Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä koskaan kysy: "etkös sinä ole raskaana?"

Vierailija
07.05.2015 |

Huh huh! Lähellä oli eten tehnyt järkyttävän noloa mokaa , vieläpä kahdesti! Asioin erään virkailijan kanssa, ja hän siis näytti siltä kuin olisi ollut viimeisillään raskaana , ja vieläpä kaksoset mahassa. Raskausmaha oli valtava! puhelimessa sitten jälkeenpäin kysyin huolestuneena toiselta virkailijalta että eikös hän jää pian äitiyslomalle kun kerran oli viimeisillään raskaana (olin huolissani että asiaani käsittelevä virkailija vaihtuu).Hän sanoi: ei hän ole raskaana!, sanoin: Täh?kyllä hän ainakin näytti ihan varmasti siltä....Hän sanoi: hänellä vaan on sellainen ruumiinmuoto!

Huhhuh, kyllä hävetti, onneksi en sanonut tälle henkilölle itselleen mitään!

Toisen kerran asioin tutun lääkärini luona. Hän oli selvästi pyöristynyt mahan seudulta ja muualtakin, ja olin aivan varma että pienoinen oli siellä tulossa...:) No, soitin myöhemmin sairaanhoitajalle ja sanoin että kukas hänen sijalle tulee kun hän jää äitiyslomalle pian? Hoitaja sanoi että ei hän ole jäämässä pois ollenkaan, eikä ole raskaana, varmasti!

Huh huh, onneks osasin pitää suuni kiinni, se häpeän  määrä olisi ollut järkyttävä jos olisin sanonut ääneen epäilyni äitiyslomasta näille henkilöille itselleen!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:'D

Vierailija
2/6 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas huono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kysy, kun ei kiinnosta onko joku tuntematon paksuna vai vaan kinkku.

Vierailija
4/6 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lihoin sairastumisen myötä (jouduin hormonihoidoille) ja samalla selvisi, etten ikinä tule lapsia saamaan. Yksi astetta älykääpiömpi alkoi höpöttää minulle vauvajuttuja ja oli ihan äimän käkenä "ai miten niin sä et oo raskaana".

Silloin ei riittänyt huumorintaju yhtään. Kuka ääliö muutenkaan arvailee ääneen toisten kohtujen sisältöjä. Ap, olet kamala.

Vierailija
5/6 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis soittelet ympäriinsä ja utelet toisten raskauksista ollen samalla muka huolestunut omasta tilanteestasi.

What. Miksi?

Vierailija
6/6 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:34"]Siis soittelet ympäriinsä ja utelet toisten raskauksista ollen samalla muka huolestunut omasta tilanteestasi.

What. Miksi?
[/quote]

Koska tämä on huono trolli. - 3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi