Kuinka nopeasti palaatte tinderiin, kun tapailu jonkun kanssa loppuu?
Huvikseni vain kyselen. Kertokaa myös oletteko miehiä vai naisia.
Ja tämä siis niille jotka käyttää deittiappeja. Osaan kyllä arvata että kolme ensimmäistä sivua jankataan niiden kanssa jotka ei tinderiä käytä ollenkaan. Mutta voitaisiinko kuitenkin jättää nyt se jankkaus tällä kertaa vain väliin?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ainakin Tinder tuo itseluottamusta. Jos ei synkkaa tai suhde päättyy aina voi löytää uuden. Onhan se ennen ollut kauheata, kun ei ole ollut valinnanvaraa ja on pitänyt tyytyä johonkin naapurin Jonneen. Tinder ja nää muut sovellukset on vapauttaneet naisen.
Mulla meni tinderin myötä viimeinenkin itseluottamus, kun ymmärsin miten kova kilpailu siellä on. Sun pitää olla täydellinen että riität muuhunkin kuin panoon. Sut voidaan koska vaan heittää roskan lailla menemään, kaikista lupauksista piittaamatta.
Väärä asenne. Ei se roskiin heittäminen tarkoita ettet olisi täydellinen. Tyyppi ei vaan tajunnut. 😅 itsehän olen lähes täydellinen ja täältä roskiksesta viestittelen. Khyl tää tästä taas.
Ap
Ei vaan se tarkoittaa just sitä. Kaikkein kamalin tunne on kun viimein ajattelet että nyt on löytynyt jotain ainutlaatuista, ja sitten selviää että toiselle olet koko ajan ollut vain se roska. Tiedän etten voi koskaan olla tarpeeksi täydellinen, joten tinderöinti on minun osaltani ohi. Siellä on satoja minua parempia tykyllä, miksi kukaan tyytyisi minuun?
Vierailija kirjoitti:
Eihän Tinder ole sen pahempi kuin vanhan ajan räkälä, jossa miehet kuolaa ja heittää rasvaista juttua päälle. Itse sinne voi mennä millä mielellä tahansa, mutta pitää kestää myös se, että siellä jokainen on ihan sillä mielellä kun on. Kuvat ja tekstit on siellä vaan ihan houkuttimena.
Ero räkälään on, virtuaalisuuden lisäksi, ettei kukaan voi lähettää edes viestiä ilman, että olet itsekin valinnut sen toisen. Lisäksi osuman voi poistaa saman tien.
Paljon miellyttävämpää näin. Ja toimikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän Tinder ole sen pahempi kuin vanhan ajan räkälä, jossa miehet kuolaa ja heittää rasvaista juttua päälle. Itse sinne voi mennä millä mielellä tahansa, mutta pitää kestää myös se, että siellä jokainen on ihan sillä mielellä kun on. Kuvat ja tekstit on siellä vaan ihan houkuttimena.
Ero räkälään on, virtuaalisuuden lisäksi, ettei kukaan voi lähettää edes viestiä ilman, että olet itsekin valinnut sen toisen. Lisäksi osuman voi poistaa saman tien.
Paljon miellyttävämpää näin. Ja toimikin.
Niin baariin, jos vertaa niin tinder on paikka, jossa voi valita ketkä pääsee edes samaan baariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ainakin Tinder tuo itseluottamusta. Jos ei synkkaa tai suhde päättyy aina voi löytää uuden. Onhan se ennen ollut kauheata, kun ei ole ollut valinnanvaraa ja on pitänyt tyytyä johonkin naapurin Jonneen. Tinder ja nää muut sovellukset on vapauttaneet naisen.
Mulla meni tinderin myötä viimeinenkin itseluottamus, kun ymmärsin miten kova kilpailu siellä on. Sun pitää olla täydellinen että riität muuhunkin kuin panoon. Sut voidaan koska vaan heittää roskan lailla menemään, kaikista lupauksista piittaamatta.
Väärä asenne. Ei se roskiin heittäminen tarkoita ettet olisi täydellinen. Tyyppi ei vaan tajunnut. 😅 itsehän olen lähes täydellinen ja täältä roskiksesta viestittelen. Khyl tää tästä taas.
Ap
Ei vaan se tarkoittaa just sitä. Kaikkein kamalin tunne on kun viimein ajattelet että nyt on löytynyt jotain ainutlaatuista, ja sitten selviää että toiselle olet koko ajan ollut vain se roska. Tiedän etten voi koskaan olla tarpeeksi täydellinen, joten tinderöinti on minun osaltani ohi. Siellä on satoja minua parempia tykyllä, miksi kukaan tyytyisi minuun?
Joo kyllähän se kirpaisee, mutta sama voi tapahtua missä vaan tutustuttaessa. Tämä nyt on tällainen juttu missä on pakko ottaa riskejä. Jos valitset jonkun joka ei voi rikkoa sydäntäsi niin se on sitten sellainen henkilö josta et itse niin syvästi edes välitä. Aina kun ihastuu, ihan sama missä, on suuri vaara särkeä sydämensä. Niin se vaan menee. Ja tämä on se hinta mikä pitää maksaa, jos joskus meinaa löytää jonkun pysyvämmän. Ei tältä voi välttyä muuten kuin olemalla ikuisesti yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja mietippä, että tuolla jossain hakkaa päätään roskiksen seinään myös se tyyppi, jota sinä etsit. Hänkin etsii sinua. Ja yrittää päästä luoksesi mahdollisimman nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Joo kyllähän se kirpaisee, mutta sama voi tapahtua missä vaan tutustuttaessa. Tämä nyt on tällainen juttu missä on pakko ottaa riskejä. Jos valitset jonkun joka ei voi rikkoa sydäntäsi niin se on sitten sellainen henkilö josta et itse niin syvästi edes välitä. Aina kun ihastuu, ihan sama missä, on suuri vaara särkeä sydämensä. Niin se vaan menee. Ja tämä on se hinta mikä pitää maksaa, jos joskus meinaa löytää jonkun pysyvämmän. Ei tältä voi välttyä muuten kuin olemalla ikuisesti yksin.
Luulen että Tinderissä olevan ihmisen kanssa riski pettymykseen on suurempi, sillä niitä uusia aina paremman näköisiä naamoja tulee ruudulle jatkuvasti. Yksi klikkaus ja olet jo kontaktissa sen kaunottaren kanssa. Ja yksi klikkaus niin pääset eroon edellisestä.
En ole todellakaan valitsemassa sellaista josta en välitä. Ikuinen yksinäisyys on aika varteenotettava vaihtoehto, sillä en varmasti kestäisi enää kertaakaan tulla särjetyksi. Olen vähän sellainen ihminen että jos ihastun, en näe ketään muuta ja olen valmis antamaan sille ihmiselle kaikkeni. Olisi ehkä helpompaa, jos voisi suhtautua näihin asioihin kevyesti kuten useimmat, mutta minä en vaan pysty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja mietippä, että tuolla jossain hakkaa päätään roskiksen seinään myös se tyyppi, jota sinä etsit. Hänkin etsii sinua. Ja yrittää päästä luoksesi mahdollisimman nopeasti.
Ihana ajatus mutten usko siihen. Minun etsimääni ihmistä ei ole olemassakaan.
Minusta nobody on aika väheksyvä käsite. Minusta tuntematon ihminen on vain tuntematon, mutta ei lähtökohtaisesti mitenkään arvottomampi. Ei välttämättä seksuaalisesti tai muutenkaan kiinnostava, mutta ei silti vähempiarvoinen. Käytöksellä hän voi sitten muuttaa kaiken.
Suruajalle on paikkansa, jos sen vaihtoehtona on käyttää muita ihmisiä mielialalääkityksenä.
M44