Te joilta tai lapseltanne on venähtänyt/nyrjähtänyt nilkka, kuinka kauan
olitte sairaslomalla, entä lapsenne poissa hoidosta/koulusta? Ja tarkoitan siis ihan kunnollista nyrjähdystä jossa turvotusta eikä jalalla voi alkuun astua.
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:40"]
Enhän minä saannut olla lapsi kouluun heti keppien kanssa, koulu on iso, liikkua saa paljon. Myös pienempien kohdalla on myös mennyt niin, että lapsi päiväkotiin keppien kanssa.
[/quote]
Ihana :)
Ei nilkan nyrjähtäminen estä koulussa käymistä. Jos teet toimistotyötä, voit hyvin mennä myös töihin tai tehdä etätyötä. Raksalla saattaa pomo laittaa paperitöihin kanssa.
Kokille voi olla vaikeaa keksiä töitä. Kävelysauvoilla menin 6 viikkoa kun jalkapöytä murtui. Olin tosin lomalla muutenkin. Nyrjähdys paranee parissa-kolmessa viikossa.
Jos lääkäri kirjoittaa neljän viikon saikun, niin ihmettelen jos työnantaja sitä hyväksyy.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:46"]
Ei nilkan nyrjähtäminen estä koulussa käymistä. Jos teet toimistotyötä, voit hyvin mennä myös töihin tai tehdä etätyötä. Raksalla saattaa pomo laittaa paperitöihin kanssa.
Kokille voi olla vaikeaa keksiä töitä. Kävelysauvoilla menin 6 viikkoa kun jalkapöytä murtui. Olin tosin lomalla muutenkin. Nyrjähdys paranee parissa-kolmessa viikossa.
Jos lääkäri kirjoittaa neljän viikon saikun, niin ihmettelen jos työnantaja sitä hyväksyy.
[/quote]
Entäpä jos töihin tai kouluun pitäisi mennä kävellen eikä jalalla pysty niin pitkään kävelemään? Ei nyt varmaan juu viikkokausia tällainen tilanne ole mutta muutaman ensimmäisen päivän, ehkä viikon.
Mulla venähti nilkka maaliskuun alussa ja vieläkin on kipee ja kävely sattuu
Alle kouluikäisenä nyrjähti toinen nilkka ja ala-asteella toinen. Molemmat vaivaavat edelleen ;)
Alakouluikäinen oli viisi päivää poissa koulusta kun ei pystynyt jalalla kävelemään ja oli särkyä eikä mennyt turvotuksen ja sidoksen vuoksi kenkä jalkaan.
Enhän minä saannut olla lapsi kouluun heti keppien kanssa, koulu on iso, liikkua saa paljon. Myös pienempien kohdalla on myös mennyt niin, että lapsi päiväkotiin keppien kanssa.