Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kristen Stewardhan on ilmiselvä lesbo!!!

Vierailija
07.05.2015 |

IHMETTELEN median jatkuvaa asiasta VALEHTELUA! miksi ei voida vaan sanoa avoimesti että Kristen Steward on nähty tyttöystävän/avopuolison kanssa kahdestaan rannalla tai kävelyllä, vaan pitää yrittää teeskennellä että he ovat BFF , eli eli läheisiä "ystäviä"?? Tyhmempikin näkee mm. vaatteista ja tyylistä että tässä on kyseessä lesbopari, eikä ystävykset. Miksi asiasta ei saa puhua, vaan pyritään salaamaan ja vaikenemaan. Kaikkihan jo kai tän jutun laidan tietää, mutta ilmeisesti media on maksettu isojen elokuvayhtiöiden taholta hiljaiseksi jottei Twilight sarjan dvd ostotulot romahtaisi, kun romanttinen pääosanainen onkin lesbo.Ei ne siitä kärsisi ollenkaan. Muut samaa mieltä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:54"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 12:05"]

"Voi vittu. Miksi jonkun randomin seksuaalisuus jaksaa kiinnostaa noin helvetisti? Hanki elämä."

Miksi sinua kiinnostaa miksi minua kiinnostaa? Maailmassa kun on ihmisiä joita kiinnostaa median suhtautuminen eri asioihin. Pitäisikö sinun hankkia elämä eikä olla kiiinnostunut siitä mikä muita kiinnostaa? Sehän vasta säälittävää onkin.

[/quote]

Miksi sinua kiinnostaa miksi minua kiinnostaa, että sinua kiinnostaa? Pitäisikö sinun hankkia elämä eikä olla kiiinnostunut siitä mikä muita kiinnostaa? Sehän vasta säälittävää onkin.

[/quote]

Miksi SINUA kiinnostaa miksi minua kiinnostaa että sinua kiinnostaa että minua kiinnostaa?

Vierailija
22/27 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu. Miksi jonkun randomin seksuaalisuus jaksaa kiinnostaa noin helvetisti? Hanki elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja tämä ei ole jotain häneen kohdistuvaa loanheittoa eikä homofobiaa, vaan asiasta keskustelua, miksi media ei kerro totuutta, vaan väittää homoja heteroiksi itsepintaisesti?

Vierailija
24/27 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voi vittu. Miksi jonkun randomin seksuaalisuus jaksaa kiinnostaa noin helvetisti? Hanki elämä."

Miksi sinua kiinnostaa miksi minua kiinnostaa? Maailmassa kun on ihmisiä joita kiinnostaa median suhtautuminen eri asioihin. Pitäisikö sinun hankkia elämä eikä olla kiiinnostunut siitä mikä muita kiinnostaa? Sehän vasta säälittävää onkin.

Vierailija
25/27 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä toi "ilmiselvä lesbo" on aika ikävää tyypittelyä. Mistä sä tiedät, ettei se ole bi? Polyamoristi? Voi se olla että toi kaveri onkin sen seksikumppani, mutta se taas ei tarkoita, etteikö se vielä (joskus) voisi kiinnostua miehistäkin. Ja tyyli on toki aika poikamainen, mut mitä sekään todistaa. Onhan sitä poikamaisia heterotyttöjäkin.

Jos tähti itse ei ole valinnut kaapista ulostulemista (minkä hän toki voisi tehdä, jos haluaisi, mutta hänellä voi olla omat syynsä olla niin tekemättä. Toki joku mainitsemistasi myyntiluvuista kiinnostunut voi vaikuttaa asiaan...) media taitaa voida vain arvailla :D vai pitääkö niiden mielestäsi kirjoittaa että 

KRISTEN STEWART CLEARLY IS A LESBIAN

jos sun otsikkoasi lainataan :D

Hauskaahan tässä on, että koko Twilight oikeasti käsittelee pidättyvyyttä (seksistä ennen avoliittoa) ja on mormonin kirjoittama. Mormonit tunnetusti ei ole ihan hirveen innoissan homoseksuaalisuudesta.

Vierailija
26/27 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 korjaus, _avioliittoa_ tietenkin

Vierailija
27/27 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 15:13"]Katsoin kuvia hänestä eikä ne mielestäni olleet millään tapaa lesboon viittaavia, päinvastoin. Itse pukeudun paljon miesmäisemmin ja ihan hetero olen. Ap :lla taitaa olla jokin ongelma .
[/quote]vai että ihan hetero olet? Heteron EI tarvitse vakuutella heterouttaan.