Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Remonttimiehet tulivat heti kun olin vetänyt WC:n (paha katku)

Vierailija
08.05.2015 |

Meillä on siis talouden ainoa vessa heti eteisessä. Meillä on taloyhtiössä suunnitteilla parvekeramppa, ja odottelin kotona miesten saapumista. Odotin heitä vasta iltapäivästä ja kävin aamukakalla ihan rennosti ja yksin kotona ollessani pidin oveakin auki, kun vessan valo on palanut ja luin pyttylukemistani eteisen lampun valossa. Hetin kun sain huuhdottua ja pyyhittyä takapuolen ja vessan vedettyä soi ovikello. Päästin miehet melkoisen kakanhajuiseen eteiseen. Vähänkö hävetti. Olen jo useita päiviä pyytänyt miestä vaihtamaan vessan valon, kun se on koskealla enkä suoraan sanoen osaa vaihtaa sitä itse kun ei ole ihan tavallinen ratkaisu. Nyt en tiedä, hävettääkö vai huvittaako enemmän. Miehet sujahtivat nopeasti partsille ja yhtä nopeasti partsilta eteisen läpi rappukäytävään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olis avannut ovea.

Vierailija
2/8 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 10:34"]

En olis avannut ovea.

[/quote]

No sitten olisivat tulleet yleisavaimella. Enkä tosiaan ehtinyt juonimaan mitään, kun hätäännyi niin koko tilanteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka halvattu pitää paskalla ollessaan ovea auki. Hyi hitto. Mieluummin paskaisin pimeässä. Äläkä lue pytyllä tai saat pukamia. Homma pitää hoitaa muutamassa sekunnissa.

Vierailija
4/8 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerkisit sentäs pois sieltä pimeestä veskistä. Mieti, jos ne olis tullut yleisavaimella ja sä oot housut nilkoissa, pimeessä haisevassa kopissa:)

Vierailija
5/8 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo miehet pieriikin paljon avoimennin. Ne on jo unohtanut koko jutun :)

Vierailija
6/8 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 10:45"]

Kerkisit sentäs pois sieltä pimeestä veskistä. Mieti, jos ne olis tullut yleisavaimella ja sä oot housut nilkoissa, pimeessä haisevassa kopissa:)

[/quote]

Tarkemmin ajatellen olisi ollut fiksuinta perääntyä vessaan, lukita ovi ja antaa miesten tulla sisään yleisavaimalla. Siinä hötäkässä en vaan yksinkertaisesti ehtinyt laatia kasvojensäilytysssuunnitelmaa.

Vierailija
7/8 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin edes haistoivat mitään.

Vierailija
8/8 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli kerran remonttimiehet, kun olin just pöntöllä istumassa. Yrittivät sitten vessaan, ovi oli onneksi lukossa. Huusivat sitten oven läpi jotain "Meidän pitäis päästä sinne". Vastasin aika ärtyneeseen sävyyn, että odottakaa nyt vähän. Argh! Olisko pitänyt salamana se avata, housut kintuissa ja perse paskassa?