Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko 1-vuotiaana joku tahtoikä/esiuhma?

Vierailija
08.05.2015 |

Rauhallisesta ja todella tottelevaisesta vauvasta on kuoriutunut voimakastahtoinen taapero. Äiti ei saa auttaa, tai taapero suivaantuu. Jos ottaa vaikka kädestä kiinni ulkona, taapero alkaa kirkumaan ja saattaa heittäytyä maahan istumaan tai kieltäytyy antamasta kättään. Jos mukista loppuu vesi, taapero viskaa sen pois ja kirkuu kulmat kurtussa.

Lapsi tottelee edelleen kieltoja, niistä on ennen protestoinut itkulla ja harmilla mutta nyt huutamisella (nopea, parin sekunnin karjaisu/kiljaisu), mutta selkeästi osoittaa omaa mieltään kovemmin kuin aiemmin.

Äsken esimerkiksi tein ruokaa ja olin taaperon tiellä, hän repäisi housunlahkeestani ja katsoi minua kulmat kurtussa kirkaisten.

Joko nyt, 1-vuotiaana tämä alkaa...? :D

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tuo on kuitenkin pääsääntöisesti edelleen erittäin hyväntuulinen ja iloinen lapsi, mutta välillä tosiaan nuo raivarit yllättävät äkkipikaisuudellaan :D tosin olen itse todella temperamenttinen enkä ihmettele, vaikka lapsi olisi perinyt vähän sitäkin itselleen... Ap

Vierailija
2/2 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä.. Ja mitä lähemmäs kahta vuotta menee sen raivokkaampaa mielenosoitusta luvassa! :)
- äiti 1v8kk pojalle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi