Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlin Run Tec -sykemittarin omistajat, apuanne tarvittaisiin!

Vierailija
08.05.2015 |

Ystäväni lahjoitti minulle tarpeettomaksi käyneen Lidlistä ostetun Run Tec -merkkisen sykemittarinsa, mutta hän oli jo kerennyt hukkaamaan käyttöohjeet. Otin sykemittarin vastaan "enhän minä mitään käyttöohjeita tarvitse, enköhän selviä ilmankin" -asenteella, mutta olen tuota nyt jo viikon pyöritellyt eikä se siltikään aukea! Ystäväni siis ei itsekään ole sitä käyttänyt, heräteostos kun oli, joten häneltäkään ei voi apua kysyä.

Sain kyllä user-valikosta lisättyä käyttäjän tiedot (ikä, sukupuoli, paino, pituus jne), sekä kellonajan ja päivämäärän asetettua oikein, mutta mitään muuta en. Googlettelukaan ei tuottanut tuloksia, joitain epämääräisiä sivuja ja maksullisia(?) ohjeita, joten en uskaltanut alkaa mitään lataamaan. Joten olisi mahtavaa, jos joku osaisi neuvoa hiukan! Tai vaikka skannata ohjeet ja laittaa tänne jonkun ilmaisen kuvapalvelun kautta. Joo, tiedän, onhan se vähän vaivalloista, mutta olisin enemmän kuin kiitollinen!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/4 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:46"]

Toivottavasti osaa englantia !

https://www.google.fi/search?q=Lidl+Run+Tech+-sykemittari+&btnG=Haku&gbv=1&hl=fi&nfpr=&spell=1

[/quote]

Osaan kyllä englantia, mutta en siltikään löytänyt. Neuvoisitko tarkemmin miten tuon linkkisi pitäisi auttaa? Lidlin omien sivujen käyttöopashakukaan ei tuottanut tuloksia :(

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita Lidlin aspa numeroon ja kysy sieltä.

Vierailija
4/4 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.scribd.com/doc/149521996/precisionXT-60331-kppm57

Toivottavasti tästä on sinulle vielä apua. Itse sain tuon avaulla rannekeen toimintakuntoon. Älä annan nimen hämätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän