Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaako miehesi ripustaa pyykit kuivumaan, niin

Vierailija
19.09.2006 |

että olet itse tyytyväinen työn tulokseen?

Meillä miehen kuivumaan ripustamat vaatteet on ihme myttyjä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jokusen kerran olen yrittänyt ohjeistaa..., tuloksetta.

Vierailija
2/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen TODELLA tarkka siitä, miten pyykki on ripustettu, ja siksi kukaan muu kuin minä ei meillä saa sitä ripustaa.

Kyllä miehen kuitenkin paremmin ripustaa kuin monet tuntemani naiset. ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen ripusti kuivumaan ja leukapielet kirskuen sitä seurasin. Vaatteet ovat epämääräisesti miten satuu, ihme kasoina ja myttyinä. Oli pessyt punaisia, valkoisia ja kaikkea sekaisin ja kaikki tietysti 60 asteessa. Yritän aina ehtiä itse pesukoneelle mut se tekee tota ihan mua ärsyttääkseen.

Vierailija
4/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin täytyy sanoa, että se yrittää kyllä kovasti ja ovat koko ajan sileämpiä. Ehkä eläkeiässä alkavat olla mullekin riittävän siististi laitettu... Ei myöskään osaa viikata vaatteita mun kriteereiden mukaan hyvin. Onneksi on kuivausrumpu eli ripustettavaa ei juuri enää ole ja mä ihan mielelläni viikkaan omat ja lasten vaatteet.

Vierailija
5/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykin pyytää sitä vaikka viikonloppuna laittamaan pyykit narulle, niin näen onko lahjakkuus siinäkin hommassa.

Vierailija
6/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripustaa esim. ulos narulle laittaessaan t-paidat kaksinkerroin (hihat sisäänpäin myttäytyneenä) ja pyykkipoika keskelle mahaa, ei tule mieleenkään että voisi ripustaa helmasta, jolloin kuivuisi suoraan ja ilman narun ja pyykkipojan kuvaa keskellä t-paitaa. Housut ripustaa samalla tavalla. Sisälle pyykkitelineeseen ripustaessa, no, tiedätte varmaan...

Vierailija
7/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi sekin kuin että jäisivät homehtumaan pesukoneeseen...

Vierailija
8/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole koskaan tyytyväinen, miten ripustan pyykit, joten yleensä mies hoitaa meillä pyykin ripustuksen. Jos minä hoidan, niin hän käy sitten jälkikäteen korjaamansa ainakin omat pyykkinsä.

Hassua lukea, että suurimmalla osalla on toisin päin.

Vierailija
9/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juurikaan edes jätä jälkeä (sauman kohdalle). Sisällä pyykkitelineelle ripustaessani laitan tietysti myös paidat kaksinkerroin. Minusta pyykkipojista jää helmaan paljon ikävämpi jälki kuin narusta paidan keskelle (siitä samasta kohdasta taitan paidat kaappiin viikatessa, joten jonkinlainen taite paitaan jää joka tapauksessa). :)

t. se, jonka pyykkejä ei kukaan muu saa ripustaa

Vierailija:

Ripustaa esim. ulos narulle laittaessaan t-paidat kaksinkerroin (hihat sisäänpäin myttäytyneenä) ja pyykkipoika keskelle mahaa, ei tule mieleenkään että voisi ripustaa helmasta, jolloin kuivuisi suoraan ja ilman narun ja pyykkipojan kuvaa keskellä t-paitaa. Housut ripustaa samalla tavalla. Sisälle pyykkitelineeseen ripustaessa, no, tiedätte varmaan...

Vierailija
10/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

By the way: Meillä pyykit kuivuu sisällä n. 2cm paksuista puurimoista tehdyssä telineessä, ei jää pyykkinarun jälkiä kun ripustaa esim. t-paidan kaksinkerroin.

Vierailija
11/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä osaa myöskään viikata pyykkejä. Eikä tiedä kumman lapsemme vaatteita mitkäkin ovat. Meillä pojat 1.5v ja 3.5v.

Olen kieltänyt koskemasta pyykkeihin.=)

Muissa kotihommissa auttaa.

Saa silti välillä pojille väärät vaatteet päälle vaikka molemmilla on omat vaatekaapit.=)

Vierailija
12/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puu + rima = puurima -> puurimoista

Vierailija
13/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eikä osaa myöskään viikata pyykkejä. Eikä tiedä kumman lapsemme vaatteita mitkäkin ovat. Meillä pojat 1.5v ja 3.5v.

Olen kieltänyt koskemasta pyykkeihin.=)

Muissa kotihommissa auttaa.

Saa silti välillä pojille väärät vaatteet päälle vaikka molemmilla on omat vaatekaapit.=)

lapsella( tyttö) jonkun pojan vatteet päällä. oli pakko lähtee samana pöivänä (nolona) palauttamaan vaatteet päiväkotiin.

Vierailija
14/27 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaatteiden järjestyksestä hän on tarkka: esim. sukat pitää lajitella pareittain pyykkitelineelle, niin on sitten siitä nopea niputtaa kuivat sukat pareittain kaappiin. Siinä olen hänestä ottanutkin mallia.

Vierailija
15/27 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossa eivät kyllä vielä onneksi ole. Ollaan säästytty noloilta tilanteilta.=)

Vietinpä tuossa vähän aikaa sitten vapaapäivän. Kun tuli kotiin illalla esikoisella oli yöbody päällä. Ollut siis koko päivän. Valkoinen ja pupun kuvia. Sen alla siniset aku ankka kuvioiset kalsarit joiden päälle vedetty raitaiset sukat. Siinä päällä sitten beige paita kruunaamassa kokonaisuuden.=) Onneksi olivat olleet koko päivän kotona.

Vierailija
16/27 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta harjoituttaa minua, jotta oppisin yhtä hyväksi kuin hän.

Vierailija
17/27 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäväriä pyykkäykseen tuo kissa joka kaikkein mieluiten makoilisi joko likaisen tai puhtaan pyykin päällä (pyykkikori on must sekä aina täytyy mennä pyykkitelineen päälle keikkumaan ja rämäyttää se lattialle niin että kaikki kilometrin säteellä saa sydänkohtauksen). Meillä siis kuivatetaan pyykit sisällä koska asumme kerrostalossa ja parveke on niin kapea ettei sinne mahdu telinettä, ja minä kyllä viikkaan paidat siten että pyykkitelineen tekemästä taitoksesta kahtia ja siitä jatkaen. Taittelut ovat mitä epämääräisemmän näköisiä mutta jos ei ukolle kelpaa niin laittakoon itse pyykkinsä kaappiin :) eikä ne ole ryppyisiä vaikka saumat eivät joka kohdassa täsmäisikään toisiinsa!

Vierailija
18/27 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että olet itse tyytyväinen työn tulokseen?

Meillä miehen kuivumaan ripustamat vaatteet on ihme myttyjä.

hih..sama juttu meillä. se nostaa vaan ne märät vaatteet kuivumaan vaikka tuhat kertaa olen sanonut että niitä pitää suoria ensin..

sitten kun esim. alushousut on kuivunut niin ne on sellaisia kuivuneita ruttukasoja.

Vierailija
19/27 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina vähän ravistan pyykkejä. Mieheltä jää se tekemättä.

Vierailija
20/27 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjailee ohimennen munkin laittamia pyykkejä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi