Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gallup: osaatko ommella tai neuloa?

Vierailija
07.05.2015 |

Yläpeukku: osaat, alapeukku: et.

Jos osaat niin milloin olet syntynyt ja missä elänyt lapsuutesi? (Samat kiinnostaa jos et).

Ap vastaa: Ommella melko hyvin, neuloa osaan mitä vain. 1988, Kajaani.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 09:58"]

Tähän mennessä tulleiden paukkujen perusteella 96 % palstan käyttäjistä osaa ommella tai neuloa! :) Hienoa! Oma kokemukseni elävästä elämästä on hieman eri, aina saa ihmetyksiä "miten olet tuonkin tehnyt", "en minä vaan osaa edes sukkaa kutoa". Ap

[/quote]

Sanotaanpa pikemminkin niin, että 96 % vastanneista sanoo osaavansa ommella tai neuloa. Minun veikkaukseni on täysi-ikäisistä suomalaisista korkeintaan 20 prosenttia.

Vastaaja numero 4

Vierailija
22/24 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 09:58"]

Tähän mennessä tulleiden paukkujen perusteella 96 % palstan käyttäjistä osaa ommella tai neuloa! :) Hienoa! Oma kokemukseni elävästä elämästä on hieman eri, aina saa ihmetyksiä "miten olet tuonkin tehnyt", "en minä vaan osaa edes sukkaa kutoa". Ap

[/quote]

Tähän ketjuun vastaa vain he, jotka osaavat.
[/quote]

Näinpä ajattelinkin. Harmi sinänsä, olisi oikeasti kiva selvittää tuota prosenttia.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidot on hieman kehnot. Ompelukonetta osaan käyttää, mutta esim. saumurin tai kaavojen kanssa voisi jo mennä sormi suuhun. :) Siitäkin varmaan selviäisin, kun vähän muistuttaisin ohjeita mieleen vaikkapa youtubesta. Neulomisessa en ole koskaan ollut erityisen hyvä, ja neulominen ja virkkaaminen on niin tylsiä ajanvietteitä, etten ole viitsinyt enempää opetella.

-84, Kerava

Vierailija
24/24 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en osaa. Tai varmaan saisin napin ommeltua, mutta mitään kutomista tai virkkaamista en, enkä osaa käyttää ompelukonetta. En koskaan ole halunnut oppia käsitöitä, koulussa rävelsin jotkut pakolliset nippanappa läpi.

Helsinkiläinen, vm. -66.