Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

herättääkö nuori vaimo muissa miehissä kateutta?

Vierailija
08.05.2015 |

Esim. 34 vuotias on naimisissa kaksikymppisen kanssa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 17:03"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:56"]Meillä ainakin miehen kaverit 'kadehtii' vaikka en ole kuin 7 vuotta nuorempi. Mies 36 ja minä 29. Ja vielä pitkä, hoikka ja kaunis. Sokerina päällä; hoidan kodin ja lapset, teen hyvää ruokaa ja leivon, olen kunnianhimoinen ja ahkera työelämässä. Olen hauskaa seuraa ja huumorintajuinen. Näitä nyt esimerkiksi :) [/quote]Minun mies on 36. Ja minä 43. Mutta tiedän että mieheni pitää minua kauniina ja muutkin miehet! ja muutenkin teen parempaa ruokaa kuin sinä! Ja minulla on taatusti enemmän rahaa kuin sulla! Oi voi!

[/quote]
No MINÄPÄ olenkin entinen Miss Universum, 27 vee! Olen myös kouluttautunut kirurgiksi ja teen välillä leikkauksia ilmaiseksi köyhille ja sairaille lapsille, koska rahasta ei ole tosiaan puutetta. ;) Mieheni taas on 35-vuotias öljysheikki (ateisti) joka näyttää kaksikymppiseltä ja kirjoittaa runoja. :)

Vierailija
22/22 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:56"]Meillä ainakin miehen kaverit 'kadehtii' vaikka en ole kuin 7 vuotta nuorempi. Mies 36 ja minä 29. Ja vielä pitkä, hoikka ja kaunis.
Sokerina päällä; hoidan kodin ja lapset, teen hyvää ruokaa ja leivon, olen kunnianhimoinen ja ahkera työelämässä. Olen hauskaa seuraa ja huumorintajuinen. Näitä nyt esimerkiksi :)

[/quote] kadehtii ku miehellä on piika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi