Hävettää! olin kaverini tupareissa..
Eilen. Ja olin todella kännissä ja sammuin kaverini sänkyyn. Aamulla heräsin vieläkin kännisenä ja lähdin kävelemään kotiin. Matkalla tunsin kun alapäästä valuisi jotain ja kotona tarkastin mitä vuoti. Se oli spermaa! Mitään muistikuvia ei ole muuta kuin se että menin sinne sänkyyn kun oli niin huono olo ja päässä pyöri. Nyt suunnistan apteekkiin ostamaan jälkiehkäisyn ja varmaan maanantaina menen lääkäriin viemään testejä ettei tullut mitään tautia. Hävettää todella paljon! Järkyttävä krapula muutekin ja nyt voi helvetti..
Kommentit (80)
Mulle ei tullut tarinasta edes mieleen raiskaus!
Ne sormilla laskettavat kerrat, kun oon sammunut, niin filmi on mennyt poikki jo paljon ennen sammumista. Sehän siinä kauheinta onkin sitten, kun yrittää selvittää, mitä on tehnyt.
Ihminen harvoin sammuu kuin seinään! Mä en kyllä ap:nä todellakaan menisi poliisille. Ja olen siis nainen...
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:22"]
Voi vitun riemuidiootti :) Jollakin selvänäkijälaitteellako se lääkäri katsoo onko sinut raiskattu vai oletko vain nussinut kännissä? Ainiin spermanäytehän sen kertoo...
Kerätäänkö sitten vertailukohdaksi kaikilta kaupungin miehiltä dna tai spermanäyte?
[/quote]
Juu, näin pitänee toimia. Ennemmin ap voisi miettiä omaa moraaliaan, onko helppo?
Ja sitä viinaa ei ainakaan osaa juoda.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:41"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:39"]Tuparit torstaina? Joopajoo. Olisit tehny tän huomenna [/quote] Esim. yliopistopiireissä tiistai ja torstai ovat tavallisia bilepäiviä. Mutta ymmärrän, jos et ammattikoulun käyneenä tätä tiennyt.
[/quote]
Että oikein yliopistopiireissä, wau. Hienoa, että on niin hienoja piirejä, joissa dokataan sammumiseen asti tiistaina ja torstaina, kun me muut rahvaat vaan käydään töissä.
[/quote]
Tarkoitin yliopisto-opiskelijapiireissä. Sori, olisi pitänyt olla spesifimpi, että myös rahvas ymmärtää.
[/quote]
:O:-D
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:13"]Raiskarit alkavat heti puolustella sammuneiden naisten raiskauksiaan! Ap: n on saattanut käydä rauskaamassa monta "kaveria", ei vain yksi! Miehet ovat sen vuoksi puolustamassa, että joo, kyllä se itse oli suostuvainen, ksa usein bileissä ne käy vuoron perään vetämässä sammuneita tyttöjä, mikä selittää myös vielä kotimatkalla valuneen sperman!
Nyt tytöt/naiset!!! Jos huomatte bileillan ja oman sammumisenne jälkeen selviä merkkejä teihin yhtymisestä, niin mars välittömästi lääkäriin ennenkuin yhtään peseydytte tai vaihdatte vaatteitanne. Ja jos olette vielä illan juomingeista kännissä/krapulassa, sitä parempi! Se on myös lisätodiste lääkärille ja poliisille, jos raiskaus on todettu spermanäytteistä, joita lääkäri ottaa teistä! Näytteistä näkee myös, MONENKO eri miehen spermaa on, eli moniko on käynyt raiskaamassa, ja näin saadaan nuo sammuneiden raiskaajat vastuuseen teoistaan!
Täällä nuo raiskauksia itse tekevät ja miesten oikeuksia raiskata naisia puolustelevat yrittävät halveksia raiskattuja ja vähätellä tapahtumia ja mikä pahinta, syyttää raiskattua tapahtuneista!!! Törkeää!!!
Katsokaa, naiset, että käytte HETI lääkärillä, jahkailematta yhtään, jos oikeasti koette, että teidät on sammuneina raiskattu!!! Jo pelkkä verikoe alkoholipromileista veressänne osoittaa, millaisessa kunnossa olette olleet, ja sekin on vahva todiste. Käräjille vaan kaikki raikarit vastaamaan teoistaan!!! Ja muistakaa esittää korvausvaatimus, sillä muutoin ei asia saata edetä syytteeseen.
JA TÄRKEIN! ÄLKÄÄ TEHKÖ PERÄTTÖMIÄ RAISKAUSILMOITUKSIA POLIISEILLE!!! Siis ENSIN LÄÄKÄRIIN JA VERIKOE JA NÄYTTEET SPERMASTA, sen jälkeen, kun tulokset tulleet, sitten vasta poliisille. Tuossa vaiheessa jo lääkärikin kehottaa siihen!!!
[/quote]naurattaa tämä kommentti! :D Ap
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:24"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:22"]
Voi vitun riemuidiootti :) Jollakin selvänäkijälaitteellako se lääkäri katsoo onko sinut raiskattu vai oletko vain nussinut kännissä? Ainiin spermanäytehän sen kertoo...
Kerätäänkö sitten vertailukohdaksi kaikilta kaupungin miehiltä dna tai spermanäyte?
[/quote]
Juu, näin pitänee toimia. Ennemmin ap voisi miettiä omaa moraaliaan, onko helppo?
Ja sitä viinaa ei ainakaan osaa juoda.
[/quote]nii just. -Ap
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:22"]
[/quote]
Saateri millaiset juhlat, jos koko kaupungin miesväki on paikalla ollut. Yleensä kuitenkin riittää paljon pienemmän joukon testaus, joka on mahdollista selvitellä suhteellisen hyvin.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:22"]
[/quote]
Saateri millaiset juhlat, jos koko kaupungin miesväki on paikalla ollut. Yleensä kuitenkin riittää paljon pienemmän joukon testaus, joka on mahdollista selvitellä suhteellisen hyvin.
[/quote]:D
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:09"]
Kyseessä voi olla raiskaus joten varmuuden vuoksi rikosilmoitus kaikista miehistä jotka tupareissa olivat. On poliisin asia tutkia ja todeta heidät mahdollisesti syyttömiksi.
[/quote]
en tiedä oliko tämä vitsi, mutta väärä ilmoitus on myös rikos. Eli "varmuudeksi" rikosilmoitusten tehtailu ei ole kovin järkevää.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:43"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:09"]
Kyseessä voi olla raiskaus joten varmuuden vuoksi rikosilmoitus kaikista miehistä jotka tupareissa olivat. On poliisin asia tutkia ja todeta heidät mahdollisesti syyttömiksi.
[/quote]
en tiedä oliko tämä vitsi, mutta väärä ilmoitus on myös rikos. Eli "varmuudeksi" rikosilmoitusten tehtailu ei ole kovin järkevää.
[/quote]
Laissa tarkoitettua tahallista väärää tietoa ei nähdäkseni anneta, jos tapahtumat ovat menneet kuvatulla tavalla. Sinänsä rikosilmoitusta ei kylläkään tämän tyyppisessä tapauksessa tehdä kaikista paikalla olleista, mutta poliisi auttaa näiden muotoseikkojen kanssa.
No tässä oli se vika, että on vähän epäselvää onko tämä totta. Joku nainen vielä sanoi, että jos se on valkovuotoa. Tosi ikävää jos jotain on tapahtunut. Tosi harmi jos ei itsekkään tiedä mistään mitään. Olisi hyvä aina olla joku ystävä, joka huolehtii, ettei mitään pääse tapahtumaan.
Mua vituttaa että tällaiseen paskaan provoon menee jengiä kuin särkiä katiskaan. Jostain syystä raiskausprovot ovat viime päivinä nousseet suosioon.
Miten tyhmää jengiä täällä on?
Kyllä sä varmaan jotain muistasit, jos sua yöllä ois nussittu. Epäilen myös mällin ulosvaluvuutta tuntien päästä aktista. Opiskelubileet ovat lähes aina arkisin, mutta en ole vielä kuullut tupareista, synttäreistä tms. isommista kotijuhlista, jotka olisivat arkipäivänä. ja olen näissä kuitenkin käynyt kymmeniä kertoja. Aina tuparit ovat olleet viikonloppuna.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:50"]
Kyllä sä varmaan jotain muistasit, jos sua yöllä ois nussittu. Epäilen myös mällin ulosvaluvuutta tuntien päästä aktista. Opiskelubileet ovat lähes aina arkisin, mutta en ole vielä kuullut tupareista, synttäreistä tms. isommista kotijuhlista, jotka olisivat arkipäivänä. ja olen näissä kuitenkin käynyt kymmeniä kertoja. Aina tuparit ovat olleet viikonloppuna.
[/quote]
Voin antaa sinulle sellaiset tropit, että et muista mitään asiasta, vaikka höyläisin sinua Reiskan kanssa vuorovedolla koko yö perseeseen. No aamulla voi olla ryppyreikä vähän hellänä, mutta sitä sattuu.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:50"]Mua vituttaa että tällaiseen paskaan provoon menee jengiä kuin särkiä katiskaan. Jostain syystä raiskausprovot ovat viime päivinä nousseet suosioon.
Miten tyhmää jengiä täällä on?
