Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lihonut vegaanismin

Vierailija
08.05.2015 |

aikana 16kiloa!! Vegaani olen ollut puolitoista vuotta. Olen niin järkyttynyt. Oloni on muutenkin jatkuvasti järkyttävän huono, en tajua mistä hyvästä olosta toiset vegaanit puhuvat. Muutenkin suurin osa vegaani ruuista on järkyttäviä, koska en voi sietää taateleita. Olen ollut paljon paremmassa kunnossa kun söin lihaa, mautotuotteita yms. Olen päättänyt palata takaisin vanhaan syömiseen, ja unohtaa tämän kropan pilaavan ruokavalion.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taateleita, wtf? Ihan hyvin oon pärjännyt 15 vuotta vegaanina taatelinvihaajana. Jossain kylässä ehkä jokusen kerran joutunut kohteliaisuudesta syömään taatelikakkua pari kertaa. En koe voivani sen paremmin tai huonommin kuin lihisaikoinakaan. Överisti söin karkkia silloin ja syön edelleen, liikuin liian vähän ja liikun edelleen, papujen vaihtaminen lihaan ja soijamaidon lehmänmaitoon tuskin hetkauttaisi terveystilannettani sen enempää parempaan kuin huonompaankaan.

Vierailija
2/16 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitotuotteita* AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi sokeri vs. rasva -dokkari ottaa koville ;).

Vierailija
4/16 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:45"]Taisi sokeri vs. rasva -dokkari ottaa koville ;).
[/quote]
En ole katsonut tällaista. :D Koska tuli? AP

Vierailija
5/16 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, taateleita? Mistä me puhutaan nyt tässä?

Vierailija
6/16 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sherlock, ihminen nyt vaan on lihansyöjä eli lopeta pelleily ja syö oikein.

Vierailija
7/16 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin huono provo. Keksi parempi.

Vierailija
8/16 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muka olet syöny? Ranskalaisia?

Vierailija
9/16 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karpit kiukkuaa viime aikojen huonoja uutisia. Kasvissyöjät elää 9 vuotta pitempään. Rasvan ja sokerin ylikulutusta testaanneessa dokkarissa pullanmussutus pesi rasvan syömisen mennen tullen. Kaksin käsin rasvaa lappanut kaksonen hankki itselleen melkein esidiabeteksen kuukaudessa, pärjäsi huonommin kuntotestissä ja henkisiä kykyjä mittaavassa kokeessa.

Vierailija
10/16 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani kasvissyöjät ovat plösöjä.

Vierailija
11/16 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 kasvissyöjä voi olla karppi.Olin itse vuoden kasvissyöjänä (ei karppina),mutta jouduin lopettamaan infernaalisen allergisoitumisen vuoksi.Hoitaja allergiayksikössä ei ollut nähnyt yhtä pahaa allergisoitumista kymmeneen vuoteen ja tämä on tosi juttu.

Harmitti.Nyt olen taas sekasyöjä,edelleen allergioita,mutta vähemmän.Ruokavalioni on kuitenkin tosi kasvispainotteinen nytkin.

Vierailija
12/16 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:55"]

Sherlock, ihminen nyt vaan on lihansyöjä eli lopeta pelleily ja syö oikein.

[/quote]

Watson hei, ihminen on sekasyöjä. Sen verran olisi koulussa pitänyt oppia.

Vierailija
13/16 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa että vegaaniksi ryhtyminen lihoittoisi 16 kg. Tietysti jos se tarkoittaa sitä että syö vain suklaata ja pullaa niin tottakai sitten. Mutta ei se veganismin syytä ole. Olin itsekin aikanaan muutaman vuoden tiukka vegaani ja kokoa 36. Ruokavalioon ei myöskään kuulunut juuri lisättyä sokeria. Muuten olen sitä mieltä että vegaanit vetää joskus (usein?) liian vähällä rasvalla. Ainakin nää raakaravintoa suosivat vegaanit, ja se ei ole hyväksi iholle, tulee nuorena ryppyjä.

Vierailija
14/16 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:31"]

Vaikea uskoa että vegaaniksi ryhtyminen lihoittoisi 16 kg. Tietysti jos se tarkoittaa sitä että syö vain suklaata ja pullaa niin tottakai sitten. Mutta ei se veganismin syytä ole. Olin itsekin aikanaan muutaman vuoden tiukka vegaani ja kokoa 36. Ruokavalioon ei myöskään kuulunut juuri lisättyä sokeria. Muuten olen sitä mieltä että vegaanit vetää joskus (usein?) liian vähällä rasvalla. Ainakin nää raakaravintoa suosivat vegaanit, ja se ei ole hyväksi iholle, tulee nuorena ryppyjä.

[/quote]

Ja sori, eihän vegaani voi pullaa syödä jos siinä on maitoa tai sama juttu suklaassa. Sanotaan nyt sitten vaikka huonoa, liian sokeripitoista ruokaa.

Vierailija
15/16 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:32"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:31"]

[/quote]

Ja sori, eihän vegaani voi pullaa syödä jos siinä on maitoa tai sama juttu suklaassa. Sanotaan nyt sitten vaikka huonoa, liian sokeripitoista ruokaa.
[/quote]

Minä en ole vegaani, mutta en ole koskaan tehnyt pullia maitoon, vaan veteen.

Vierailija
16/16 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:02"]

Erittäin huono provo. Keksi parempi.

[/quote]jep

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän