Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ois kiva saada joskus seksiä

Vierailija
07.05.2015 |

En ole ikinä seurustellut ja seksiä en saa mistään. Ottaa koville näin nuorena miehenä tämä ja masentaa kun joutuu elämään ilman seksiä. Omaan käteenki jo kyllästynyt ja masturbointikaa ei tee pidemmän päälle hyvää mielenterveydelle. Oispa olemassa sellasii naisii jotka haluis antaa mulle, mutta eipä näy. Ja maksullisiin en halua mennä kun siitäkin tulis vaa paska fiilis kun joutus maksamaa siitä ;( Surkeeta tää elämä, koville ottaa.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itseluottamusta.

Vierailija
2/32 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttaudu sillä, että et varmasti ole ainut. Nuoruus menee aivan hukkaan :(
T: samanlainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähesty jotain tuttua naista ja pyydä rohkeasti treffeille. Siitä se lähtee. 

Vierailija
4/32 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy jotenkin vapauttaa se oma seksuaalisuus. Älä häpeile sitä. Sillon se pilke silmäkulmassa vetoaa naisiin. Älä ajattele olevas reppana, vaan ajattele että olet upea uros, joka tekis joka naiselle hyvää. 

Mene salille nostelemaan puntteja. Kroppa kohenee ja itsetunto myös, ja pääset purkamaan paineita. 

Vierailija
5/32 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturbaatio on terveellistä. Siinä saa seksiä siltä kaikkein rakkaimmalta. Älä nolostele. 

Vierailija
6/32 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:38"]

Sun täytyy jotenkin vapauttaa se oma seksuaalisuus. Älä häpeile sitä. Sillon se pilke silmäkulmassa vetoaa naisiin. Älä ajattele olevas reppana, vaan ajattele että olet upea uros, joka tekis joka naiselle hyvää.

Mene salille nostelemaan puntteja. Kroppa kohenee ja itsetunto myös, ja pääset purkamaan paineita.

[/quote]

Olen käynyt jo vuosia salilla, viikossa käyn 5-6 kertaa. Mutta meitä salijanttereita on miehissä pilvin pimein, että ei tämä mikään erikoisuus siihen itseluottamukseen ole. Tuo pilke silmäkulmassa kulkeminen on tietysti hyvä neuvo, mutta suurin ongelmani on se etten osaa suplikoida itseäni naisille ja en juuri tapaa naisia missään. Ap

Vierailija
7/32 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:40"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:38"] Sun täytyy jotenkin vapauttaa se oma seksuaalisuus. Älä häpeile sitä. Sillon se pilke silmäkulmassa vetoaa naisiin. Älä ajattele olevas reppana, vaan ajattele että olet upea uros, joka tekis joka naiselle hyvää. Mene salille nostelemaan puntteja. Kroppa kohenee ja itsetunto myös, ja pääset purkamaan paineita. [/quote] Olen käynyt jo vuosia salilla, viikossa käyn 5-6 kertaa. Mutta meitä salijanttereita on miehissä pilvin pimein, että ei tämä mikään erikoisuus siihen itseluottamukseen ole. Tuo pilke silmäkulmassa kulkeminen on tietysti hyvä neuvo, mutta suurin ongelmani on se etten osaa suplikoida itseäni naisille ja en juuri tapaa naisia missään. Ap

[/quote]

Hanki harrastus jossa tapaat. Vaikka joku taidekurssi työväenopistolla. 

Vierailija
8/32 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa etsiä nainen siten, että sulla ei oo päälimmäisenä ajatuksena "päästä pukille" vaan se, että olis kiva viettää aikaa ja tutustua kivaan naiseen. Nainen vaistoaa jos mies haluaa pelkkää seksiä ja se tuntuu jotenkin luotaantyöntävältä. Ainakin mun mielestä. Tää oli ainakin neuvo sulle ap, joka tuli ekana mieleen. Tsemppiä! Kyllä niitä mimmejä on. Rohkeutta kohtaamisiin :)

Vierailija
9/32 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma, t: ikisinkku 26v nainen. Irtoseksiä varmaan saisin jos oikein push-uppailisin ja meikkaisin mutta ei se pidemmän päälle ole kuin tautiriski.

Komppaan vastaajaa 9, itse en ainakaan haluaisi olla "kunhan nyt jotain saa" jollekin miehelle, mielummin olen ilman.

10/32 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole itelläkään kokemusta naisista sängyssä ja seurustellutki olen oikeastaan kerran. Näin kesän tullen alkaa aina toivomaan josko tänä tulevana kesänä löytäisi likkakaverin tai vakkarin, mutta mistä?  Asun pienellä paikkakunnalla ja baareissa käyn harvoin.  En ole peikko ja pidän ulkonäöstäni huolta, mut naisten kanssa juttelu ei vain multa tahdo onnistua.  

Sinänsä kokemattomuus ei haittaa minua, mutta olisi mukavaa viettää aikaa kivan naisen kanssa, joka ei vaadi ekalta kertaa yliluonnollisia suorituksia, eikä se seksikään ole se tärkein asia vaan läheisyys. 

