Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti palaatte tinderiin, kun tapailu jonkun kanssa loppuu?

Vierailija
13.01.2022 |

Huvikseni vain kyselen. Kertokaa myös oletteko miehiä vai naisia.

Ja tämä siis niille jotka käyttää deittiappeja. Osaan kyllä arvata että kolme ensimmäistä sivua jankataan niiden kanssa jotka ei tinderiä käytä ollenkaan. Mutta voitaisiinko kuitenkin jättää nyt se jankkaus tällä kertaa vain väliin?

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku juttu loppuu niin lataan Tinderin heti tai ainakin viikon tai parin sisään. En näe enää mitään arvoa siinä, että pitäisin suruaikaa jonkun nobodyn takia. Heti vaan kohti uusia seikkailuja.

Vierailija
42/69 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin Tinder tuo itseluottamusta. Jos ei synkkaa tai suhde päättyy aina voi löytää uuden. Onhan se ennen ollut kauheata, kun ei ole ollut valinnanvaraa ja on pitänyt tyytyä johonkin naapurin Jonneen. Tinder ja nää muut sovellukset on vapauttaneet naisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä outo ajatus. Normaalilla ihmisellä ei kestä kauan ymmärtää, pitääkö toista miellyttävänä vai ei - eikä tarvitse siihen katkosta muilta uusilta sosiaalisilta kohtaamisilta.

Jos käyttäjä ottaa seksikumppanin, säännöt rinnakkaisista s.kumppaneista sovitaan hänen kanssa, tai kunkin kumppanin kanssa. Se ei ole yksipuolinen päätös tai ainakaan salainen.

Ei tarvita sovellusta tuon tajuamiseen.

Minusta taas outo ajatus, että ensimmäisten treffien jälkeen olisi jotenkin päivänselvää, että nyt ollaan loppuelämä yhdessä ja siitä siinä jotenkin yhteistuumin päätetään. Suhteita voi olla minkä pituisia tahansa ja se kiinnostus voi loppua ihan missä vaiheessa tahansa. 

Vierailija
44/69 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koskaan tapailu muuttunut seurusteluksi. Seurustelu alkaa jo tyyliin toisella tapaamisella, jos on alkaakseen.

Eli pelkän tapailun aikana kaikki ovet on auki

Vierailija
45/69 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ainakin Tinder tuo itseluottamusta. Jos ei synkkaa tai suhde päättyy aina voi löytää uuden. Onhan se ennen ollut kauheata, kun ei ole ollut valinnanvaraa ja on pitänyt tyytyä johonkin naapurin Jonneen. Tinder ja nää muut sovellukset on vapauttaneet naisen.

Odotas, kun ikää tulee lisää...

Vierailija
46/69 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole koskaan tapailu muuttunut seurusteluksi. Seurustelu alkaa jo tyyliin toisella tapaamisella, jos on alkaakseen.

Eli pelkän tapailun aikana kaikki ovet on auki

Niin no, jos se olisi loppunut vaikka viidennen tapaamisen jälkeen niin se ei olisi ollut vielä oikeastaan seurustelua. Se on vähän että miten sitä katsoo. Sen näkee ehkä vasta jälkeen päin mitä se oli. Minäkin toivoin että tämä olisi ollut seurustelua, mutta kun se nyt loppui aika lyhyeen niin ei sitä taida voida sellaisena pitää.

Ap

Vierailija
47/69 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan näin. En ole koskaan käyttänyt Tinderiä ja kun näitä juttuja olen lukenut en varmaan koskaan tule käyttämäänkään. Tindersukupolvissa kukaan ei ajattelekaan pidempiä suhteita ja varmaan siihenkin tottuu, kun nuorena aloittaa. Itselle tuollainen olisi kauhistus N54 

Vierailija
48/69 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan näin. En ole koskaan käyttänyt Tinderiä ja kun näitä juttuja olen lukenut en varmaan koskaan tule käyttämäänkään. Tindersukupolvissa kukaan ei ajattelekaan pidempiä suhteita ja varmaan siihenkin tottuu, kun nuorena aloittaa. Itselle tuollainen olisi kauhistus N54 

Höpöhöpö, siellä on kaiken ikäisiä ja kaikenlaisin toivein ja tarkoituksin. Seitenkymppinen ex-anoppinikin on siellä. Turha pelätä. Mitään ei saa jos pelkää.

Ap

Vierailija
49/69 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku juttu loppuu niin lataan Tinderin heti tai ainakin viikon tai parin sisään. En näe enää mitään arvoa siinä, että pitäisin suruaikaa jonkun nobodyn takia. Heti vaan kohti uusia seikkailuja.

Toinen tapa toimia on, ettei tapaile nobodyja. Suruaika on kuitenkin minustakin outo käsite. Rehellisyys riittää.

Vierailija
50/69 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni tinderin myötä viimeinenkin itseluottamus, kun ymmärsin miten kova kilpailu siellä on. Sun pitää olla täydellinen että riität muuhunkin kuin panoon. Sut voidaan koska vaan heittää roskan lailla menemään, kaikista lupauksista piittaamatta.

Vierailija
51/69 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä piilotan sen mun kortin Tinderissä, jos vasta tapailen jotain tyyppiä. En siis varsinaisesti lähde sieltä mihinkään, en vaan ole aktiivinen. Kuten aiemmin todettu, nää Tinder-tapailut on usein niin lyhytkestoisia ettei sieltä tarvitse mihinkään varsinaisesti lähteä, kunhan ei käytä sitä samalla :D 

Seurustelun (ja siis eron, lol) jälkeen kesti muutaman kuukauden, ennen kuin latasin sovelluksen uudestaan. 

Ehkä sitten tulevaisuudessa teen vain noin. Tuolla estäisi ehkä senkin ettei se edellinen tapailukumppani tulisi heti siellä vastaan. 😩

Ap

Tinderissä voi nykyään estää ihmisen, jonka yhteystiedot sinulla on puhelimessasi. Silloin ei tarvi pelätä että hän tulee siellä vastaan. Mene asetuksiin ja sieltä kohta "estä yhteystiedot" tms.

Vierailija
52/69 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en tavoittele sellaista modernia ihmissuhdetta, missä hierotaan vain sukupuolielimiä yhteen ja ensimmäiseksi tunteet tunnustanut häviää niin itse koitan poistaa tinderin melko nopeasti tai ainakin piilottaa profiilin. Ei mulla ole muuta syytä olla jonkun kanssa kuin, että tykkään tämän henkilön seurasta ja semmoiselle henkilölle mieluummin tarjoan varmuutta kuin epävarmuutta. En poista tinderiä parin-kolmen kahvittelun takia, mutta jos aletaan puhumaan yhteisestä ajanvietosta seuraavia deittejä pidemmälle ja on seksiä jo mukana niin en koe enää tarvetta keskittyä muihin kuin tähän yhteen juttuun. Mä voin tapailla ihan seurustelun säännöillä, koska silloin saan paremman käsityksen kyseisestä ihmisestä. Kun muut liehittelyt jää pois niin näkee sopiiko meidän viestittelyrytmi yhteen. Sama tietysti tapailurytmin ja seksin kanssa. Ja mä haluan olla rehellinen sille ihmiselle sen varalta, että meistä tulee jotain.

Kuinka nopeasti palaan tinderiin, riippuu ihan siitä, kuinka paljon tunteita mulla on ollut pelissä. Jos ei suurempia tunteita ole tapailusta jäänyt niin palaan ehkä viikossa-parissa, mutta jos olen ehtinyt parisuhteeseen eli olen todennäköisesti ollut rakastunut, saattaa mennä vuosikin. Rakkaus jättää minuun vahvan muistijäljen ja ennen seuraavaa haluan saada vanhan jutun käsiteltyä, että oikeasti on paremmat edellytykset seuraavalle. Ikinä en ole pystynyt korvaamaan rakastamani ihmisen jättämää aukkoa toisella ihmisellä vaan aina on pitänyt täyttää tuo paikka itse jotenkin ja pitänyt sen jälkeen antaa toiselle ihmiselle oma hänen tarvitsema tilansa. 

M44

Tuu mun tinderiin❤️

Ap

Ehkä mä olen jo!? Mutta sä ehkä vaan katsoit kuvat ja vedit vasuriin. Tossa yllä on kuitenkin yli 500 merkkiä eli ei käy esittelytekstiksi.

M44

Ehkä, mutta luen kyllä tekstit. Pistä referaattina toi niin tykkään jos tuut vastaan. Kun palaan sinne. Vedän vielä ehkä viikon henkeä. 😊

Ap

Tässä on nyt vaakakupissa se, että sanoo omalla naamallaan jotain semifiksua vs sanoo jotain omalla naamallaan Vauva-palstalla. :D Luulen, että jos joku tota nyt referoi tinderiin niin se tulee olemaan joku tuon M55:n tyyppinen mies.

M44

Vierailija
53/69 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä piilotan sen mun kortin Tinderissä, jos vasta tapailen jotain tyyppiä. En siis varsinaisesti lähde sieltä mihinkään, en vaan ole aktiivinen. Kuten aiemmin todettu, nää Tinder-tapailut on usein niin lyhytkestoisia ettei sieltä tarvitse mihinkään varsinaisesti lähteä, kunhan ei käytä sitä samalla :D 

Seurustelun (ja siis eron, lol) jälkeen kesti muutaman kuukauden, ennen kuin latasin sovelluksen uudestaan. 

Ehkä sitten tulevaisuudessa teen vain noin. Tuolla estäisi ehkä senkin ettei se edellinen tapailukumppani tulisi heti siellä vastaan. 😩

Ap

Tinderissä voi nykyään estää ihmisen, jonka yhteystiedot sinulla on puhelimessasi. Silloin ei tarvi pelätä että hän tulee siellä vastaan. Mene asetuksiin ja sieltä kohta "estä yhteystiedot" tms.

Poistin numeron ensimmäisenä, etten laita mitään ruikutusviestejä. 😬

Ap

Vierailija
54/69 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Tinder ole sen pahempi kuin vanhan ajan räkälä, jossa miehet kuolaa ja heittää rasvaista juttua päälle. Itse sinne voi mennä millä mielellä tahansa, mutta pitää kestää myös se, että siellä jokainen on ihan sillä mielellä kun on. Kuvat ja tekstit on siellä vaan ihan houkuttimena.

Vierailija
55/69 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen tapa toimia on, ettei tapaile nobodyja. Suruaika on kuitenkin minustakin outo käsite. Rehellisyys riittää.

Miten täysin tuntematon ihminen voi olla sinulle mitään muuta kuin nobody? 

Vierailija
56/69 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en tavoittele sellaista modernia ihmissuhdetta, missä hierotaan vain sukupuolielimiä yhteen ja ensimmäiseksi tunteet tunnustanut häviää niin itse koitan poistaa tinderin melko nopeasti tai ainakin piilottaa profiilin. Ei mulla ole muuta syytä olla jonkun kanssa kuin, että tykkään tämän henkilön seurasta ja semmoiselle henkilölle mieluummin tarjoan varmuutta kuin epävarmuutta. En poista tinderiä parin-kolmen kahvittelun takia, mutta jos aletaan puhumaan yhteisestä ajanvietosta seuraavia deittejä pidemmälle ja on seksiä jo mukana niin en koe enää tarvetta keskittyä muihin kuin tähän yhteen juttuun. Mä voin tapailla ihan seurustelun säännöillä, koska silloin saan paremman käsityksen kyseisestä ihmisestä. Kun muut liehittelyt jää pois niin näkee sopiiko meidän viestittelyrytmi yhteen. Sama tietysti tapailurytmin ja seksin kanssa. Ja mä haluan olla rehellinen sille ihmiselle sen varalta, että meistä tulee jotain.

Kuinka nopeasti palaan tinderiin, riippuu ihan siitä, kuinka paljon tunteita mulla on ollut pelissä. Jos ei suurempia tunteita ole tapailusta jäänyt niin palaan ehkä viikossa-parissa, mutta jos olen ehtinyt parisuhteeseen eli olen todennäköisesti ollut rakastunut, saattaa mennä vuosikin. Rakkaus jättää minuun vahvan muistijäljen ja ennen seuraavaa haluan saada vanhan jutun käsiteltyä, että oikeasti on paremmat edellytykset seuraavalle. Ikinä en ole pystynyt korvaamaan rakastamani ihmisen jättämää aukkoa toisella ihmisellä vaan aina on pitänyt täyttää tuo paikka itse jotenkin ja pitänyt sen jälkeen antaa toiselle ihmiselle oma hänen tarvitsema tilansa. 

M44

Tuu mun tinderiin❤️

Ap

Ehkä mä olen jo!? Mutta sä ehkä vaan katsoit kuvat ja vedit vasuriin. Tossa yllä on kuitenkin yli 500 merkkiä eli ei käy esittelytekstiksi.

M44

Ehkä, mutta luen kyllä tekstit. Pistä referaattina toi niin tykkään jos tuut vastaan. Kun palaan sinne. Vedän vielä ehkä viikon henkeä. 😊

Ap

Tässä on nyt vaakakupissa se, että sanoo omalla naamallaan jotain semifiksua vs sanoo jotain omalla naamallaan Vauva-palstalla. :D Luulen, että jos joku tota nyt referoi tinderiin niin se tulee olemaan joku tuon M55:n tyyppinen mies.

M44

Totta 😂 Mutta tuon kyllä varmaan hoksaa vähemmän henkeväksi ihmiseksi kun sen kanssa viis minuuttia viestittelee.

Ap

Vierailija
57/69 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni tinderin myötä viimeinenkin itseluottamus, kun ymmärsin miten kova kilpailu siellä on. Sun pitää olla täydellinen että riität muuhunkin kuin panoon. Sut voidaan koska vaan heittää roskan lailla menemään, kaikista lupauksista piittaamatta.

Älä ota niin vakavasti parisuhdepeliä. Kaikki keinot käyttöön. Kaikkihan siellä feikkaa.

Vierailija
58/69 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ota niin vakavasti parisuhdepeliä. Kaikki keinot käyttöön. Kaikkihan siellä feikkaa.

Antaa vaan feikata keskenään, minä en siinä pelissä halua olla osallisena.

Vierailija
59/69 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M44

Tuu mun tinderiin❤️

Ap

M44

Ap

M44

Ei istu mun tyyliin, liian pateettista, sorry M55

Vierailija
60/69 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärä asenne. Ei se roskiin heittäminen tarkoita ettet olisi täydellinen. Tyyppi ei vaan tajunnut. 😅 itsehän olen lähes täydellinen ja täältä roskiksesta viestittelen. Khyl tää tästä taas.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä