Hyvä BB-voide?
Onko kellään suositella hyvää BB-voidetta? Sellainen, joka ei saa ihoa kiiltämään ja tuntumaan rasvaiselta.
Kommentit (13)
Garnierin normi tosiaan todella huono rasvoittuvalle iholle ja sama ongelma Vichynkin bb-voiteessa. Mä oon tykännyt Estelle & Thildin All In One Tinted Moisturizer Light sävyttävästä päivävoiteesta, joka mun mielestä peittää hyvin ja jättää ihon hehkuvan mattaiseksi. Mulla se on kestänyt hyvänä koko päivän ja sen vaalein sävy on tosi hyvä ainakin mulle. Mulla on aika vaalea iho ja jos yhtään antaa osviittaa niin käytän Lancomen Teint Miraclesta sävyä 010. Ja mulla on siis suht rasvoittuva ja helposti hikoontuva/punaiseksi muuttuva naama.
Suosittelen puuteroimaan kasvot (kevyesti vaikka isolla puuterisiveltimellä) myös BB tai CC-voiteen jälkeen. "Asettaa" meikkipohjan paikoilleen ja hillitsee kiiltoa.
Avonin BB-voiteet ovat olleet mielestäni hyviä ja Lumenelta suosittelen kokeilemaan CC-voidetta.
Aco. Apteekista. Edullinen ja hyvä.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:44"]
Garnier BB
[/quote]
Tuota on sitten montaa eri lajia. Rasvoittumaan taipuvaiselle iholle kannattaa valita se rasvaisen/sekaihon voide, se on oikeasti tosi hyvä ja aika peittäväkin. Se Garnierin perus bb ja ikääntyvien bb ovat rasvoittuvalle iholle huonoja, vaihtavat väriä oranssiksi kun iho rasvoittuu ja kiiltävät.
Yksi suositus multa myös luonnonkosmetiikan puolelta. Terre d'Oc merkillä on aivan loistava BB-voide "BB cream radiant foundation". Kosteuttaa hyvin, näyttää luonnolliselta, peittää kohtalaisesti (itselleni riittävästi keskipahan couperosapunoituksen peittoon arkena), ei kiillä mutta tekee sellaisen sisältäpäin hohtavan ihon vaikutelman. Saa esim. Ruohonjuuresta, varmaan myös verkkokaupasta. Ainoa miinus jota tästä keksin on että ihan tosi vaaleaihoiselle ei varmaan löydy sävyä. Minä olen sellainen perusbeige-ihoinen ja mulle sarjan vaalein sävy "petale rose" on hyvä, mutta ihan kalpealle varmaan liian tumma.
Malu wilzin bb-voiteet, sokokset ainakin myy! Hintaa n. 26€, iso putkilo.
Eiks kukaan vastaa tähän?joihinkin iha tyhmiin esim. Iiiik oon söpö keskesteluihin kyllä vastataan innolla.....
Mikä ihme tää BB-voide on? Viime aikoina ollut tosi monta BB- tai CC-keskustelua. (Ja mikä se CC sitten on?)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:04"]Mikä ihme tää BB-voide on? Viime aikoina ollut tosi monta BB- tai CC-keskustelua. (Ja mikä se CC sitten on?)
[/quote]googleta
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:04"]
Mikä ihme tää BB-voide on? Viime aikoina ollut tosi monta BB- tai CC-keskustelua. (Ja mikä se CC sitten on?)
[/quote]
BB-voide on muodikas nimitys kevyelle meikkivoiteelle, cc-voide on muodikas nimitys tavalliselle meikkivoiteelle.
Lumenen BB-voide.Ostin cliniquen BB-voiteen, joka ei käy minulle ollenkaan, kerran kokeiltu.