8661 tartuntaa tänään
Tätä voisi kutsua operaatio loppukiriksi jolla kiihdytämme kohti valoisampia aikoja.
Kommentit (40)
700 sairaalassa, mutta kuolleita en tilastoista vielä löydä?
Mitä sitten? Hengitystiesairaudet ovat yleisiä näin talvella.
Ehkä on vähän turha lukea tartuntoja, koska kaikkia tapauksia ei testata. Sairaalahoidon määrä kertoo kuinka paha tilanne on terveydenhuollossa ja koska mahdollisesti tauti talttuu.
Helsinki on romahduttanut testimäärät. Totuus on jotain ihan muuta. Ja näkynee sairaaloissa muutaman viikon kuluttua.
Luku vähenee. Osittain testaamattomuutta, mutta silti näyttäisi olevan laskussa. Hallitus panikoi, sulkee ravintolat kokonaan. Antaisi nyt vaan vyöryä läpi.
Firman omistaja toi koronan työntekijöilleen. Ei itse jäänyt töistä pois, vaikka hänen perheellä korona. Todella edesvastuutonta!! Nyt työntekijöiden perheet sairaana. Ei tällaista voi ymmärtää!!!
22 kuollutta tänään - löytyihän se.
Laskusuunnassa käppyrä. Kohta päästään sinne 1000 tienoille takas. Helmikuussa jo alle.
Vierailija kirjoitti:
Firman omistaja toi koronan työntekijöilleen. Ei itse jäänyt töistä pois, vaikka hänen perheellä korona. Todella edesvastuutonta!! Nyt työntekijöiden perheet sairaana. Ei tällaista voi ymmärtää!!!
Käyttikö maskia?
Vierailija kirjoitti:
700 sairaalassa, mutta kuolleita en tilastoista vielä löydä?
Nythän on suunniteltu, että sairaalassa olevistakin aletaan eritellä ne, jotka ovat sairaalassa Covid-19:n vuoksi ja ne koronatartunnan saaneet, jotka ovat sairaalassa jostain muusta syystä.
Päivän satunnaisluku on 93525. Vähintään yhtä kiinnostava numero.
Vierailija kirjoitti:
Luku vähenee. Osittain testaamattomuutta, mutta silti näyttäisi olevan laskussa. Hallitus panikoi, sulkee ravintolat kokonaan. Antaisi nyt vaan vyöryä läpi.
Koulut alkoivat, tartuntamäärät laskevat. Täysin odotettu tulos.
Vierailija kirjoitti:
Olen
Vierailija kirjoitti:
Käyttikö maskia?
Joo kyllä työntekijöillä oli maskit ainakin, mutta tietenkin syödessä joutuu poistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulut alkoivat, tartuntamäärät laskevat. Täysin odotettu tulos.
Testausta on vähennetty niin siksi viralliset tartuntaluvut laskivat vähän eilisestä. Oikeasti tartuntoja on nyt enemmän kuin aikaisemmin koko epidemian aikana. Sairaaloissa olevien määrä nousi eilisestä. Eilen 620 ja tänään 700. Tällä tahdilla sairaalassa olevan määrä nousee tuhanteen viikonlopun aikana.
Tätä vauhtia ei puolet suomalaisista kyllä sairastu ennen helmikuun loppua, kuten WHO ennusti. Lisää tartuntoja tarvitaan, vai onko HUS alue vähentänyt jo testausta?
Vierailija kirjoitti:
Ohjeen mukaista.
korona on ohi!