Onko sinulle airfryer?
Ja jos, niin mitä sillä valmistat? Mikä on suosikkisi?
Kommentit (52)
Ei ole eikä tule. Sen sijaan minulla on kombimikrouuni ja höyryuuni sekä sous vide niiden alla.
En syö kanaa enkä ranskalaisia niin olisi joksenkin turha kapistus.
Ei, en vaan keksi mitään käyttöä tollaselle.
On. lapset laittavat sillä kaikenlaista ruokaa ja välipalaa itselleen, koska en anna kaasuliettä käyttää kun en ole kotona.
On. Teen sillä enimmäkseen kanaa ja vihanneksia. Alatasolle puoli kiloa jäisiä wokkiavihanneksia tai parsakaalia ja päälle oliiviöljyä, päälle toinen taso ja siihen jäisiä kanafileitä, seitiä, tms. Aikaa 10-15min, kone päälle ja koneelle, 5 min kohdalla fileiden kääntö jos jaksaa/muistaa, kone piippaa, syömään.
Lähinnä juuresranskalaisiin käytetään. Eikä todellakaan ilman öljyä. Mutta on helpompi saada ne rapeiksi uuniin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Miten se putsataan ? Lähteekö kalan hajukin helposti irti ?
Vaihdoin fleshlightiin niin haju hävisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Sain sen lahjaksi yli vuosi sitten, olen kokeillut käyttää sitä pari kertaa mutta en oikein ole innostunut. Se on vain minikokoinen kiertoilmauuni.
Se se juttu onkin, kun sillä voi valmistaa kaiken mitä teet uunissa. Helpompi pitää puhtaana, nopeampaa, kun ei tarvitse esim esilämmittää ja tuotteet valmistuu nopeammin. Ihan ykkönen näin kahden aktiivisesti urheilevan teinin perheessä, kun he saa itse tehtyä kunnon välipalan ennen treenejä koulun jälkeen.
Öhh? Ei nyt ihan kaikkia uuniruokia sentään. Tein maanantaina ison satsin gruusialaista kaalilaatikkoa, joku 5l sitä oli ja kaksi uunivuokaa tuli melkein täyteen. Ei olis air fryerilla onnistunut mitenkään päin.
Hankin juuri struutelitahnahiomakuorimakoneen, mutta en ole vielä keksinyt mitä sillä tehdä? Vinkkejä!
Princess airfryer uuni löytyy. Tosi vähän käytän, lähinnä yksin ollessani. Koko perheelleliian pieni, eikänopeus tavalliseen uuniin verrattuna ole mitenkään huomattava. Hyviä uuniranskiksia sillä kyllä sn yhden annoksen saa.
Vierailija kirjoitti:
Hankin juuri struutelitahnahiomakuorimakoneen, mutta en ole vielä keksinyt mitä sillä tehdä? Vinkkejä!
Käytän sitä käyrien kurkkujen suoristamiseen ennen pöytään vientiä.
On joo, ostettiin sellainen hyvä halpa Tokmannilta ja osoittautui niin mainioksi, että ostettiin sitten toinen samanlainen mökille, jossa ei ole mikroa eikä sähköhellaa. Aivan mainio karjalanpiirakoiden lämmitykseen, ranskalaisten lämmitykseen, jotain kerrosvoileipiäkin oon joskus tehnyt ja olivat ihan ok. Teen myös monesti reissumies-paahtista tuolla , kun ei ole leivänpaahdinta. Ja lämmitän sämpylöitä. Mies syö joskus lounaaksi pieniä einesrasioita, lämmittää niitäkin pakkauksissaan. Kuulemma ei tule niin vetistä kuin mikrossa. Joskus jotain pientä tyyliin valkosipulinkynsiä ja sipuleita alumiinivuokassa oon myös valmistanut ja katkarapuja. Ihan täydellinen grillimakkaren tekoon, mökillä pistettiin pöytägrilli kokonaan pois kun tuolla saa paremmin
Kiertoilmauunia ei esilämmitellä.