Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otsassa reikä mustapäästä

Vierailija
13.01.2022 |

Mull on ollut jo vuosia mustapään puristamisesta suht näkyvä reikä otsassa. Se tietysti kerryttää koko ajan lisää likaa sinne. Saako tällasia virheitä korjailtua missään? Haluaisin luopua otsahiuksista, mutta en voi, koska reikä näkyy kauas.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei ole hirveä kraatteri niin mikrohionta saattaisi riittää. Kosmetologi osaa neuvoa. Muussa tapauksessa se on laserhoito

Vierailija
22/31 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aknen jättämiä reikiä voidaan korjata ottamalla muualta pala ihoa, joka istutetaan reikään. Tuollaista voisi siis kokeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tohtori Paise -sarjassa oli tuollainen tapaus. Se vaati kirurginveistä ja tikin tai kaksi, siis reiän reunat leikattiin ja ommeltiin kiinni. Muuten tulee kuulemma aina uudelleen.

Älä puhu p:tä. Mustapäästä johtuva reikä ei kyllä tasan tarkkaan tule uudelleen. Miten se reikä edes osaisi löytää samaan paikkaan, jos mustapäätä ei enää ole?

Älä sinä intä, kun et tiedä mitään. Mistä se mustapään tali tulee? Talirauhasesta, joka on aika syvällä ihon alla. Ellei sitäkin poisteta kirugisesti, tietenkin talia kertyy aina uudelleen, ja aina siihen samaan reikään, koska ei se itsestään umpeudu.

Tuo mainitsemani pätkä löytyy Youtubestakin, katso itse kun erikoislääkäri kertoo.

Hyiiiiiiiiiiiiiii!!!! Ällöä ja kauheeta. Miksi tuo mummo odotti yli 50 vuotta ennen kuin korjautti noin ison reiän? Mutta hienoa, että on noin pätevä lääkäri.

Vierailija
24/31 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tohtori Paise -sarjassa oli tuollainen tapaus. Se vaati kirurginveistä ja tikin tai kaksi, siis reiän reunat leikattiin ja ommeltiin kiinni. Muuten tulee kuulemma aina uudelleen.

Älä puhu p:tä. Mustapäästä johtuva reikä ei kyllä tasan tarkkaan tule uudelleen. Miten se reikä edes osaisi löytää samaan paikkaan, jos mustapäätä ei enää ole?

Kaikki joilla on edes keskivaikea akne tietää että ne samat patit ja reiät täyttyy aina uudelleen.

Vierailija
25/31 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen saattaa auttaa kemiallinen kuorinta muutaman kerran

Vierailija
26/31 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin lävistysreikiä pystyy korjaamaan umpeen niin luulis onnistuvan tuollaisen kuopankin.. mua alkanut tosissaan häiritä asia ja vaikuttaa itsetuntoonkin. Jos laitan meikkivoidetta, niin reikä vaan korostuu entisestään 😧

Vierailija
27/31 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis paljonko sen reiän halkaisija on? Ei kai mustapäät ole max kuin 1mm?

Vierailija
28/31 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on monta reikää poskissa, mustapäiden puristelun seurauksena. Ei ole häirinnyt, siinäpä möllöttävät.

Vierailija
29/31 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis paljonko sen reiän halkaisija on? Ei kai mustapäät ole max kuin 1mm?

Mulla on otsassa oleva "reikä" ehkä sen 1-2mm, siitä puuttuu siis ihoa ja on tosi häiritsevä itselle.

Vierailija
30/31 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yhyy mulla on reikä päässä!" Tsiisus, kehittäkää itsetunto?

Vierailija
31/31 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli valtava paukku aikanaan jonka puristin. Verta ei tullut mutta ikuinen reikä jäi hartiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä