kuinka moni miestään pettänyt
Onko tullut annettua aiheeton ilmianto raiskauksesta, kun on tullut kännissä paneskeltua satunnaisen miehen kanssa ja sitten kaduttaa, muttei oikein voisi miehelle tunnustaa? Pari vuotta sitten oli juttua että poliisit kohtaa tätä tosi paljon töissään. Musta tämä on törkeää paitsi puolisoa ja sitä panoa kohtaan ä, niin ennen kaikkea niitä ihmisiä kohtaan jotka joutuvat oikeasti raiskatuksi. Raiskaus ja aiheeton raiskausilmoitus pitäisi olla yhtä rangaistavia tekoja. Kummassakin uhri häpäistään törkeästi.
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 12:33"]Sain vihdoinkin huomiota mieheltäni. En siis paneskellut kenenkään kanssa. Sanoin vaan että huomais mut eikä olis niin vitun itsekeskeinen paska. Nyt aikoo jättää mut koska ei usko mua ja sanoo että mä oon pettäny sitä. Paska jätkä, sitä ei kiinnosta mä eikä mun elämä. Autostaan välittää enemmä ku mistää ja meillä ei oo seksiäkään ku kerran kuussa. 5vuotta yhes
[/quote]Älä jauha paskaa
En pettäisi koskaan humalassa. (enkä kyllä ole vielä pettänyt selvinkään päin...)
Älä syötä pajunköyttä miehelle; ole ystävällinen.piste.
Sain vihdoinkin huomiota mieheltäni. En siis paneskellut kenenkään kanssa. Sanoin vaan että huomais mut eikä olis niin vitun itsekeskeinen paska. Nyt aikoo jättää mut koska ei usko mua ja sanoo että mä oon pettäny sitä. Paska jätkä, sitä ei kiinnosta mä eikä mun elämä. Autostaan välittää enemmä ku mistää ja meillä ei oo seksiäkään ku kerran kuussa. 5vuotta yhes