Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mietitkö koskaan, että esim. kauppajonossa sun takana seisovalla miehellä

Vierailija
07.05.2015 |

on housuissa löysä pippeli? Miettikää nyt, löysä penis roikkuu siinä puolen metrin päässä sun pepusta!! Tai esim. bussissa kun viereesi istuu mies. Silläkin reisien väliin puristuneena reppana pippeli.

Mielenkiintoista ajatella, yleensähän tälläisiin asioihin ei kiinnitetä huomiota.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot sairas

Vierailija
2/35 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin myöntää :) -anonyymi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin en ole miettinyt, mutta myt kyllä

Vierailija
4/35 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä välillä ajattelen :) Mietin että "toikin on saattanu tänään runkkailla".

Vierailija
5/35 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki hoitoa jos noin arkinen asia mietityttää

Vierailija
6/35 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai mieti kun kotona istuskeli rauhassa illalla sun mies voi olla heti siinä seinän takana panemassa naapurin simpsakkaa Pirkko!

Vierailija
7/35 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele, mutta tänään kun lähdin aamulla töihin, kuvittelin hipaisevani vastaantulevia naisia haaroista.

Ruokalassa tuli mieleen kaikkia huvittavia englanninkielisiä fraaseja naisista.

Ja sama jatkui sitten paluumatkalla. Esim.kun teinilauma tuli vastaan, ajattelin "girls and their vaginas" tms. sellaisella viattomalla ja naiivilla sisäisellä äänellä.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
8/35 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Eli voin siis kassajonossa kysyä edellä olevalta naiselta, että pippeliänikö siinä mietit? Siis jos haluan jutustelua aikaiseksi.

Vierailija
9/35 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele.

Vierailija
10/35 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin useinkin, miltä ihmiset näyttävät vaatteidensa alla. En millään tavalla seksuaalisessa mielessä vaan puhtaasti estetiikan kannalta.
Itsekin näytän sopivasti valituissa vaatteissani, topatuissa rintsikoissani ja huolitellussa meikissäni varmasti oikein sopusuhtaiselta ja hyväkroppaiselta.
Mutta kun ajamatta unohtuneet säärikarvat, kuivuudesta hilseilevä iho, rintsikoiden toppauksissa piileskelevät tissinlerpukat ja farkkujen vyön alle litistetty vatsanahka olisivat siinä kaikenkansan nähtävissä, olisin aika reppana näky :D

Vierailija
11/35 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole uskaltanut ajatella tollasia ihmistenilmoilla enää sen jälkeen kun katsoin elokuvan Mitä nainen haluaa. ;)

Vierailija
12/35 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin monesti noin yleisesti, kuinka epämiellyttävältä täytyy tuntua roikkuva pippeli jalkaa vasten. Varsinkin kesäkuumalla. Minua kun ärsyttää hameen alla toisiinsa osuvat reidetkin.
Mies-raukat :)

Vierailija
13/35 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seisonut ap:n takana kassajonossa ja edessäni oleva näky on aiheuttanut kyllä sen, että muna on todellakin lerpallaan.... Onneksi usein eteen sattuu herkumpia peppuja

Vierailija
14/35 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mietin usein. Mietitkö sinä ap ikinä, että kauppajonossa takanasi seisovalla miehellä on myös mm. maksa ja hypotalamus? Minä mietiskelen usein niitäkin, kyllä on mielenkiintoista!

Vierailija
15/35 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun takana jos jonossa mies seisoo, niin ei seiso kyllä yksin. Varmasti kulli on kuin rautakanki. 

Vierailija
16/35 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele koskaan yhdenkään random ukon ryppyistä nakkia. Ei kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
17/35 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, usein mietin ja vielä useammin kokeilen, voiko hullunkurinen ajatusleikkini pitää paikkansa.

Vierailija
18/35 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 14:51"]Minua kun ärsyttää hameen alla toisiinsa osuvat reidetkin.
[/quote]

Piti jäädä miettimään tuota, koska minulla osuu reidet toisiinsa vain istuessani :D

Vierailija
19/35 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päiväkodissa töissä ja päivittäisessä vaipanvaihdossa näkee niin paljon pippeleitä, ettei siinä ole mielestäni mitään ihmeellistä. 

Vierailija
20/35 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole löysä enää sitten, kun minä saavun paikalle. Eli en ole miettinyt.