Osaako miehesi ripustaa pyykit kuivumaan, niin
että olet itse tyytyväinen työn tulokseen?
Meillä miehen kuivumaan ripustamat vaatteet on ihme myttyjä.
Kommentit (27)
llä jos laittaa telineelle kuivumaan, niin aina on myttyjä ja sukat kans siellä sun täällä. mäkin laitan aina parit vierekkäin, jolloin on helpompi laittaa kaappiin. lisäks vielä laitan aina saman henkilön vaatteet peräkkäin, niin on helpompi viikata omiin pinoihin =)
Osaa se jos vain haluaa. Se vaan heittää ne sinne sikin sokin ja mytyssä. Yleensä minä hoidan ripustuksen ja hän laittaa kuivat pyykit kaappeihin.
mua ottais niin päähän etsiä just niitä sukkien pareja ja eri ihmisten vaatteita sieltä sekamelskasta. Mutta onneksi näin teemmekin, välillä mies huoltaa pyykit alusta loppuun ja välillä minä. Se toimii hyvin, koska vaikka meillä on erilaiset prosessit, molempien lopputulos on ihan yhtä laadukas, me vain päädytään siihen eri reittejä.
Kun mä ripustan, laitan jokaisen omat pyykit omille naruille, sukat vierekkäin - mulla on systeemi :)
Ottaa pyykit koneesta (jos viitsii vaivautua miljoonannen pyynnön jälkeen siihenkään) ja myttää ne kasaksi esim. lasten ammeeseen.
Vierailija:
Just eilen ripusti kuivumaan ja leukapielet kirskuen sitä seurasin. Vaatteet ovat epämääräisesti miten satuu, ihme kasoina ja myttyinä. Oli pessyt punaisia, valkoisia ja kaikkea sekaisin ja kaikki tietysti 60 asteessa. Yritän aina ehtiä itse pesukoneelle mut se tekee tota ihan mua ärsyttääkseen.
niin enpä ihmettele jos miehet eivät lopuksi enää tee mitään kotihommia. Ja sitten te itkette täällä, että on se kumma kun mies ei aan tee mitään kotona.
Onko sillä jumakauta mitään väliä, mistä saumasta ne pyykit ripustetaan tai miten päin se pyykkipiika oikein on. Ihme nipottaja, nalkuttaja pirttihirmuja olette. Menkää vähän itseenne, valittajavaimot.
mutta olenkin superpyykkinipo, ja pyykinpesu on kokonaan kielletty mieheltäni. Mutta suurin osa naisistakaan (ainakaan omassa kaveripiirissäni) ei ole yhtä tarkkoja kuin minä.
Nipotus ei siis koske pelkästään ripustamista, vaan myös lajittelua, pesuaineita, tahranpoistoa, silitystä jne.....