HEI SINÄ! Millainen olet?
Kertokaas toverit, millaisia ihmisiä te olette?
Minä olen 25-vuotias, ja asun pääkaupunkiseudulla avomieheni kanssa. Kanssamme asustelee myös koira (jonka kakat kerään tunnollisesti). Opiskelen yliopistossa, ja olen myös osa-aikaisessa työssä.
Minulla on tummat, alaselkään ulottuvat hiukset ja sinivihreät silmät, joita korostan hillityllä meikillä. Kasvoiltani olen melko kaunis, ehkä keskivertoa kauniimpi, mutten mikään häikäisevä kaunotar. Olen hitusen ylipainoinen (BMI 26), ja tiimalasivartaloinen.
Huumorintajuinen olen, vaikkakin välillä se on väriltään aika mustaa. Ja myönnän, kakkajutut (esim. noloimmat vessajutut mitä tällä palstallakin on kerrottu) saavat minut nauramaan kippurassa. :D Luonteeltani olen kuitenkin aika tasainen: minua saa ärsyttää todella kauan ennen kuin suutun (tosissani).
Harrastan ulkoilua koiran kanssa sekä käyn kuntosalilla. Lisäksi tykkään lukea kirjoja, ja kirjoittelen itsekin romaanintynkää.
Pidän rock- ja metallimusiikista, mutta toisaalta olen melko kaikkiruokainen musiikin suhteen. Reggae, R'n'B ja Rap eivät yleisesti sytytä, joitakin biisejä lukuunottamatta.
Tykkään kokkailla, ja olenkin siinä melko hyvä (vaikka itse sanonkin). Ruoka vaan hyvää...
Paheisiini kuuluu tupakointi ja hyvät viinit. Kahvia en ole koskaan oppinut juomaan. Suklaa on hyvää, mutta syön sitä ehkä kerran kuussa, tiettyyn aikaan. ;D
Kesällä aion käydä parilla festareilla (ainakin Tuskassa) ja Kreikassa. Ihanaa kun tulee kesä! <3
No niin, teidän vuoronne! :)
Ap sitten kirjoittelee mobiililla. Pahoitteluni, ja yrittäkää kestää.