Siedettävä meikkausaika arkiaamuna?
Mieheni alkoi kyselemään, että enkö aamuisin tee muuta kuin meikkaan! Kiva! Miten pitkään sinulla menee meikin tekoon tavallisena arkiaamuna?
Kommentit (37)
noin 7 minuuttia. Kasvojen pesu, voide,Kulmakynää, hieman meikkivoidetta.hiukset kiinni, hampaanpesu
Kun nousen ja käyn vessassa, pesen samalla kasvot ja laitan meikinpohjustusvoiteen (on myös kosteuttava). Sitten syön aamiaisen ja menen meikkaamaan. Tämä meikkaus kestää alle 10 minuuttia. En tosin ole mitenkään pro, en laita varjostuksia enkä eyelinereita enkä luomiväriä enkä poskipunaa. Sellainen kevyt meikki että on huoliteltu eikä mikään bileprinsessan täyställinki.
15 min pesuineen, 30 min jos suihku ja hiukset.
30 min. Ei suurta pakkelikerrosta, mutta pirun tarkasti teen meikin ja jokainen karva kulmissakin on ojennuksessa. Saman meikin teen sitten päivällä kymmeneen minuuttiin, olen ilmeisesti aamuisin hidas.
10-25 min. Ihan vaan meikkivoide, contour, kulmat ja silmien kevyt rajaus. Ripsaria en voi käyttää. Aikaan laskettu myös suihku ja ihon rasvaus :D olen atoopikko ja joka aamu vähän kysymysmerkki näin talvella millä mielellö ihan on
10 minuuttia. Meikkaan vaan kulmat, laitan primeriä, vesirajakajalin ja ripsiväriä, mutta kulmien kanssa nysväämiseen menee yllättävän kauan aikaa.
Ehkä kaksi minuuttia. Hammaspesu, hiusten harjaus ja kiinnitys ponnarille ja meikkaus vie yhteensä 5 minuuttia. En varmaan ole koskaan, edes juhliin, meikannut yli puolta tuntia 🙈
5 min meikki, mutta hitaampi on hiukset jasuihkut ym
Kiitos, Otan tämän ihan muistiin. Tiedän, että mieheni kuitenkin pitää siitä, että olen huoliteltu.
Ap
Otin joskus aikaa, 3min. Kaikkineen aamutoimiin menee semmoinen 15-20min nopeimmillaan, sängystä hampaanpesun ja meikin kautta ulkovaatteisiin ovelle.
Minulla menee aamuisin kylppärissä aikaa 20-30 min. Aamupesut, kasvot ja hampaat, en käy aamuisin suihkussa, hiuksien laitto ja meikkaaminen. Meikkaamiseen uskoisin kuluvan aikaa n. 10 min.
Tällä hetkellä varmaan puoli tuntia, kun meikit ovat kateissa muuton jäljiltä mutta jos ovat paikoillaan, niin 5 minuuttia. Sävyseerumi, luomiväri ja ripsiväri.
Miksi teidän pitää meikata? Miesten takia kilpailette muiden naisten kanssa kuka saa minut?
Mulle käytiin laittamassa juhliin kampaus kampaajalla. Nukuin varovasti että se säilyi vielä maanantaiksi kouluun hyvänä.
1h