Mietitkö koskaan, että esim. kauppajonossa sun takana seisovalla miehellä
on housuissa löysä pippeli? Miettikää nyt, löysä penis roikkuu siinä puolen metrin päässä sun pepusta!! Tai esim. bussissa kun viereesi istuu mies. Silläkin reisien väliin puristuneena reppana pippeli.
Mielenkiintoista ajatella, yleensähän tälläisiin asioihin ei kiinnitetä huomiota.
Kommentit (35)
Aiemmin en ole miettinyt, mutta myt kyllä
Mä välillä ajattelen :) Mietin että "toikin on saattanu tänään runkkailla".
Hanki hoitoa jos noin arkinen asia mietityttää
Niin tai mieti kun kotona istuskeli rauhassa illalla sun mies voi olla heti siinä seinän takana panemassa naapurin simpsakkaa Pirkko!
En ajattele, mutta tänään kun lähdin aamulla töihin, kuvittelin hipaisevani vastaantulevia naisia haaroista.
Ruokalassa tuli mieleen kaikkia huvittavia englanninkielisiä fraaseja naisista.
Ja sama jatkui sitten paluumatkalla. Esim.kun teinilauma tuli vastaan, ajattelin "girls and their vaginas" tms. sellaisella viattomalla ja naiivilla sisäisellä äänellä.
-Mies 29v + 1v-
Oho. Eli voin siis kassajonossa kysyä edellä olevalta naiselta, että pippeliänikö siinä mietit? Siis jos haluan jutustelua aikaiseksi.
Mä mietin useinkin, miltä ihmiset näyttävät vaatteidensa alla. En millään tavalla seksuaalisessa mielessä vaan puhtaasti estetiikan kannalta.
Itsekin näytän sopivasti valituissa vaatteissani, topatuissa rintsikoissani ja huolitellussa meikissäni varmasti oikein sopusuhtaiselta ja hyväkroppaiselta.
Mutta kun ajamatta unohtuneet säärikarvat, kuivuudesta hilseilevä iho, rintsikoiden toppauksissa piileskelevät tissinlerpukat ja farkkujen vyön alle litistetty vatsanahka olisivat siinä kaikenkansan nähtävissä, olisin aika reppana näky :D
Mä en ole uskaltanut ajatella tollasia ihmistenilmoilla enää sen jälkeen kun katsoin elokuvan Mitä nainen haluaa. ;)
Mä mietin monesti noin yleisesti, kuinka epämiellyttävältä täytyy tuntua roikkuva pippeli jalkaa vasten. Varsinkin kesäkuumalla. Minua kun ärsyttää hameen alla toisiinsa osuvat reidetkin.
Mies-raukat :)
Olen seisonut ap:n takana kassajonossa ja edessäni oleva näky on aiheuttanut kyllä sen, että muna on todellakin lerpallaan.... Onneksi usein eteen sattuu herkumpia peppuja
Juu, mietin usein. Mietitkö sinä ap ikinä, että kauppajonossa takanasi seisovalla miehellä on myös mm. maksa ja hypotalamus? Minä mietiskelen usein niitäkin, kyllä on mielenkiintoista!
Minun takana jos jonossa mies seisoo, niin ei seiso kyllä yksin. Varmasti kulli on kuin rautakanki.
En ajattele koskaan yhdenkään random ukon ryppyistä nakkia. Ei kiinnosta pätkääkään.
Joo, usein mietin ja vielä useammin kokeilen, voiko hullunkurinen ajatusleikkini pitää paikkansa.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 14:51"]Minua kun ärsyttää hameen alla toisiinsa osuvat reidetkin.
[/quote]
Piti jäädä miettimään tuota, koska minulla osuu reidet toisiinsa vain istuessani :D
Olen päiväkodissa töissä ja päivittäisessä vaipanvaihdossa näkee niin paljon pippeleitä, ettei siinä ole mielestäni mitään ihmeellistä.
Ei ole löysä enää sitten, kun minä saavun paikalle. Eli en ole miettinyt.
Oot sairas