Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä siistiä olette kokeneet elämässä?

Vierailija
07.05.2015 |

Teen to do -listaa

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinin. Sillä siivous sujuu.

Vierailija
2/14 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benjihyppy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ronald McDonald.

Vierailija
4/14 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 03:13"]

Ronald McDonald.

[/quote]

Fyysisesti vai henkisesti?

Vierailija
5/14 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen herännyt vanginvartijan unesta

Vierailija
6/14 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 03:28"]

olen herännyt vanginvartijan unesta

[/quote]

Arto! Paljastuit.

Vierailija
7/14 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä? Ai kuolemassa koettujako ei lasketa? No, sanotaan vaikka Tomorrowland 2010-2014.

Vierailija
8/14 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohdannut pahimmat pelkoni. Tein listan asioista joita pelkään eniten ja lähdin sitten tekemään niitä. Hiukan oli voittajafiilis tämän jälkeen. Esimerkiksi: pelkäsin mokaamista ihmisten edessä, joten ilmoittauduin ilmaisukurssille. Pelkäsin lähteä yksin mihinkään joten tein pitkän reissun yksikseni. Pelkäsin vaihtaa tyyliä ja sitten vaihdoin sen kokonaan, hiukset poikki, eri meikki, vanhat vaatteet kirppikselle, ihan uus look jne jne. Tällaista voisin suositella kaikille!

Vierailija
9/14 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 03:33"]

Olen kohdannut pahimmat pelkoni. Tein listan asioista joita pelkään eniten ja lähdin sitten tekemään niitä. Hiukan oli voittajafiilis tämän jälkeen. Esimerkiksi: pelkäsin mokaamista ihmisten edessä, joten ilmoittauduin ilmaisukurssille. Pelkäsin lähteä yksin mihinkään joten tein pitkän reissun yksikseni. Pelkäsin vaihtaa tyyliä ja sitten vaihdoin sen kokonaan, hiukset poikki, eri meikki, vanhat vaatteet kirppikselle, ihan uus look jne jne. Tällaista voisin suositella kaikille!

[/quote]

Tää oli oikeesti aika ajatuksia herättävä kommentti. Kiitos.

Vierailija
10/14 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keikat ja festarit, niitä ei tarvitse vanhana katua.

Vierailija
11/14 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet käynyt maan alla, kun tunnelia louhitaan, ja siis seisonut oman kotitalosi alla kallion uumenissa, niin sitten voidaan keskustella. Nimittäin minä olen!!

Vierailija
12/14 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt jokaisella mantereella etelä-manner mukaanlukien.

Vierailija
13/14 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 04:03"]No jos olet käynyt maan alla, kun tunnelia louhitaan, ja siis seisonut oman kotitalosi alla kallion uumenissa, niin sitten voidaan keskustella. Nimittäin minä olen!!
[/quote]

Ööh???

Vierailija
14/14 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 03:33"]Olen kohdannut pahimmat pelkoni. Tein listan asioista joita pelkään eniten ja lähdin sitten tekemään niitä. Hiukan oli voittajafiilis tämän jälkeen. Esimerkiksi: pelkäsin mokaamista ihmisten edessä, joten ilmoittauduin ilmaisukurssille. Pelkäsin lähteä yksin mihinkään joten tein pitkän reissun yksikseni. Pelkäsin vaihtaa tyyliä ja sitten vaihdoin sen kokonaan, hiukset poikki, eri meikki, vanhat vaatteet kirppikselle, ihan uus look jne jne. Tällaista voisin suositella kaikille!
[/quote]
Tai siis tämän haaveen sä haluaisit toteuttaa, eikö niin? Oikeasti pelkäät mokaamista enemmän kuin koskaan, et ole koskaan käynyt yksin Prismaa kauempana, kampaaja leikkasi sulle kananpersetukan, ja vanhat rytkyt veit kirppikselle, koska et ole enää aikoihin mahtunut niihin.