[/quote]mälliä tiputtelee seksin jälkeen monta tuntia. Jos joku mälläis sun perseeseen niin huomaisit että ei ne sieltä heti valu kerralla
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:46"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:43"]Kannattaisko nyt ihan ekana suunnata päivystykseen ja kertoa raiskauksestasi! Älä käy suihkussa, älä vaihda vaatteita vaan mene suoraan päivystykseen. [/quote]en kyllä mitään ilmoitusta lähde tekemään. Nehän kuulustelee kaikki ketä siellä tupareissa oli ja hävettää ihan tarpeeksijo nyt
[/quote]
Joo, ja kavereillahan ei ole syytä hävetä! Ensinnäkin kaverista pidetään huolta ettei kukaan tee huonosti voivalle mitään ja se runkku joka lykki spermansa sisääsi varmasti ansaitsisi hiukan runtua. Se tekee ton saman taatusti jollekin toisellekin.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:17"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:13"]
Raiskarit alkavat heti puolustella sammuneiden naisten raiskauksiaan! Ap: n on saattanut käydä rauskaamassa monta "kaveria", ei vain yksi! Miehet ovat sen vuoksi puolustamassa, että joo, kyllä se itse oli suostuvainen, ksa usein bileissä ne käy vuoron perään vetämässä sammuneita tyttöjä, mikä selittää myös vielä kotimatkalla valuneen sperman!
Nyt tytöt/naiset!!! Jos huomatte bileillan ja oman sammumisenne jälkeen selviä merkkejä teihin yhtymisestä, niin mars välittömästi lääkäriin ennenkuin yhtään peseydytte tai vaihdatte vaatteitanne. Ja jos olette vielä illan juomingeista kännissä/krapulassa, sitä parempi! Se on myös lisätodiste lääkärille ja poliisille, jos raiskaus on todettu spermanäytteistä, joita lääkäri ottaa teistä! Näytteistä näkee myös, MONENKO eri miehen spermaa on, eli moniko on käynyt raiskaamassa, ja näin saadaan nuo sammuneiden raiskaajat vastuuseen teoistaan!
Täällä nuo raiskauksia itse tekevät ja miesten oikeuksia raiskata naisia puolustelevat yrittävät halveksia raiskattuja ja vähätellä tapahtumia ja mikä pahinta, syyttää raiskattua tapahtuneista!!! Törkeää!!!
Katsokaa, naiset, että käytte HETI lääkärillä, jahkailematta yhtään, jos oikeasti koette, että teidät on sammuneina raiskattu!!! Jo pelkkä verikoe alkoholipromileista veressänne osoittaa, millaisessa kunnossa olette olleet, ja sekin on vahva todiste. Käräjille vaan kaikki raikarit vastaamaan teoistaan!!! Ja muistakaa esittää korvausvaatimus, sillä muutoin ei asia saata edetä syytteeseen.
JA TÄRKEIN! ÄLKÄÄ TEHKÖ PERÄTTÖMIÄ RAISKAUSILMOITUKSIA POLIISEILLE!!! Siis ENSIN LÄÄKÄRIIN JA VERIKOE JA NÄYTTEET SPERMASTA, sen jälkeen, kun tulokset tulleet, sitten vasta poliisille. Tuossa vaiheessa jo lääkärikin kehottaa siihen!!!
[/quote]
Iltalääkkeiden aika?
[/quote]
Itse asiassa tätä alapeukuttaneiden ja sun olisi aika ottaa iltalääkkeet. Mikä tässä tekstissä oli vikana muuten kuin capslokin ja huutomerkkien osalta? Joka kohta oli totta.
Ihan oikeasti. Mikä teitä vaivaa?
No jos et tiedä tapahtumia, olet ehkä suostunut hommaan. Silloin siitä ei sen enempää.
Johan se paljastui provoksi joku aika sitten ni rauhottukaa
Kannattaisi opetella käyttämään alkoholia kohtuudella, niin ei tarvitsisi miettiä tällaisia.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:38"]
Eilen. Ja olin todella kännissä ja sammuin kaverini sänkyyn. Aamulla heräsin vieläkin kännisenä ja lähdin kävelemään kotiin. Matkalla tunsin kun alapäästä valuisi jotain ja kotona tarkastin mitä vuoti. Se oli spermaa! Mitään muistikuvia ei ole muuta kuin se että menin sinne sänkyyn kun oli niin huono olo ja päässä pyöri. Nyt suunnistan apteekkiin ostamaan jälkiehkäisyn ja varmaan maanantaina menen lääkäriin viemään testejä ettei tullut mitään tautia. Hävettää todella paljon! Järkyttävä krapula muutekin ja nyt voi helvetti..
[/quote]Spermasta DNA testi ja syyllinen kiinni. Kaikki paikallaolijat testiin.