Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan sanonut jotain henkilölle, jonka hengitys haisee pahalle?

Vierailija
07.05.2015 |

Miten paha tilanne ja mitä sanoit? Miten henkilö suhtautui ja tuliko tilanteeseen korjausta?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/11 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon yleensä että henkes haisee. Ei siitä pitäisi mielestäni loukkaantua, päin vastoin hyvä että joku huomauttaa hyvissä ajoin. Toivoisin samaa itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuta kuin läheisille. Omanikin haisee. ) :

Vierailija
4/11 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle läheiset huomauttelee jatkuvasti. En ota pahalla. En vain mahda asialle mitään. Pesen hampaita usein, käytän erilaisia suuvesiä ja pastilleja. Tiedän mistä asia johtuu ja olen hammaslääkärijonossa. Asia ei kuitenkaan vaadi akuuttia hoitoa.

Vierailija
5/11 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut. Alustin sanomalla, että itselläkin oli samanlaista vaivaa joskus... vaikka ei ollut.

Otti hyvällä ja kiitti. Ei hän olisi voinut muuten tietää.

Vierailija
6/11 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska kärsin ennen ongelmasta itsekin. Ei se aina ole suuhygieniasta kiinni. Myös keliakia ym. sairaudet, varsinkin ruuasta johtuvat, voi aiheuttaa pahanhajuista hengitystä. Asiaan tuli korjaus, kun lopetin kokonaan gluteiinipitoisten viljatuotteiden käytön. ( Samalla loppui päiväunien nukkuminen). Vatsakaan ei enää käy kuin kiljutynnyri.

Vierailija
7/11 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus sanonut, mutta ei se mitään muutosta ole tuonut. Haju tulee ilmeisesti jostain syvempää kuin suusta. Haisee siltä. Joskus meinaa tukehtua jos on lähellä, mutta pitää vain sinnitellä.

Vierailija
8/11 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kAHVI HAisee kaikilla pahalta, ja tupakka. mutta eipä tuu sanottua.

Vierailija
9/11 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut miehelleni. Haisee ihan raadolle sen kita. Hyi saatana. Ihme ettei seksiä ole ;D

Vierailija
10/11 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin "sun henkes haisee aivan paskalta" ja samalla leuhutin kättä naaman edessä. Oli hiljainen pahoitteli asiaa.

Vierailija
11/11 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän monet aikuiset ihmiset eivät tunnu ymmärtävän sitä, että hammaskivi pitää käydä poistattamassa suuhygienistillä vähintään kerran vuodessa. Ihan kaikille ei tule hammaskiveä, mutta jos sitä yhtään tulee, niin kyllä se alkaa ennenpitkää myös haista.

Tämä ei ole ainoa syy pahanhajuiseen hengitykseen, mutta yksi yleisimmistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi