Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisin odottanut enemmän Susanna Laineen kanssa. Seurustelee jonkun Petri Nygårdin kanssa

Kommentit (707)

Vierailija
441/707 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petri on siviilissä tosi fiksu ja asiallinen tyyppi. Artistipersoona on aivan eri asia, vähän kuin klovnin naamio. Sen kanssa voi heittäytyä ja olla aivan erilainen ja ottaa naamion pois töistä lähtiessä. Musiikkiskenessä on varmasti paljon porukkaa, joiden tuotanto heijastelee suoraan heitä ihmisenä, mutta Petri Nygård ei kuulu tähän jengiin.

Mistä ihmeestä tällainen yhtäkkiä on päätetty, että hän ei millään tavalla ole ihan itse se oman hahmon takana. Tämä ei ole mikään käsikirjoitettu näytelmä, vaan hänen ihan oma hahmo/ persoona, jolla ei ole mitään muuta tarkoitusta kuin tehdä musiikkia ja esiintyä. Ja kyllähän tuokin kertoo jotain, että "voi heittäytyä". Niin, meillä kaikilla ei ole mitään tarvetta tai halua heittäytyä mihinkään alapääjuttuihin. Sehän tästä ihmisestä nimenomaan kertookin, että heittäytyminen on nimenomaan tällaista. En tajua, miten alapääjutut tai juuri tämä ihminen olisivat juuri sellaisia, että hahmo on täysin irrallinen siitä omasta itsestä ja niistä alapääjutuista ei muka itsekään yhtään tykätä, mutta pakko on vaan niitä tehdä, että pääsee heittäytymään. 

Vierailija
442/707 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Suskulla on vaan huono miesmaku. Tunnistan, koska mullakin on.

Ei ole, vaan hyvä miesmaku. Mieluummin itse ottaisin hauskan ja verbaalisesti lahjakkaan sekä komeankin miehen kuin jonkun kuivakan, tylsän, huonoryhtisen, kaljuuntuvan, akateemisen ja luonteeltaan tasaisen ja tylsän toimistoukon, jolla on hieman masua.

Tuohon välille mahtuu aika paljon miehiä. Nyt on elämänkoululaisen copet. Sääli ettei sinulla riitä rahkeet parempiin piireihin, mutta hyvä jos tuo mielikuva lohduttaa.

Olen itse akateeminen, melko kokematon ja hoikka hissukkanainen, vieläpä absolutistikin. Mutta mieluummin ottaisin hauskan ja sosiaalisen räppärin kuin jonkun tylsän, kädenlämpöisen setämiehen. Oma flaksini ei ole koskaan ollut kummoinen, mutta mieluummin ottaisin hauskan ja kiinnostavan sekä hyvännäköisen kuin jonkun keskinkertaisuuden.

T. Sama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/707 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suski ei ainakaan syty kilteistä miehistä. Muutama sata kaatoa tällä herralla omien puheidensa mukaan.

Tulihan se taas kerran todistettua että panomiehet viehättää naisia.

Vierailija
444/707 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas on "salasuhde" kun seiska ei tiennyt. Eiköhän kaikki asianosaiset ole sen tienneet jo pitkään. Pitääkö julkisuushenkilön ilmoittaa seiskalle erikseen kun aloittaa parisuhteen?

Tämä. Avoimesti olleet yhdessä unohtui vaan soittaa seveniin.

Vierailija
445/707 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai te tajuatte, että Petri Nygård on roolihahmo? Petri Laurila, joka sitä esittää, on ihan eri ihminen. Mukava, fiksu ja ystävällinen, tunnen hänet vuosien takaa.

Toki se on roolihahmo. Mutta silti en osaa ottaa vakavasti aikuista miestä joka "räppää" alapäästä limaiseen sävyyn. Kyllähän se nyt jotain ihmisestä kertoo jos tuollaista sisältöä tuottaa vaikkakin sitten mukamas pelkästään vitsillä.

Vierailija
446/707 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan myös pyhimys ja teflonin pyhimys ihan erilaisia artisteja ja henkilö niiden takana ihan erilainen sitten taas. Sama koskee Spektiä, siviilissä ollut rauhoitusalalla ja harrastaa mm kalastusta mutta artistihahmo ihan muuta. Sama koskee Petriä.

En ymmärrä, mihin tämä liittyy. Ei kai siinä mitään ihmeellistä ole, että ihmisellä on eri tilanteissa erilaisia rooleja. Kyllä minäkin olen kotona ihan perheenäiti, mutta töissä sitten ammattikuntani edustaja. Mutta kyllä näistä ihan jokainen rooli on ihan minua itseäni ja minun itseni valitsema. Jos en esimerkiksi pitäisi työstäni ja ammatistani enkä haluaisi, että minua liitetään tähän ammattiin, vaihtaisin alaa heti. Minusta olisi jotenkin hassua myös olettaa, että muusikko ei pitäisi musiikista tai lastentarhan opettaja ei pitäisi lapsista. Ei se tarkoita kuitenkaan sitä, että muusikko soittaisi ja laulaisi aamusta iltaan tai lastentarhanopettaja huvikseen vahtii kaikkien tuttavien lapsia yötä päivää. 

Vierailija
447/707 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on ihan kiva seurustella kreisien ihmisten kanssa. Mulla on ollut suhteita, joissa on jo etukäteen tiennyt, ettei tämä tule olemaan kuin nopea juttu (koska toinen on ollut aivan seinähullu), mutta silti suhde on ollut hauska se lyhyen aikaa kun on kestänyt.

Vierailija
448/707 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suski ei ainakaan syty kilteistä miehistä. Muutama sata kaatoa tällä herralla omien puheidensa mukaan.

Yksi suurimmista turn offeista miehessä on se, että entisiä kaatoja tai suhteita on todella runsaasti. Vielä isompi turn off on se, että tekee asiasta numeron, ylpeilee sillä ja huutelee asiaa ympäriinsä.

Vierailija
449/707 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan myös pyhimys ja teflonin pyhimys ihan erilaisia artisteja ja henkilö niiden takana ihan erilainen sitten taas. Sama koskee Spektiä, siviilissä ollut rauhoitusalalla ja harrastaa mm kalastusta mutta artistihahmo ihan muuta. Sama koskee Petriä.

En ymmärrä, mihin tämä liittyy. Ei kai siinä mitään ihmeellistä ole, että ihmisellä on eri tilanteissa erilaisia rooleja. Kyllä minäkin olen kotona ihan perheenäiti, mutta töissä sitten ammattikuntani edustaja. Mutta kyllä näistä ihan jokainen rooli on ihan minua itseäni ja minun itseni valitsema. Jos en esimerkiksi pitäisi työstäni ja ammatistani enkä haluaisi, että minua liitetään tähän ammattiin, vaihtaisin alaa heti. Minusta olisi jotenkin hassua myös olettaa, että muusikko ei pitäisi musiikista tai lastentarhan opettaja ei pitäisi lapsista. Ei se tarkoita kuitenkaan sitä, että muusikko soittaisi ja laulaisi aamusta iltaan tai lastentarhanopettaja huvikseen vahtii kaikkien tuttavien lapsia yötä päivää. 

Se että jos artistina laulaa p**lusta niin siviilissä voi olla ihan muuta.

Vierailija
450/707 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus on paha tauti, pahempi kuin korona.

Vierailija
451/707 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai te tajuatte, että Petri Nygård on roolihahmo? Petri Laurila, joka sitä esittää, on ihan eri ihminen. Mukava, fiksu ja ystävällinen, tunnen hänet vuosien takaa.

Toki se on roolihahmo. Mutta silti en osaa ottaa vakavasti aikuista miestä joka "räppää" alapäästä limaiseen sävyyn. Kyllähän se nyt jotain ihmisestä kertoo jos tuollaista sisältöä tuottaa vaikkakin sitten mukamas pelkästään vitsillä.

Hyvinhän sille kuulijakuntaa riittää. Jos ois halveksittu ja yleisen moralisoinnin kohteena, ei räppäilis yhtään mitään. Kansa tykkää.

Niin me ollaan erilaisia. Itse kuuntelen heviä ja klassista, mutta ei hetkauta Petrin musa mihinkään suuntaan, ainakaan tuomitsemaan tuntematonta jossain palstalla. ja täysin turhaa on jeesustella mistään roolimalleista, nykyajan murkut on aivan järkyttäviä pahimmillaan, huudellaan v-alkuista tauotta ja käydään jo opettajien kimppuun. Pitäiskö ensin lähteä noita vaikka pistämään kuriin.

Vierailija
452/707 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi suurimmista turn offeista miehessä on se, että entisiä kaatoja tai suhteita on todella runsaasti. Vielä isompi turn off on se, että tekee asiasta numeron, ylpeilee sillä ja huutelee asiaa ympäriinsä.

Ei kaikille naisille, muutenhan näitä satojen kaatojen pelureita ei olisi.

Vierailija
453/707 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pelottaa kun toi p. törppö roikkuu ihmisten talojen ulkopuolella kyttäämässä, missä menee vainoomisen raja

ILmeisesti kirjoituksesta päätellen ollut koko yön talon edessä. Lisäks toi kuva on huono, Petri kattoo suoraan kameraan. Mä en kyl tykkää tollasesta käyttämisestä sais jättää ihmiset rauhaan. Just ton takia en lue seiskaa.

Aika vanhanaikaista jo tuollainen kyttääminen. Tiettyjen julkkisten talojen edessä tuntuu olevan koko ajan joku kameran kanssa.

Vierailija
454/707 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna ei saanut nuorempana kesytettyä ketään pelimiesta perheen perustamiseen. Nyt on luovuttanut ja onhan Petri varmaan hauskaa ja rentoa seuraa ilman sen kummempaa sitoutumista.

Vierailija
455/707 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin minäkin asiaa ajattelen järjellä, mutta jotenkin tämä ei kuitenkaan tunnu pätevän naisten keskuudessa. Tiedän oikeasta elämästä tälläisen lipevän kaadoistaan huutelijan jolla on ollut useita sukupuolitauteja. On kaatanut useita naisia ja elää parisuhteessa nyt. Sitten tiedän kunnollisia ja kilttejä miehiä jotka eivät kaatele naisia tai möykkää, mutta yksin joutuvat olemaan.

Vierailija
456/707 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petri on siviilissä tosi fiksu ja asiallinen tyyppi. Artistipersoona on aivan eri asia, vähän kuin klovnin naamio. Sen kanssa voi heittäytyä ja olla aivan erilainen ja ottaa naamion pois töistä lähtiessä. Musiikkiskenessä on varmasti paljon porukkaa, joiden tuotanto heijastelee suoraan heitä ihmisenä, mutta Petri Nygård ei kuulu tähän jengiin.

Mistä ihmeestä tällainen yhtäkkiä on päätetty, että hän ei millään tavalla ole ihan itse se oman hahmon takana. Tämä ei ole mikään käsikirjoitettu näytelmä, vaan hänen ihan oma hahmo/ persoona, jolla ei ole mitään muuta tarkoitusta kuin tehdä musiikkia ja esiintyä. Ja kyllähän tuokin kertoo jotain, että "voi heittäytyä". Niin, meillä kaikilla ei ole mitään tarvetta tai halua heittäytyä mihinkään alapääjuttuihin. Sehän tästä ihmisestä nimenomaan kertookin, että heittäytyminen on nimenomaan tällaista. En tajua, miten alapääjutut tai juuri tämä ihminen olisivat juuri sellaisia, että hahmo on täysin irrallinen siitä omasta itsestä ja niistä alapääjutuista ei muka itsekään yhtään tykätä, mutta pakko on vaan niitä tehdä, että pääsee heittäytymään. 

Kommentoin asiaa siksi, että olen kyseisen artistin tavannut ja yllätyin, kuinka erilainen hän oli artistipersoonaansa verrattuna. Fiksu ja sympaattinen kaveri. 

Vierailija
457/707 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että jos artistina laulaa p**lusta niin siviilissä voi olla ihan muuta.

Niinhän minä juuri tuossa sanoinkin. Ei se lastenhoitajakaan siviilissä välttämättä hoida lapsia, mutta kyllä hän ihan oikeasti on silti lastenhoitaja, joka vaatii tiettyjä ominaisuuksia, kuten esimerkiksi että pitää lapsista. 

Vierailija
458/707 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentoin asiaa siksi, että olen kyseisen artistin tavannut ja yllätyin, kuinka erilainen hän oli artistipersoonaansa verrattuna. Fiksu ja sympaattinen kaveri. 

Tässä taidetaan nyt puhua kahdesta eri asiasta. Toiset ilmeisesti kuvittelevat tai ovat kuvitelleet, että hän ei osaa puhua mistään muusta kuin p*lluista. Minä en puhu nyt siitä. Minä tarkoitan sitä, että ihmisellä pitää olla tietynlainen "mielenlaatu", että pystyy ja jaksaa tuollaisia asioita vuodesta toiseen julkisesti tehdä ja pitää sitä jopa hauskana. Kyllä ihan jokainen varmasti pystyy puhumaan ihmisten kanssa ihan asiallisesti, naurettavaahan se olisi muuta kuvitella. Mutta se ei silti poista sitä faktaa, että tämän ihmisen mielestä on hauskaa laulaa p*lluista turuilla ja toreilla. 

Vierailija
459/707 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvinhän sille kuulijakuntaa riittää. Jos ois halveksittu ja yleisen moralisoinnin kohteena, ei räppäilis yhtään mitään. Kansa tykkää.

Niin me ollaan erilaisia. Itse kuuntelen heviä ja klassista, mutta ei hetkauta Petrin musa mihinkään suuntaan, ainakaan tuomitsemaan tuntematonta jossain palstalla. ja täysin turhaa on jeesustella mistään roolimalleista, nykyajan murkut on aivan järkyttäviä pahimmillaan, huudellaan v-alkuista tauotta ja käydään jo opettajien kimppuun. Pitäiskö ensin lähteä noita vaikka pistämään kuriin.

No entä sitten? Kyllähän Luokkakokous-elokuvaakin porukka käy katsomassa, mutta silti itse pidän sitä nolona ja lapsellisena. Ei kai tässä mistään roolimalleista ole jeesusteltukaan, vaan enimmäkseen tässä on kai muidenkin mielestä kyse noloudesta ja keskenkasvuisesta huumorista. 

eri

Vierailija
460/707 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamala ketju! Susanna vaikuttaa ihanalta. Tuo Petri jäänyt itselleni musiikin osalta vieraaksi, koska en tykkää kyseisestä musiikista, mutta yhteen aikaan jumputukselta ei voinut välttyä.

Siis jos musa on kuraa, niin eihän se ihmisestä mitään kerro!

Varmaan fiksuna hoksannut, että kansaan uppoaa alatyylinen sanoitus ja käärinyt siitä sievoiset summat. Onkohan sitä ihan hävettänytkin, kun aina ne lasit päässä.