Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä iso valkoinen ruokapöytä?

Vierailija
07.05.2015 |

Meillä on 6 henkeä taloudessa, joten saisi ainakin 10 henkeä mahtua pöydän ympärille. Mistä ihmeestä löydän pöydän, olisiko vinkkejä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 12, mikä Ikean pöytä on kyseessä?

Vierailija
2/12 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla uusikin, mutta en hirveesti yli 300 ole valmis maksamaan. Ikean sivuilta katsoin niin liian pieniä. Pyöreä, iso ja vaalea, eipä muita vaatimuksia. Ovaalia en halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori.fi

Isot pöydät menee sitten tosi nopeasti. Katso joka aamu ja reagoi heti.

Kaveri osti ison pöydän tuoleineen (10kpl), hintaan 240€. Täyspuuta pöytä ja tuolit. Hieno kalusto.

Vierailija
4/12 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta isoa et saa 300 € mistään, käytetyn voi löytää esim. Tori.fi. Minä teetin ison pöydän, tuolit oli jo, 750 €.

Vierailija
5/12 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Oma Koti Valkoinen blogin Miialta että mistä kaupasta he ostivat valkoisen ruokapöytänsä!

Vierailija
6/12 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen hengen pyöreä pöytä vie hirmuisesti tilaa, kuinka suureen huoneeseen sen aiot laittaa.

Tosin jos tila ei ole ongelma, niin tuonhan tekee näppärästi ihan itse. Rautakaupasta (palvelevasta sellaisesta) ostat mittojen mukaisen mdf-levyn, kokopuinen levy turhan painava noin suureen pöytään.  Todennäköisesti et saa yhtenäistä levyä, mutta teet liitoksen kotona tai laitat pienet sievät saranat.

Kiinnität jalat - neteet ne itse tai kierrätät vanhasta. sen jälkeen ruiskumaalaat ulkona. Helppoa! 

Vierailija
7/12 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 13:30"]

Kymmenen hengen pyöreä pöytä vie hirmuisesti tilaa, kuinka suureen huoneeseen sen aiot laittaa.

Tosin jos tila ei ole ongelma, niin tuonhan tekee näppärästi ihan itse. Rautakaupasta (palvelevasta sellaisesta) ostat mittojen mukaisen mdf-levyn, kokopuinen levy turhan painava noin suureen pöytään.  Todennäköisesti et saa yhtenäistä levyä, mutta teet liitoksen kotona tai laitat pienet sievät saranat.

Kiinnität jalat - neteet ne itse tai kierrätät vanhasta. sen jälkeen ruiskumaalaat ulkona. Helppoa! 

[/quote] Tulipa hirmuisesti virheitä, mutta korjaan vain tämän: neteet > ne teet

Voisi olla hankalaa kun ap. ostaisi neteettejä rautakaupasta

Vierailija
8/12 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artekin pöytä käytettynä.

Vierailija
9/12 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 13:34"]

Artekin pöytä käytettynä.

[/quote]

10:lle hengelle?

Vierailija
10/12 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalustekauppa.comissa on isoja ruokapöytiä

Vierailija
11/12 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeasta me ostettii. On tuollainen jatkettava, lyhyenä kuudelle hengelle, lisäosalla mahtuu 10.

Vierailija
12/12 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonekalukaupasta? Vai etsitkö jotain käytetyä pöytää? Minkä tyylistä etsit ja millä budjetilla?