Otsassa reikä mustapäästä
Mull on ollut jo vuosia mustapään puristamisesta suht näkyvä reikä otsassa. Se tietysti kerryttää koko ajan lisää likaa sinne. Saako tällasia virheitä korjailtua missään? Haluaisin luopua otsahiuksista, mutta en voi, koska reikä näkyy kauas.
Kommentit (31)
Aknen jättämiä reikiä voidaan korjata ottamalla muualta pala ihoa, joka istutetaan reikään. Tuollaista voisi siis kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tohtori Paise -sarjassa oli tuollainen tapaus. Se vaati kirurginveistä ja tikin tai kaksi, siis reiän reunat leikattiin ja ommeltiin kiinni. Muuten tulee kuulemma aina uudelleen.
Älä puhu p:tä. Mustapäästä johtuva reikä ei kyllä tasan tarkkaan tule uudelleen. Miten se reikä edes osaisi löytää samaan paikkaan, jos mustapäätä ei enää ole?
Älä sinä intä, kun et tiedä mitään. Mistä se mustapään tali tulee? Talirauhasesta, joka on aika syvällä ihon alla. Ellei sitäkin poisteta kirugisesti, tietenkin talia kertyy aina uudelleen, ja aina siihen samaan reikään, koska ei se itsestään umpeudu.
Tuo mainitsemani pätkä löytyy Youtubestakin, katso itse kun erikoislääkäri kertoo.
Hyiiiiiiiiiiiiiii!!!! Ällöä ja kauheeta. Miksi tuo mummo odotti yli 50 vuotta ennen kuin korjautti noin ison reiän? Mutta hienoa, että on noin pätevä lääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tohtori Paise -sarjassa oli tuollainen tapaus. Se vaati kirurginveistä ja tikin tai kaksi, siis reiän reunat leikattiin ja ommeltiin kiinni. Muuten tulee kuulemma aina uudelleen.
Älä puhu p:tä. Mustapäästä johtuva reikä ei kyllä tasan tarkkaan tule uudelleen. Miten se reikä edes osaisi löytää samaan paikkaan, jos mustapäätä ei enää ole?
Kaikki joilla on edes keskivaikea akne tietää että ne samat patit ja reiät täyttyy aina uudelleen.
Siihen saattaa auttaa kemiallinen kuorinta muutaman kerran
Ainakin lävistysreikiä pystyy korjaamaan umpeen niin luulis onnistuvan tuollaisen kuopankin.. mua alkanut tosissaan häiritä asia ja vaikuttaa itsetuntoonkin. Jos laitan meikkivoidetta, niin reikä vaan korostuu entisestään 😧
Siis paljonko sen reiän halkaisija on? Ei kai mustapäät ole max kuin 1mm?
Minulla on monta reikää poskissa, mustapäiden puristelun seurauksena. Ei ole häirinnyt, siinäpä möllöttävät.
Vierailija kirjoitti:
Siis paljonko sen reiän halkaisija on? Ei kai mustapäät ole max kuin 1mm?
Mulla on otsassa oleva "reikä" ehkä sen 1-2mm, siitä puuttuu siis ihoa ja on tosi häiritsevä itselle.
"Yhyy mulla on reikä päässä!" Tsiisus, kehittäkää itsetunto?
Miehellä oli valtava paukku aikanaan jonka puristin. Verta ei tullut mutta ikuinen reikä jäi hartiaan.
Ellei ole hirveä kraatteri niin mikrohionta saattaisi riittää. Kosmetologi osaa neuvoa. Muussa tapauksessa se on laserhoito