Ikää 36 ja viimein saan katseita
Olen vissiin elämäni ensimmäiset 35 vuotta ujostellut ja kehonkuvani on ollut vääränlainen. Vasta nyt tajuan, että olen hoikka, timmi ja leikattuna ihan nätti. Yöelämässä en liiku ollenkaan, ja "kaupungilla" tosi harvoin. Silloin harvoin kun ihmisten ilmoilla olen, niin kyllä vaan miehet katsovat pitkään, ja kaikenikäiset, jostain 25:stä ylöspäin. Tällaisia kokemuksia en muista nuoruudestani. Olen aina ollut nuoren näköinen, vasta viime vuosina alkanut näyttää aikuiselta naamastani. Nyt nautin parhaista vuosistani, kohtahan se alamäki jo alkaa. Ja huom! Ei ole isoja tissejä eikä pitkää tukkaa!
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 22:28"]
ja leikattuna ihan nätti.
[/quote]
No johan on hienoa :D
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 22:29"]
Leikattuna nätti :) just niin. Eli meikattuna nätti!
[/quote]
Tais päästä freudilainen...
No ei oo leikattu muuta kuin tukkaa. Ja ilman meikkiä näytän kyllä tosi valjulta.
Joo, tuttua. Minä olen kanssa 36 ja ikäistäni huomattavasti nuoremman näköinen. Nyt alkaa tulla kiinnostusta ihan eri tavalla kuin ennen. T. Mies
hienoa ap. mä olen saanut katseita kaikenikäisiltä ihmisiltä aina ja saan edelleen
t. 52 v viiden lapsen äiti
Mä kun 25-30-vuotiaana kävin baarissa, en uskaltanut katsoa miehiä päinkään, ujostelin. Yhden ja saman miehen kanssa oon ollut 21-vuotiaasta asti.
Ap
Leikattuna nätti :) just niin. Eli meikattuna nätti!