Naiset: Mitä mieltä miehestä joka on selvinpäin baarissa?
Kommentit (10)
On hyvä, jos naamavärkki ja supliikkitaidot ovat hyvää tasoa. Ja mielellään kuuluu siihen miesten parhaampaan 10-15% niin mahdollisuutesi ovat hyvät. Me naiset haluamme parhaimpia mahdollisia miehiä, näin se vaan on.
Onhan se outoa. Tylee miellen joku stalkkeri, pillun perässä kyttääjä kummajainen.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 15:47"]
On hyvä, jos naamavärkki ja supliikkitaidot ovat hyvää tasoa. Ja mielellään kuuluu siihen miesten parhaampaan 10-15% niin mahdollisuutesi ovat hyvät. Me naiset haluamme parhaimpia mahdollisia miehiä, näin se vaan on.
[/quote]Kirjoittaa petolinnun perseen naaman omistava ylipainoinen luonteeltaan oleva kusipää. Haluan vain parasta sanoo kommentoija ja ottaa sipsipussista muutaman sipsin, nih.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 15:47"]
[/quote]
Tätähän ei sitten kirjoittanut nainen, näin se vaan on.
No voi hyvä ihme, onpa tämäkin jonkun mielestä kummallista. Missä ihmeen porukoissa te liikutte, jos ette ole koskaan nähneet ihmist selvin päin baarissa?
En ikinä juo itseäni tolkuttomaan känniin, ette luultavasti edes huomaisi jos olen juonut, koska ette tunne minua. Ystävät kyllä huomaa kun olen kännissä, mutta ventovieraat eivät. Olen ollut kuskina monesti ja välillä käyn morjenstamassa ihmisiä baarissa ihan selvinpäin.
mies