Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

apua! sikiön liikkeet?

Vierailija
07.05.2015 |

Nyt rv 30 ja ruvennut vihlomaan välillä ne liikkeet hyvinkin ikävästi. Onko normaalia? En muista ekasta raskaudesta ja neuvolasta aijon maanantaina kysyä. Toinen ihmeellinen on sellainen nopea "nykiminen" mikä saattaa kestää aika kauankin ja tulla monta kertaa putkeen pienillä tauoilla. Onko syytä huolestua? Ja pliis älkää provot tulko pelottelemaan

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/7 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan osaa sanoa mitään? :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cklkvg

Vierailija
4/7 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nykiminen on vauvan hikkaa. Ainaki itselläni tuota tapahtui monesti päivän aikana ja hikkaa se oli.

Vierailija
5/7 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:09"]Tuo nykiminen on vauvan hikkaa. Ainaki itselläni tuota tapahtui monesti päivän aikana ja hikkaa se oli.
[/quote]
se on sellasta vähän nopeampaa. Munkin sikiöllä on hikka, mutta toi ei oo sitä vaan tunnen niiden eron. Voisiko kuitenkin jotenkin liittyä siihen?
Ap

Vierailija
6/7 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun trisomia13 sikiö teki sellaisia tärinöitä ja jonkun aikaa kestäviä rytmikkäitä sarjoja. Hikkaliikkeitä huomattavasti tiheämpiä. Teki myös tosi isoja äkkiliikkeitä. Niin kuin olisi ponkaissut itsensä aivan suoraksi. Lääkärit arvelivat niiden olevan sikiön jonkin sortin epileptisiä kohtauksia. Onko ultrissa kaikki ollut ok? Mulla epäilys kromosomihäiriöstä huomattiin vasta rakenneultrassa rv 21 lopulla. Lapsivesipunktio otettiin rv 22 ja tulokset saatiin vasta rv 25. Siinä paljastui trisomia13. Keskeytysta ei enää siinä vaiheessa voinut tehdä. Lapsi kuoli kohtuun rv 32.

Vierailija
7/7 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:35"]Mun trisomia13 sikiö teki sellaisia tärinöitä ja jonkun aikaa kestäviä rytmikkäitä sarjoja. Hikkaliikkeitä huomattavasti tiheämpiä. Teki myös tosi isoja äkkiliikkeitä. Niin kuin olisi ponkaissut itsensä aivan suoraksi. Lääkärit arvelivat niiden olevan sikiön jonkin sortin epileptisiä kohtauksia. Onko ultrissa kaikki ollut ok? Mulla epäilys kromosomihäiriöstä huomattiin vasta rakenneultrassa rv 21 lopulla. Lapsivesipunktio otettiin rv 22 ja tulokset saatiin vasta rv 25. Siinä paljastui trisomia13. Keskeytysta ei enää siinä vaiheessa voinut tehdä. Lapsi kuoli kohtuun rv 32.
[/quote]

Niin ja siis varmaan ultrat ovatkin olleet ok. En halunnut säikyttää. Jos jotain vastaavaa kuin minulla, niin olisi varmasti jotain poikkeamaa rakenneultrassa näkynyt. Kirjoitin jotenkin hassusti.