Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen mies saa seuraa tinderistä?

Vierailija
07.05.2015 |

Tätä on nyt testattu! Sori vaan lompakollaloisijamies, olet väärässä :) samoin huorittelijamies.

"Mitä tästä voi päätellä? Ainakin sen, että päinvastoin kuin miesasiamiehet tykkäävät väittää, naiset eivät etsi yksiselitteisesti rikasta miestä (Pasi). Kärkijoukkoon asti eivät yltäneet myöskään testin pahat pojat (Mikael, varattu Vesku) - ellei sellaiseksi lasketa Latea. Laten menestystä en vieläkään ymmärrä enkä oikein osaa siitä mitään päätelläkään. Vaikuttiko hän kenties hauskalta bileäijältä? Ulkoisilla seikoilla ei myöskään ole niin suurta merkitystä, sillä vaikka kaikissa kuvissa näkyykin VBM:n kasvot, vartalo on voittajakuvissa piilossa ja pääosassa ekaa kuvaa on fiilis. Lihaksillakaan ei tässä kisassa pärjännyt - sori sali-Jami ja haba-Make.

Minusta oli hyvin kuvaavaa, että koko kilpailun voitti kiltti, hymyilevä naapurinpoika koiran kanssa. Ilkan suhteellinen menestys yllätti myös. Naistestissä samankaltainen kuva (koiranainen Jonna) sai kaikista vähiten mätsejä, kun taas Ilkka tuli seitsemännelle sijalle (yhdestätoista profiilista). Minua henkilökohtaisesti ilahdutti se, että huumori menestyi näinkin hyvin. Hyvä naiset! Räikeä ero mies- ja naistesteissä oli myöskin se, että yhdellä ruumiinosalla ratsastava tissi-Ellu tuli neljänneksi mätsiprosentilla 60, mutta miestestissä hänen vastikkeensa haba-Make sai mätsäyksen vain 1 %:lta.

Siispä:

Miehet, jos haluatte seuraa Tinderissä, laittakaa profiilikuvaksenne

-hymykuva

-koirakuva

-kuva, joka aiheuttaa keskustelua

-kasvokuva

Välttäkää

-aurinkolaseja (tosin Late sai lasit päässään ihan kivasti mätsejä)

-tupakkaa (taas Late on poikkeus!)

-moottoripyöriä/autoja

-pullistelua ja kasvottomuutta

Kun taas puolestaan naiset, jos haluatte seuraa Tinderissä, olkaa aktiivisempia!

Ikävä kyllä miehet joutuvat testin perusteella yhä tänäkin päivänä aloittamaan keskustelun, eli mies: jos et valitse keskustelua herättävää kuvaa (Sampo, Ilkka), varaudu siihen, että joudut keksimään hyviä aloitusreploja. Tässä saisivat naiset ryhdistäytyä! Mutta mätsien alhaista määrää en osaa pitää huonona asiana, sillä ainakin minusta se oli helpottavaa ja koin, että minua arvostettiin, kun mätsin sain - aivan toisin kuin tissi-Elluna, jonka mätsit aiheuttivat huonoa oloa. Lisäksi alhainen määrä on suhteellinen käsite - jos saa vaikkapa vain 10 mätsiä, luulisi siinäkin olevan jo tarpeeksi läpikäymistä. Etenkin, jos mätseistä suurin osa on omanhenkisiä potentiaalisia kumppaneita, on paljon mukavampaa aloittaa ehdokkaiden selaus - verratkaa tilannetta siihen, että aikaa tuhlautuisi turhiin "moi"-keskusteluihin ja copy-paste-seksinvonkauksiin ihmisten kanssa, jotka ovat aivan erilaisia kuin itse on. Toki alhaisen mätsimäärän moni testaajamme koki tylsäksikin, mutta ennen kaikkea harmitti keskustelunavausten surkea määrä."

http://www.ptfu.fi/2015/05/tinder-mies-tulee-oletko-valmis-suuri.html

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, mobiili vei kappalejaot

Vierailija
2/11 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä olet mieltä? Laitoin Hunks miehen kuvan tinderiin niin matcheja alkoi tulla kymmeniä viikossa. Mutta kun oli oma kuva niin matcheja tuli ehkä se muutama viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olisi saanut seuraa, jos olisi miehiä kiinnostanut jutella jotain ihan tutustumismielessä. Mutta ei... pelkkä seksi viikonloppuiltaisin näytti olevan motiivina miltei kaikilla, jotka viestittelyn aloitti.

Vierailija
4/11 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmoinen mies, jolla on kelvollinen turpavärkki ja riittävästi supliikkitaitoja. Näin niitä kaatoja kavereille on tullut, mitä olen sivusta katsellut.

Vierailija
5/11 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 10:23"]

semmoinen mies, jolla on kelvollinen turpavärkki ja riittävästi supliikkitaitoja. Näin niitä kaatoja kavereille on tullut, mitä olen sivusta katsellut.

[/quote]

Niin että taas jälleen kerran, miehelle seuraa = seksiä. Voitko kuvitella kuinka luotaantyöntävää tuollainen ajattelutapa meille naisille voi olla?

Vierailija
6/11 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin itsekin koiramiehen epäillyt tulevan ykköseksi. Bilemiehen olisin mätsännyt, koska pidän miehistä, jotka osaavat pitää hauskaa. Ja kuvatekstit vaikuttivat ironisilta.

Vierailija
7/11 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 10:24"]

[/quote]

Niin että taas jälleen kerran, miehelle seuraa = seksiä. Voitko kuvitella kuinka luotaantyöntävää tuollainen ajattelutapa meille naisille voi olla?

[/quote]

En tarkalleen osaa samaistua naisen kallon sisälle, koska olen mies. Kunhan totesin miten kaverini ovat tinderin avulla pillua saaneet. Kai siellä niitä munankipeitäkin sitten on, kun kerran helpolla antavat.

Vierailija
8/11 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 10:26"]

[/quote]

[/quote]

En tarkalleen osaa samaistua naisen kallon sisälle, koska olen mies. Kunhan totesin miten kaverini ovat tinderin avulla pillua saaneet. Kai siellä niitä munankipeitäkin sitten on, kun kerran helpolla antavat.

[/quote]

Meepä poju takaisin ylilaudalle.

Vierailija
9/11 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 10:28"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 10:26"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Meepä poju takaisin ylilaudalle.

[/quote]

Olen 28-vuotias mies, en tiedä mikä on ylilauta. Käyn joskus täällä, mutta enimmäkseen asiallisemmilla palstoilla. Yksi kavereistani on löytänyt tinderistä ihan tyttöystävän, mutta pari muuta metsästää sieltä panoja hyvin tuloksin kuten kerroin.  Onko tässä jotain epäuskottavaa mielestäsi?

Vierailija
10/11 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ihan komee kundi. Saisi mätsejä jok. tap ja voisi sitten ihan rauhassa valita kenen kanssa treffeille.

Vierailija
11/11 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olisin mätsännyt eräjorman. Miksei hän menestynyt?