Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hullut naapurit

Vierailija
07.05.2015 |

Hullu naapuri (+70v naapuri pariskunta) mummo ollut kuutamolla niin pitkään kuin olen tässä asunut ja äijä touhuilee jotain omia hommia pitkin päivää.
Syksyllä hommasi ison agrekaatin millä tekee halkokoneeseen sähköä??
Ihan oikeasti, taas koko päivän pörissyt ja lasten kanssa kun on pihalla pitää huutaa että kuulee jotain, ei helvetti, talvella ei haitannut kun ei oltu ulkona niin paljon mutta nyt.

Toisella puolella lapseton +50v pariskunta minkä äijä on ihan kaheli kanssa, autotallia kun tehtiin uhkasi soittaa poliisit kun pilattiin sen koko piha, hiekkaa meni vähän nurmikolle niitten puolelle tontin kulmaan mistä menee pihatie niitten puolelle.
Oikeasti huuti kuula punaisena, sanoin sille että turpa kiinni tai tulee turpaan, sen jälkeen ei ole sanonut sanaakaan, siitä on jo 6vuotta.
Mites muilla ok asujilla.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tapauksessa syyllinen löytyy keskimmäisestä asunnosta. Pataan olisin laittanut jos olisit minulle tullut aukomaan.

Vierailija
2/12 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

It takes one to know one.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 16:07"]Tässä tapauksessa syyllinen löytyy keskimmäisestä asunnosta. Pataan olisin laittanut jos olisit minulle tullut aukomaan.
[/quote]
Voit tulla kokeilemaan.

Vierailija
4/12 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on, tarvitaan aina yksi joka tuntee jonkun ja soppa on valmis:)

Vierailija
5/12 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muilla hyviä naapureita?
Ap.

Vierailija
6/12 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 16:07"]Tässä tapauksessa syyllinen löytyy keskimmäisestä asunnosta. Pataan olisin laittanut jos olisit minulle tullut aukomaan.
[/quote]
Voit tulla kokeilemaan.
[/quote]
Sano aika ja paikka lortto!

Vierailija
7/12 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 16:07"]

Tässä tapauksessa syyllinen löytyy keskimmäisestä asunnosta. Pataan olisin laittanut jos olisit minulle tullut aukomaan.

[/quote]

Kaltaisesi ovat aina samanlaisia: suu puhuu jotain mitä kroppa ei pysty lunastamaan ja tosipaikan tullen lähdetään karkuun.

Itselläni on yksi hiuman erikoinen naapuri mutta väleissä olen hänenkin kanssaan.

Vierailija
8/12 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun paritalossa, mutta naapurit on todellinen ongelma. Niillä meni viemäri usein tukkoon ja havaittiin että vanhassa betoniviemärissä on reikiä. Viemäri meni meidän kodinhoitohuoneen alta ja piti siis avata lattia ja korjata viemäri. Naapuri ei suostunut osallistumaan kustannuksiin, vaikka viemäri oli vain heidän käytössä. maksettiin 3000 remontista ja vieläkin naapuri vinkuu, kun menee viemäri tukkoon. Vittu että ärsyttää. Tekis mieli sanoa, että lopettakaa se jatkuva paskominen. Meillä siis viemäri menee ihan eri reittiä eikä ole koskaan ollut tukossa.

Vierailija
9/12 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaseudulla on elämä niin värikästä. :)

Vierailija
10/12 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 16:18"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 16:07"]Tässä tapauksessa syyllinen löytyy keskimmäisestä asunnosta. Pataan olisin laittanut jos olisit minulle tullut aukomaan.
[/quote]
Voit tulla kokeilemaan.
[/quote]
Sano aika ja paikka lortto!
[/quote]
No en minä pahalla tarkoittanut. Peace :-) ap

Vierailija
11/12 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen meillä oli tosi hullut naapurit kun asuimme keskustassa jossa koko rivitalo oli täynnä mummoja.. valittivat kun pihalla poltti tupakkaa ja kun päivällä kuunteli musiikkia, vaikka he itse pauhuttivat radiota myöhään illalla asti. meidän koirasta (13v.) ei ollut mitään haittaa kun se oli niin vanha ja raihnainen mutta kyllä naapurin setä kerran tokaisi kun olin kusettamassa koiraa että kaikki koirat sais tappaa. kun aloin odottamaan vauvaa muutimme pois koska en osannut odottaa kuinkahan paljon se olisi haitannut.

Vierailija
12/12 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi