Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turhauttaako muita se, että Wifi yhteys alkaa olla pakollinen kaikissa laitteissa ?

Vierailija
12.01.2022 |

- Minun Android puhelimen Google kuvakansiota ei voi päivittää muuta kuin Wifi yhteyden kautta.
- Uutta 50 euron HP monitoimitulostinta ei voi asentaa läppäriin muuta kuin Wifi yhteyden kautta.
Siis olen pakotettu ostamaan vähintäänkin 150 euroa maksavan Wifi reitittimen, jotta voin tehdä nämä yksinkertaiset toimenpiteet, vaikka puhelimen päivitykset voisi hoitaa mobiiliyhteyden kautta ilman lisämaksuja ja tulostimen voisi asentaa 5 euroa maksavan usb-piuhan kautta, jos laite sen sallisi.
Turhauttaa tämä Wifin pakkomyynti ilman välttämätöntä tarvetta, kun muutenkin voisi laitteet toimia.
Onko Wifi yhteys edes täysin tietoturvallinen ja ihmisen terveydelle vaaraton ?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ostanut vääränlaiset laitteet. Minun Android päivittää Google Kuvat myös mobiilidata kautta ja monitoimilaitekin asentui piuhan kanssa.

Vierailija
2/4 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tietokoneesi mobiilihotspotiksi niin monitoimilaite löytää tietokoneen muodostaman wifin.

Kuvat voit päivittää kun liität kännyn piuhalla koneeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valitsit Androidin. Köyhillä köyhien huvit.

Vierailija
4/4 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelin tuossa uutta hellaa keittiöön. Hienoissa malleissa on wifi toiminto! Voi nerokkuuden huippu. Voin varmaan sitten kännykällä laittaa uunin lämpenemään nousematta sohvalta ylös? Kyllä ihminen sitten vaan on laiska otus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi