg painava itse ja vaatii minua lihomaan että olisi iso perä. Miksi näin haluaa?
Olen pyöreä jo valmiiksi enkä haluaisi enempää painoa.
Kommentit (13)
Sano miehelle, että tuon kokoisena ja näköisenä ei ole varaa vaatia ulkonäköasioita kumppanilta, jos ei ole multimiljonääri
no älä edes mieti miksi. olethan jo jättänyt sen?
Vierailija kirjoitti:
Sano miehelle, että tuon kokoisena ja näköisenä ei ole varaa vaatia ulkonäköasioita kumppanilta, jos ei ole multimiljonääri
Jos on rahaa tai komeutta, on varaa vaatia.
Mutta tasoteoria on satua.
-naiset
Miehesi tykkää isoista pyllyistä. Muista että saat ison pyllyn myös treenaamalla. Itsellä myös iso pylly ja mies innostuu siitä enemmän mitä rinnoista, on siis enemmän peppumiehiä. Joten mars kyykkäämään :)
Rasvan paikkaa ei voi valita. Toisekseen lihavana eläminen on hirveää. Mikään ei sovi kunnolla päälle ja kaikki vaatteet on telttoja. Laihduta.
Eikös miehenkin pitäisi laihduttaa? Ei pelkän naisen.
Kysy siltä mieheltä. Minulle tulee ainakin reaktio kun nainen pyytää käyttämään jotain vaatetta tai ehdottelee hius tyylejä tai sitten jotain muuta, niin kysyn aina miksi. Yleensä nuo suhteet päätyvät eroon, koska en ole mikään projekti joka rakennetaan pala palalta miellyttämään ja vaikka nyt pönkittämään naisen sosiaalista statusta. Ap, tietenkin toisen mieliksi voi tehdä asioita, mutta se toinen ei määrittele mikä sinusta on tarpeellista ja hänen tulee kunnioittaa päätöstäsi. Jos ei kunnioita vaan jatkaa, on aika erota.
Kerroin aloittavani pikemminkin laihduttamisen niin se ei hänelle käy. Eikä varsinkaan halua että alkaisin treenaamaan. Mutta näistä asioista päätän tietenkin itse. Ap
Eikös niitä pervoja ole olemassa jotka lihottavat naisia ja punnitsevat heitä sitten? Ja kun lukema kasvaa niin kiihottuvat siitä?
On ns. lihottaja, feeder.
Juokse.