Kristen Stewardhan on ilmiselvä lesbo!!!
IHMETTELEN median jatkuvaa asiasta VALEHTELUA! miksi ei voida vaan sanoa avoimesti että Kristen Steward on nähty tyttöystävän/avopuolison kanssa kahdestaan rannalla tai kävelyllä, vaan pitää yrittää teeskennellä että he ovat BFF , eli eli läheisiä "ystäviä"?? Tyhmempikin näkee mm. vaatteista ja tyylistä että tässä on kyseessä lesbopari, eikä ystävykset. Miksi asiasta ei saa puhua, vaan pyritään salaamaan ja vaikenemaan. Kaikkihan jo kai tän jutun laidan tietää, mutta ilmeisesti media on maksettu isojen elokuvayhtiöiden taholta hiljaiseksi jottei Twilight sarjan dvd ostotulot romahtaisi, kun romanttinen pääosanainen onkin lesbo.Ei ne siitä kärsisi ollenkaan. Muut samaa mieltä?
Kommentit (27)
Onko se lespo? Kuka se on? Joku vamppyyri?
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:05"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:54"] [quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 12:05"] "Voi vittu. Miksi jonkun randomin seksuaalisuus jaksaa kiinnostaa noin helvetisti? Hanki elämä." Miksi sinua kiinnostaa miksi minua kiinnostaa? Maailmassa kun on ihmisiä joita kiinnostaa median suhtautuminen eri asioihin. Pitäisikö sinun hankkia elämä eikä olla kiiinnostunut siitä mikä muita kiinnostaa? Sehän vasta säälittävää onkin. [/quote] Miksi sinua kiinnostaa miksi minua kiinnostaa, että sinua kiinnostaa? Pitäisikö sinun hankkia elämä eikä olla kiiinnostunut siitä mikä muita kiinnostaa? Sehän vasta säälittävää onkin. [/quote] Miksi SINUA kiinnostaa miksi minua kiinnostaa että sinua kiinnostaa että minua kiinnostaa? [/quote]Miksi sinua kiinnostaa miksi minua kiinnostaa että sinua kiinnostaa että minua.... LOPETA JO HUORA!
[/quote]
Huorittelua havaittu. Feministiliiton jäsenkorttisi leikataan kahtia, etkä saa enää kutsua piknik-tapahtumaamme Seurasaareen.
Katsoin kuvia hänestä eikä ne mielestäni olleet millään tapaa lesboon viittaavia, päinvastoin. Itse pukeudun paljon miesmäisemmin ja ihan hetero olen. Ap :lla taitaa olla jokin ongelma .
Mäkin oon varmaan hetero, koska nyt seurustelen miehen kanssa ja exä oli nainen??
HUOH ihmiset, ei seurustelukumppanin sukupuoli yksin määrittele seksuaalista suuntautumista. Esim. se vastikään "kaapista tullut" laulaja Saara Aalto tuskin on lesbo, kun 9v ajan seurusteli ennen sitä miehen kanssa.
Hollywoodissa on aika kaksnaamanen moraalikoodisto. Isot nimet (tai tuotantoyhtiö) maksaa lehtiä hiljaiseksi tällasista jutuista jotta tähden PR ei käänny töiden kannalta haitalliseksi. Seuraavassa hetkessä saattavat sitten tehdä skuupin. Mutta seksuaalisen suuntautumisen julkisuus on perinteisesti nähty henkilökohtaisena valintana eikä sitä ruveta revittelemään ilman asianomaisen kaapistatuloa. Operah ja Kevin Spacey näin esimerkkeinä.
On mikä on, niin ei hänellä ole pienintäkään velvollisuutta tilittää yksityisimmästä asiastaan kenellekään yksityisen alueensa ulkopuoliselle, ei siltikään vaikka hän onkin julkisuuden henkilö.
Juuri tuollaiset kusipäät aiheuttivat esim. minulle nuorena naisena pitkäksi aikaa aivan helvetilliset ja lopulta laajat traumat, kun seksuaalisuuttaani arvailtiin homofoobisessa junttiyhteisössä suureen ääneen ja sitä käytettiin törkeästi syrjinnän välineenä minua vastaan muutaman ihmisen taholta. Olen bi ja entä sitten. Mitähän se mahtaa mihinkään ja kenellekään minun yksityisimmän yksityiselämäni ulkopuolisille kuulua, eikä se enää nykyään ketään tässä suhteellisen sivistyneessä elinympäristössäni onneksi kiinnostakaan pätkän vertaa, paitsi toisaalta vielä puolikin vuotta sittenkin olin jonkin verran tekemisissä parinkin homofoobikkojuntin kanssa... Laittoman tyhmiä ihmisiä on aina jokunen keskuudessamme, mitäs sellaiseen muutakaan sanomaan.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 12:29"]Hollywoodissa on aika kaksnaamanen moraalikoodisto. Isot nimet (tai tuotantoyhtiö) maksaa lehtiä hiljaiseksi tällasista jutuista jotta tähden PR ei käänny töiden kannalta haitalliseksi. Seuraavassa hetkessä saattavat sitten tehdä skuupin. Mutta seksuaalisen suuntautumisen julkisuus on perinteisesti nähty henkilökohtaisena valintana eikä sitä ruveta revittelemään ilman asianomaisen kaapistatuloa. Operah ja Kevin Spacey näin esimerkkeinä.
[/quote]kuka v*tun Operah?
Tuskin se ny lesbo on kun aika kauan seukkasi sen naisten päiväunen kanssa. Bi.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 12:22"]Mäkin oon varmaan hetero, koska nyt seurustelen miehen kanssa ja exä oli nainen??
HUOH ihmiset, ei seurustelukumppanin sukupuoli yksin määrittele seksuaalista suuntautumista. Esim. se vastikään "kaapista tullut" laulaja Saara Aalto tuskin on lesbo, kun 9v ajan seurusteli ennen sitä miehen kanssa.
[/quote]
Kyllä voi olla lesbo vaikka olis ollu miehen kans. Itsekin oon seurustellu useamman vuoden miehen kans, jona aikana kuvittelin olevani bi. Sitten naisfantasiat ottivat valtaansa ja päätin lopettaa suhteen, jonka jälkeen ei ole ollut mitään himoja miehiä kohtaan (sitä ennenkin ainoastaan tätä kyseistä miestä, ja yksi pieni ihastus sitä ennen). Joku voisi tämän perusteella pitää mua bissenä, mutta itse kyllä ajattelen, etyä jos miehet ei kiinnosta niin saa kutsua itseään lepakoksi, vaikka olisikin joskus ollut toisin. Seksuaalisuus ei ole välttämättä pysyvä ominaisuus vaan voi muuttua. Tai sitten voi uskotella itselleen jotain muuta ja elää valheessa.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 12:22"]Mäkin oon varmaan hetero, koska nyt seurustelen miehen kanssa ja exä oli nainen??
[/quote]
Tai hän on lesbo joka yritti elää heterosuhteessa. Ihminen yksin tietää omat suuntauksensa. Yksi ystäväni oli kihloissa saakka naisen kanssa, pitkä suhde takana. Kun tuli kaapista, tunnusti olevansa homo ja ainoastaan ympäristön "painostuksesta" oli yrittänyt elää " normaalia" elämää.
No onhan se Kristenin ja Alician suhde jo vahvistettu medialle. Kristenin äiti oli sanonut, että on onnellinen tyttärensä puolesta jne.
En edes tiedä että kuka tämä akka on, kun en ole koskaan kuullutkaan siitä. Mutta samaa mieltä olen, että takuuvarmasti on lesbo.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:36"]
En edes tiedä että kuka tämä akka on, kun en ole koskaan kuullutkaan siitä. Mutta samaa mieltä olen, että takuuvarmasti on lesbo.
[/quote]:D tämäntason argumentteja täällä on paljonkin, hyvin lohkaisit :D
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 12:02"]
IHMETTELEN median jatkuvaa asiasta VALEHTELUA! miksi ei voida vaan sanoa avoimesti että Kristen Steward on nähty tyttöystävän/avopuolison kanssa kahdestaan rannalla tai kävelyllä, vaan pitää yrittää teeskennellä että he ovat BFF , eli eli läheisiä "ystäviä"?? Tyhmempikin näkee mm. vaatteista ja tyylistä että tässä on kyseessä lesbopari, eikä ystävykset. Miksi asiasta ei saa puhua, vaan pyritään salaamaan ja vaikenemaan. Kaikkihan jo kai tän jutun laidan tietää, mutta ilmeisesti media on maksettu isojen elokuvayhtiöiden taholta hiljaiseksi jottei Twilight sarjan dvd ostotulot romahtaisi, kun romanttinen pääosanainen onkin lesbo.Ei ne siitä kärsisi ollenkaan. Muut samaa mieltä?
[/quote]
Olen sitä mieltä jos joku ei halua puhua julkisuudessa seksuaalisuudestaan niin hänen ei tarvitse sitä tehdä. Muut voivat toki asiasta puhua mutta se on silloin vain spekulaatiota.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 12:05"]
"Voi vittu. Miksi jonkun randomin seksuaalisuus jaksaa kiinnostaa noin helvetisti? Hanki elämä."
Miksi sinua kiinnostaa miksi minua kiinnostaa? Maailmassa kun on ihmisiä joita kiinnostaa median suhtautuminen eri asioihin. Pitäisikö sinun hankkia elämä eikä olla kiiinnostunut siitä mikä muita kiinnostaa? Sehän vasta säälittävää onkin.
[/quote]
Miksi sinua kiinnostaa miksi minua kiinnostaa, että sinua kiinnostaa? Pitäisikö sinun hankkia elämä eikä olla kiiinnostunut siitä mikä muita kiinnostaa? Sehän vasta säälittävää onkin.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 12:05"]
"Voi vittu. Miksi jonkun randomin seksuaalisuus jaksaa kiinnostaa noin helvetisti? Hanki elämä."
Miksi sinua kiinnostaa miksi minua kiinnostaa? Maailmassa kun on ihmisiä joita kiinnostaa median suhtautuminen eri asioihin. Pitäisikö sinun hankkia elämä eikä olla kiiinnostunut siitä mikä muita kiinnostaa? Sehän vasta säälittävää onkin.
[/quote]
Miksi sinua kiinnostaa miksi minua kiinnostaa, että sinua kiinnostaa? Pitäisikö sinun hankkia elämä eikä olla kiiinnostunut siitä mikä muita kiinnostaa? Sehän vasta säälittävää onkin.
[/quote]
Miksi SINUA kiinnostaa miksi minua kiinnostaa että sinua kiinnostaa että minua kiinnostaa?
[/quote]Miksi sinua kiinnostaa miksi minua kiinnostaa että sinua kiinnostaa että minua.... LOPETA JO HUORA!