Vierailija
11/32 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:40"]

Mutta meitä salijanttereita on miehissä pilvin pimein, että ei tämä mikään erikoisuus siihen itseluottamukseen ole. Tuo pilke silmäkulmassa kulkeminen on tietysti hyvä neuvo, mutta suurin ongelmani on se etten osaa suplikoida itseäni naisille ja en juuri tapaa naisia missään. Ap

[/quote]

No sitten hommaat muitakin harrastuksia. Ja lue vaikka kirjoja, ettei sitten naisen kanssa samaan pöytään istuessa tarvii salilla käymisestä puhella. 

Baarissakin voi tutustua, mutta se ei ole helppo ympäristö. 

Vierailija
12/32 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssikurssille mars. Seksiajatukset jätä kotiin ja siellä keskity tanssimiseen ja siihen sosiaaliseen puoleen.

Vierailija
13/32 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei oo supliikki tai muuten naisten mieleen ainoa mahdollisuus päästä harrastamaan seksiä on jos pääsee seurustelemaan. Jos olisi hyvät puhelahjat ei olisi naisista puutetta. Tiedän yhden nuoren miehen jonka ulkonäöstä tulee rotta ensimmäisenä mieleen. Pyörittää useita naisia samalla kertaa ja naiset antaa melko usein anteeksi pettämiset ja aina kun näkee kulkee eri naisen kanssa. Tuo mies osaa vaan puhua naiset sekaisin.

Vierailija
14/32 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttiä opiskelemaan!

Vierailija
15/32 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyile ja hallitse hyvät ja kohteliaat käytöstavat naisia kohtaan, niin voit kiinnittää huomiota vaikka kaupan hedelmätiskillä. Käytä hyväksesi joku koominen tilanne avataksesi keskustelun.Siitä sitten flirttailemaan jne

Vierailija
16/32 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 00:25"]Hymyile ja hallitse hyvät ja kohteliaat käytöstavat naisia kohtaan, niin voit kiinnittää huomiota vaikka kaupan hedelmätiskillä. Käytä hyväksesi joku koominen tilanne avataksesi keskustelun.Siitä sitten flirttailemaan jne
[/quote]
Joo ja sitten minä heräsin... Oikea elämä ei ole mitään romanttista komediaa

Vierailija
17/32 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 00:45"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 00:25"]Hymyile ja hallitse hyvät ja kohteliaat käytöstavat naisia kohtaan, niin voit kiinnittää huomiota vaikka kaupan hedelmätiskillä. Käytä hyväksesi joku koominen tilanne avataksesi keskustelun.Siitä sitten flirttailemaan jne [/quote] Joo ja sitten minä heräsin... Oikea elämä ei ole mitään romanttista komediaa

[/quote]

Ei tule olemaankaan, jos on tuollainen asenne

Vierailija
18/32 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 01:02"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 00:45"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 00:25"]Hymyile ja hallitse hyvät ja kohteliaat käytöstavat naisia kohtaan, niin voit kiinnittää huomiota vaikka kaupan hedelmätiskillä. Käytä hyväksesi joku koominen tilanne avataksesi keskustelun.Siitä sitten flirttailemaan jne [/quote] Joo ja sitten minä heräsin... Oikea elämä ei ole mitään romanttista komediaa

[/quote]

Ei tule olemaankaan, jos on tuollainen asenne

[/quote]

Tässäpä tämä. Ei tällainen asenne ainakaan auta asiaa. Jokainen toimii sitten niin kuin toimii, muttei kannata valittaa, jos ei saa huomiota tai seksiä vastakkaiselta sukupuoleleta negatiivisen aseteensa vuoksi, Elämä on

Vierailija
19/32 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ap?

Tiedän että tuo naisille jutteleminen voi olla vaikeaa. Niin se on miehillekin jutteleminen vaikeaa. Itse olen 35v ja viime vuonna koin jotenkin vapautuvani tästä vaikeasta taakasta. Menin oikeasti rohkeasti vain juttelemaan erilaisille ja eri miehille. Tilanteet olivat kuumottavia ja jännitin niin että vatsaa väänsi. Tuntui että suusta tuli vain sopertelua ulos, mutta menin.

Käytin avausrepliikkeinä vielä mitä mauttomampia sanontoja kuten "näytät tutulta, musta tuntuu, että sä olet mun tulevan lapsen isä" tai muuta vastaavaa ja tyhmää...

koskaan nuo puheet eivät johtaneet mihinkään, mutta koin sen kuitenkin hyvänä harjoitteluna ja loppu kesästä homma luisti jo aika hyvin. Otin kohteen ja menin. Kannattaa asennoitua niin että ei siitä mitään kuitenkaan tule niin kannattaa kokeilla!

Noikin miehet on sellaisia joihin en ole jälkeen päin edes törmännyt ja osa on ollut varattujakin. Sehän on vain mukavaa jos joku yrittää iskeä :)

Hypää! Tee jotain mitä et ikinä uskoisi tekeväsi. Hyppää reunan yli! Anna siiville mahdollisuus lentää.

Itse käyn salilla ja usein sekasalin puolella olen ainoa nainen. Olen vielä äärimmäisen lihava ja kaikkea muuta ällöttävää. Silti eilen menin koputtamaan hyvän näköisen lihaskimppumiehen olkapäätä ja pyysin häntä tulemaan varmistamaan nostojani :) ja kyllähän se tuli! Me ollaan hei kaikki vaan ihmisiä!

Vierailija
20/32 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 07:30"]

Minkä ikäinen olet ap?

Tiedän että tuo naisille jutteleminen voi olla vaikeaa. Niin se on miehillekin jutteleminen vaikeaa. Itse olen 35v ja viime vuonna koin jotenkin vapautuvani tästä vaikeasta taakasta. Menin oikeasti rohkeasti vain juttelemaan erilaisille ja eri miehille. Tilanteet olivat kuumottavia ja jännitin niin että vatsaa väänsi. Tuntui että suusta tuli vain sopertelua ulos, mutta menin.

Käytin avausrepliikkeinä vielä mitä mauttomampia sanontoja kuten "näytät tutulta, musta tuntuu, että sä olet mun tulevan lapsen isä" tai muuta vastaavaa ja tyhmää...

koskaan nuo puheet eivät johtaneet mihinkään, mutta koin sen kuitenkin hyvänä harjoitteluna ja loppu kesästä homma luisti jo aika hyvin. Otin kohteen ja menin. Kannattaa asennoitua niin että ei siitä mitään kuitenkaan tule niin kannattaa kokeilla!

Noikin miehet on sellaisia joihin en ole jälkeen päin edes törmännyt ja osa on ollut varattujakin. Sehän on vain mukavaa jos joku yrittää iskeä :)

Hypää! Tee jotain mitä et ikinä uskoisi tekeväsi. Hyppää reunan yli! Anna siiville mahdollisuus lentää.

Itse käyn salilla ja usein sekasalin puolella olen ainoa nainen. Olen vielä äärimmäisen lihava ja kaikkea muuta ällöttävää. Silti eilen menin koputtamaan hyvän näköisen lihaskimppumiehen olkapäätä ja pyysin häntä tulemaan varmistamaan nostojani :) ja kyllähän se tuli! Me ollaan hei kaikki vaan ihmisiä!

[/quote]

Tässä oli erittäin hyvä ja mukava kirjoitus aiheesta!! Minulla itsellänikin oli nuorempana vaikeaa lähestyä naisia. Ei oikein ollut mitään käsitystä että mistä pitäisi puhua. Jotenkin olisi pitänyt olla hauska ja viehättävä mutta samalla kova ja viileä jätkä! Yhtälö ei toimi. Kukaan järkevä ei halua kumppaniksi kovaa ja viileää jätkää. Pellenkään kanssa vain harvat haluavat elää. Unohda nämä tälläiset väkisin tehdyt muotit ja roolit.

Aito ihminen joka kiinnostuu ihmisistä on se juttu. Älä pelkää itsesi likoonlaittamista äläkä pelkää itsesi nolaamista. Me kaikki ollaan noloja enemmän tai vähemmän osa vain piilottaa sen paremmin kuin toiset.

Keskustellessani naisten kanssa minä kerron itsestäni kaikenlaisia asioita. Niiden ei tarvitse olla suuria ja ihmieellisiä. Ihan arkipäiväsiä asioita. Jotkut hassuja jotkut surullisia ja loput aivan kaikkea siltä väliltä. Jos nainen lähtee keskusteluun niin en pelkästään jauha itsestäni vaan aidosti kuuntelen ja kiinnostun kertoi hän mistä tahansa.

Ole rohkeasti juuri se henkilö joka SINÄ olet. Älä esitä mitään muuta. Jos olet tuppisuu niin lähesty naista tuppisuuna! Jos idiootti niin idioottina jne. Kaikki muu on valehtelua ja sillä on aina hyvin lyhyet jäljet. Mistä sinä tiedät että minkälaisesta ihmisestä se vastapuoli pitää?

Hyppääminen reunan yli on aivan loistava neuvo! Hyppää! Hyppää! Putoat monta kertaa katuun, ei muuta kuin ylös, pyyhit pölyt pois ja naurat tapahtuneelle. Sitten uudestaan reunalle ja hyppy! Riittävän monta kertaa kuin "nolaa" itsensä niin siittä tulee normaalia. Häpeä kun poistuu niin olit sitten mitä tahansa pystyt tekemään sen luonnollisesti. Aivan loistavaa, hauskaa ja paljon kokeilumieltä sinulle sekä kesälle 2015!!!

Ps. Treffaile yhtä, toista tai vaikka yhtätoista mutta VAIN yhtä kerrallaan. Äläkä jaa itseäsi vaan kunnioita ja arvosta sekä itseäsi ja muita niin muutkin tekevät sinulle samoin.

Mies 77