Minkälainen miehen auto on turn off?
Kommentit (95)
Auto josta näkee että kaikki ylimääräinen raha menee autoon.
Likainen erityisesti likainen ja sotkuinen sisältä.
Parin tonnin auto keski-ikäisellä. Nuorella ymmärtää.
Turn off? Eikö tuolle muka löydy suomenkielistä vastinetta?
Vierailija kirjoitti:
Polkuauto
Rohkea oman tiensä kulkija?
Kerran oli yksi fitnes mimmi ja hiukset nousi pystyyn kun näin auton sisuksen, lattia oli sen näköinen että sinne olisi kaadettu hiekkaa säkistä ja koirat pitänyt orgioita penkeillä. Niin koiran karvoissa ja ikkunat koiran räässä. Kääk! Mua ei olisi saanurt istumaan siihen tunkioon edes rahasta.
Ei minkäänlainen. Aivan sama onko autoa vai ei, ja jos niin millainen. Itse ajelen lainatulla 20 v vanhalla toyotanrotiskolla, ei ole siis paljon sanomista niin sanotusti.
Kristiina xx kirjoitti:
Vanha röttelö
Siis sulla . . . vai auto ?
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Amisauto, tuunattu jossa poppi soi niin että bassot vaan kuuluu. En kehtaisi istua kyytiin..
Myöskään joku Audi/Bemari/Mersu -tyyppi, joka arvostelee Toyotakuskeja ym. Ei siinä jos on vain halunnut tuollaisen auton, mutta jos häntä ei sen kummemmin kiinnosta puhua kellä on mikäkin niin se on ok. Tai vaikka se Toyotakuski jota jaksaa kiinnostaa toisten autot, ei kiitos
Yleensäkään ei tarvii autot kiinnostaa sen enempää kuin minuakaan, nyt kun tuon tajusin min itseasiassa autoharrastajat yleensäkin täysin turn off.
Vierailija kirjoitti:
Joo, nuoret hassaavat rahojaan turhuuteen, kuten autoihin ja niiden tuunailuun. Ei ole muuta elämän sisältöä ja autossa melkein vietetäänkin kaikki valveillaoloaika jossain marketin pihalla monotonista jumputusta kuunnellen.
Fiksumpi vähän jo elämää kokenut ostaa edullisempia autoja ja käyttää rahat esim. perheeseen ja parisuhteeseen, asumiseen, elämänlaatuun. Itse maksoin viimeisimmästä autostani 650 euroa. Se on myös edullinen ylläpitokuluiltaan. M41v
Mikä tahansa bemari. Turn on taas on Fiat Punto/Bravo. Älykkään miehen ostos.
Bemari pellet sukupuoleen katsomatta.
Punainen, Audi, varastettu, kolhittu, paskottu sisältä, avoautot, naiselliset autot, "mulla on pieni muna" -autot ,
Bemarit. Niiden kuskit on järjestäen pienimunaisia nousukkaita.
Tuningauto. BMW, Audi, jonkun automerkin fanitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, nuoret hassaavat rahojaan turhuuteen, kuten autoihin ja niiden tuunailuun. Ei ole muuta elämän sisältöä ja autossa melkein vietetäänkin kaikki valveillaoloaika jossain marketin pihalla monotonista jumputusta kuunnellen.
Fiksumpi vähän jo elämää kokenut ostaa edullisempia autoja ja käyttää rahat esim. perheeseen ja parisuhteeseen, asumiseen, elämänlaatuun. Itse maksoin viimeisimmästä autostani 650 euroa. Se on myös edullinen ylläpitokuluiltaan. M41v
Entä jos se (kallis) auto parantaa elämänlaatua tai jos asumiseen tai parisuhteeseen ei tarvitse liiemmälti paasata rahaa? Minä ostin viime vuonna uuden auton, joka maksoi useita kymmeniä tuhansia, enkä ole katunut päivääkään.
N54
Polkuauto