Äitienpäivä lähestyy..veikataan provo-otsikoita :)
Kommentit (35)
Sain tuhannen euron maksavan kaulakorun mieheltäni äitienpäivälshjaksi.
abc
mies vei lahjan äidilleen muttei mulle
mies viettää äitienpäivää täällä hienossa kodissamme, salarakas lällällää sinne neukkukuutioosi, ei se ehdi nyt tulla panolle
jaahas, olen sitten äitinä tämän äitienpäivän miehen ex-liiton lapsillekin, koska heidän äitinsä on turkissa, risteilyllä, tms.
"Petyin lapsen askarteluihin :( huomauttaako päiväkodin tädeille?"
Miehen ex haluaa miehen viettämään äitienpäivää luokseen
Käytiin abcllä syömässä
Mies on kännissä taas
Mies haukkui huonoksi äidiksi
"Päiväkodin täti takavarikoi lapsen minulle tekemän lahjan!"
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:32"]
"Päiväkodin täti takavarikoi lapsen minulle tekemän lahjan!"
[/quote]
Lapsi unohti lahjan tarhaan tai kouluun ja opettaja ei lue wilmaa ja tule avaamaan ovea. Itkuisen lapsen kanssa tässä parkkipaikalla odotellaan.
Mies tuli kännissä kotiin, oksensi lapsen kumppariin. Hyvää äitienpäivää vaan muillekin!
Halusin viettää äitienpäivän perheeni kanssa. Miehen nyksälle (ovat olleet vasta 6vuotta yhdessä) tämä ei käynyt. Olisimme vain menneet miehen ja lasten kanssa ravintolaan syömään. Mikä se nyksä luulee olevansa?
Monikohan näistä ideoista päätyy lehteen "uutiseksi".
Pakollinen : " miten kissasi viettää äitienpäivää"
Äitienpäivä pilalla - heräsin ennen miestä ja lapsia!
"En ymmärrä hössötystä äitienpäivästä"
"Teinit nukkuu, jouduin itse keittämään aamukahvin"
"Viettääkö Jani Toivola äitienpäivää?"
Mies ei tuonut aamupalaa sänkyyn!
Heräsin ja mies oli lähtenyt anoppilaan
Mies oli unohtanut äitienpäivän
Naiset kuvittelee olevansa oikeutettuja äitienpäivään koska makaavat jalat levällään (pyhä-vulva hullu)
Naiset on huoria koska.. (Sama hullu eri nimimerkillä)
"Siis oletteko te miestenne äitejä?! "
Nyt se anoppi viimeisen tempun teki, kehtasi pyytää meidät SINNE äitienpäivakahville, vaikka tää on MUN päiväni!!!! ;(
Nauttikaa te naispolot, joiden äitiyttä muistetaan vain näin kerran vuodessa. Mun perheeni arvostaa ja muistaa mua joka ikinen päivä <33333
"Mies 29 + jne" tuumii: Käytiin hamsterin kanssa äitin luona ja näin matkalla röökimuijan...
Huono lahja, röyhkeä anoppi