Aion seuraavaksi antaa miehelleni loistavaa seksiä ja sitten jätän hänet
Teen hänelle mahdollisimman hyvän olon, jotta sitten putoaa korkealta ja kovaa. Mies on kusettanut mua koko ajan 6-0. Sain juuri selville. Hänellä todennäköisesti useita naisia kierroksessa ollut koko suhteen ajan. Yrittänyt henkisesti alistaa mua ja välillä onnistunutkin siinä. Nyt mä näytän sille. Petetyn ja systemaattisesti kusetetun naisen viimeinen oljenkorsi. Luultavasti tästä ei ole edes mitään hyötyä, mies on empatiakyvytön ja sairas päästään. Olen ihan rikki ja totaalisen nujerrettu.
Kommentit (47)
Teet vain hallaa itsellesi. Jos haluat kostaa, niin älä nyt ainakaan seksiä anna. Mielummin tuhoat omaisuutta tai nolaat jotenkin. Tuossahan vaan alennat itsesi.
Miten nyt meinasit antaa loistavaa seksiä jos et ole antanut tähänkään mennessä? Siis jos miehesi on vieraissa juossut, sehän johtunee siitä että kotona ei ole hyvää ollut saatavilla. Sori nyt vaan, totuus sattuu.
Sen jälkeen voit tulla antamaan mulle loistavaa seksiä.
Jos hän on minulle jonkun taudin tartuttanut, vahinko on jo tapahtunut. Ehkäisynä meillä ollut pillerit, minä tyhmä kun luotin. Maanantaina sp-tautitesteihin. Jos jotain selviää, en kerro hänelle. Tartuttakoon kaikki ne likaiset lutkat joita panee. Sen siitä saa kun panee varattua miestä. Vitsaus. Toivottavasti miehestä tulee taudin takia lapseton.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 10:39"]Et taida olla järin terve
[/quote]:DDDD ai kuinka niin? Minua ei saatana petetä ilman seuraamuksia. En alistu.
Miehesi on toiminut todella väärin ja suuret empatiat sinulle, ymmärrän että olo on varmasti aivan kauhea! Kerropas nyt kuitenkin miehelle mikäli niitä sukupuolitauteja testeissä löytyy, voihan olla ettei moni rinnakaisista naisista lainkaan tiedä sinun olemassaolostasi ja miehesi parisuhdestatuksesta. Tällöin olisi reilua ja koko yhteiskunnan etu (sinunkin, jos joudut verorahoillasi kustantamaan mahdollisten muiden naisten sukupuolitautien hoidot), että ne hoidetaan ja ennaltaehkäistään mahdollisimman hyvin ja ripeästi. Tsemppiä sinulle kovasti<3
Siementen kylväminen nyt vaan sattuu olemaan miehen geeneissä. Ap, oletatko saavasi sellaisen seuraavan miehen ettei käy vieraissa? Et siitäkään voi olla sen varmempi kuin nykyisestä. Voisin ajatella ettei tilanteesi ainakaan parane tuosta. Av-palsta on täynnä katkeroituneita akkoja jotka ovat tehneet niinkuin suunnittelet. Teksteistä päätellen heillä menee huonosti.
Jos alkajaisiksi juttelisit juurta jaksain miehesi kanssa. Se, että harrastaa sivusuhteita on osittain myös omaa syytäsi. Kirjoituksestasi paistaa läpi sellainen että haluat kontrolloida miestäsi. Se tekee elämän raskaaksi. Kun tästä pettämisestä keskustelet, niin voit ottaa puheeksi myös sen että voisit itsekin käydä vieraissa. Tekisi ap sinulle hyvää. On kulttuureita, missä tuo väittämäsi pettäminen ei ole pettämistä ollenkaan.
Minä itse käyn vieraissa varsin usein ja nautin siitä. Vaimoni on sanonut ettei halua kuulla niistä. Vaimonikin kanssa on seksiä, mutta vaihtelua kaivataan.
Heh. Samankaltaiset suunnitelmat. En ole myöskään kertonut miehelleni että minulta löytyi kondylooma. Pitäkööt sen.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 10:44"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 10:39"]Et taida olla järin terve [/quote]:DDDD ai kuinka niin? Minua ei saatana petetä ilman seuraamuksia. En alistu.
[/quote]
Et taida kuitenkaan olla ihan terve. Kaksi eri asiaa.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 10:58"]
Siementen kylväminen nyt vaan sattuu olemaan miehen geeneissä. Ap, oletatko saavasi sellaisen seuraavan miehen ettei käy vieraissa? Et siitäkään voi olla sen varmempi kuin nykyisestä. Voisin ajatella ettei tilanteesi ainakaan parane tuosta. Av-palsta on täynnä katkeroituneita akkoja jotka ovat tehneet niinkuin suunnittelet. Teksteistä päätellen heillä menee huonosti. Jos alkajaisiksi juttelisit juurta jaksain miehesi kanssa. Se, että harrastaa sivusuhteita on osittain myös omaa syytäsi. Kirjoituksestasi paistaa läpi sellainen että haluat kontrolloida miestäsi. Se tekee elämän raskaaksi. Kun tästä pettämisestä keskustelet, niin voit ottaa puheeksi myös sen että voisit itsekin käydä vieraissa. Tekisi ap sinulle hyvää. On kulttuureita, missä tuo väittämäsi pettäminen ei ole pettämistä ollenkaan. Minä itse käyn vieraissa varsin usein ja nautin siitä. Vaimoni on sanonut ettei halua kuulla niistä. Vaimonikin kanssa on seksiä, mutta vaihtelua kaivataan.
[/quote]
Naiset nyt ei tajua yksinkertaisimpiakaan asioita. Näin se luonto on asiat luonut. Ei hirvisonnikaan piittaa siitä mitään jos sillä 5 lehmää laitettavana. Sen tyytyväisempänä se pysyy.
Loistava strategia, tämän takia juuri kannattaa pitää monta naista kierroksessa. Kaikilta saa loistavaa seksiä. Ja aina löytyy uusia.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 10:56"]Miehesi on toiminut todella väärin ja suuret empatiat sinulle, ymmärrän että olo on varmasti aivan kauhea! Kerropas nyt kuitenkin miehelle mikäli niitä sukupuolitauteja testeissä löytyy, voihan olla ettei moni rinnakaisista naisista lainkaan tiedä sinun olemassaolostasi ja miehesi parisuhdestatuksesta. Tällöin olisi reilua ja koko yhteiskunnan etu (sinunkin, jos joudut verorahoillasi kustantamaan mahdollisten muiden naisten sukupuolitautien hoidot), että ne hoidetaan ja ennaltaehkäistään mahdollisimman hyvin ja ripeästi. Tsemppiä sinulle kovasti<3
[/quote]
Halooo! Mistä ihmeestä joku luuseri aina tempaisee sukupuolitaudit? Eikai teve, fiksu mies niitä salarakkaitaan mistään sillan alta etsi. Salarakas on yllättävän usein esim vaimon ystävä, kaverin vaimo, vaimon sisko, naapurintyttö, kaupantäti tai muu ihan terve ihminen. Mut on steriloitu ja olen kymmenen vuoden aikana pannut aina paljaalla. Ei siinä ole mitään tautiriskejä.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 11:04"]
Loistava strategia, tämän takia juuri kannattaa pitää monta naista kierroksessa. Kaikilta saa loistavaa seksiä. Ja aina löytyy uusia.
[/quote]
Juuri näin! On ne naiset sitten fiksuja
Tuu tänne kans. Lupaan pettää sua ;)
Ei miehelle anneta. Mies ottaa jos sille päälle sattuu.
Eikä se ole miehesi vika että hänellä nyt vaan sattuu olemaan aktiivisempi seksielämä kuin sinulla.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 10:44"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 10:39"]Et taida olla järin terve [/quote]:DDDD ai kuinka niin? Minua ei saatana petetä ilman seuraamuksia. En alistu.
[/quote]
Koko ajanhan sinä alistut. Ja alistut vielä jättäessäsi. Mitään muuta et teekään kuin alistut. Ihana nainen. Pysy tuollaisena.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 11:46"]
Outo logiikka. Eihän se mies siinä mitään häviä päinvastoin saa. Mä vaan ottaisin ja lähtisin mitään sanomatta. Siinä miettiköön mitä tapahtui.
[/quote]Just näin. Eli ap huolehtii miehelle orkun tai pari jääden ehkä itse saamatta touhusta mitään - tämäkö on hyvä kosto? :-D En oikein nyt ymmärrä ap:n aivoituksia ellei hän siinä juuri ennen miehen h-hetkeä napsauta suikkareissa hampaita yhteen vahingossa tai ratsastele miehen melalta niskat nurin vahingossa. Vahinkoja sattuu. Orgasmin antaminen toiselle ei ole kovin mieltä seisauttava kosto ja miestä tilanne lähinnä naurattaa. Ap on kyllä yhtä pöljä kuin ukkonsakin, hyvin sovitte toisillenne ja en keksi syytä miksi eroatte.