Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

y-säätiön asukit

Vierailija
30.04.2015 |

Miksi kyseinen säätiö asuttaa ongelma-asukkaita normaalien suomalaisten veronmaksajien joukkoon? He ovat juoppoja, mielenterveysongelmaisia tai mamuja, jotka eivät pysty noudattamaan normaaleita asumiseen tarvittavia sääntöjä? Eikö heidät voisi asuttaa jonnekin omiin paikkoihinsa, häiritsemästä kunnollisia työssäkäyviä veronmaksajia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule v**** jaa-a. Kuuntelen tässä juuri erään arvoisan Y-Säätiöasukkaan perseilyä. Ennen talossa asui vain täysin hiljaista työssäkäyvää porukkaa ja eläkeläisiä. Nyt talosta on myyty kaksi asuntoa tälle säätiölle, sekä yksi Kriminaalihuollon Tukiyksikölle.

Myyn pian oman asuntoni jollekin somalijärjestölle ihan vittuillakseni.

Vierailija
2/7 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen päättänyt tulevan putkiremontin myötä myydä osakkeeni y-säätiölle. He maksavat parhaan hinnan, sekä kostan hallitukselle ja naapureille välinpitämättömyyden asioiden hoitamisen suhteen. Haluan ehdottomasti asuntooni asutettavan maahanmuuttajaperheen monine lapsineen. Seinänaapurini ilahtukoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin muuttaa tuollaisen asukkana viereen. Saan aina jotain kusipää seinänkoputtajia jotka ovat jokaisena vuoden päivänä kotona.

Vierailija
4/7 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kyllä taas nauratti tää yleistys :D. Mä oon itse asunut Y-säätiön omistamassa kämpässä. Naapureina myös osakkeenomistajia taviksia. Talo on erittäin rauhallinen ja tasokas (esim. liiketunnistin valot käytävillä, sähköinen avain jne). En sit tiiä missä todellisuudessa muut on, mutta voinkin kertoa vain omasta puolesta ;)

Vierailija
5/7 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 22:47"]

Vähän kyllä taas nauratti tää yleistys :D. Mä oon itse asunut Y-säätiön omistamassa kämpässä. Naapureina myös osakkeenomistajia taviksia. Talo on erittäin rauhallinen ja tasokas (esim. liiketunnistin valot käytävillä, sähköinen avain jne). En sit tiiä missä todellisuudessa muut on, mutta voinkin kertoa vain omasta puolesta ;)

[/quote]

Ja minä siivoan rappuja Helsingin lähiössä, ja useissa taloissa on nuo samat. Ei kerro asukkaiden "laadusta" mitään.

Hyvä, että juuri sinä olet ollut malliasukas. Kuten monet meistä ovatkin.

Vierailija
6/7 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 22:54"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 22:47"]

[/quote]

Ja minä siivoan rappuja Helsingin vuokralähiössä, ja useissa taloissa on nuo samat. Ei kerro asukkaiden "laadusta" mitään.

Hyvä, että juuri sinä olet ollut malliasukas. Kuten monet meistä ovatkin.

[/quote]

Tarkensin vielä

Vierailija
7/7 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 22:47"]Vähän kyllä taas nauratti tää yleistys :D. Mä oon itse asunut Y-säätiön omistamassa kämpässä. Naapureina myös osakkeenomistajia taviksia. Talo on erittäin rauhallinen ja tasokas (esim. liiketunnistin valot käytävillä, sähköinen avain jne). En sit tiiä missä todellisuudessa muut on, mutta voinkin kertoa vain omasta puolesta ;)
[/quote]
Sama juttu täällä, itse olen asunut 8 vuotta ja tämä on ainut vuokraosakw koko yhtiössä.
Ette ole kokenut mitään ennekuin olette asuneet suvelan sato kämpissä.
Jos kerrostalossa ei kestä muitten ääniä ja elämistä kannattaa harkita muuttoa lappiin, siellä on helvwtin hiljaista ympäri vuoden ja saa olla ihan yksin.