Mitä siistiä olette kokeneet elämässä?
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 03:13"]
Ronald McDonald.
[/quote]
Fyysisesti vai henkisesti?
olen herännyt vanginvartijan unesta
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 03:28"]
olen herännyt vanginvartijan unesta
[/quote]
Arto! Paljastuit.
Elämässä? Ai kuolemassa koettujako ei lasketa? No, sanotaan vaikka Tomorrowland 2010-2014.
Olen kohdannut pahimmat pelkoni. Tein listan asioista joita pelkään eniten ja lähdin sitten tekemään niitä. Hiukan oli voittajafiilis tämän jälkeen. Esimerkiksi: pelkäsin mokaamista ihmisten edessä, joten ilmoittauduin ilmaisukurssille. Pelkäsin lähteä yksin mihinkään joten tein pitkän reissun yksikseni. Pelkäsin vaihtaa tyyliä ja sitten vaihdoin sen kokonaan, hiukset poikki, eri meikki, vanhat vaatteet kirppikselle, ihan uus look jne jne. Tällaista voisin suositella kaikille!
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 03:33"]
Olen kohdannut pahimmat pelkoni. Tein listan asioista joita pelkään eniten ja lähdin sitten tekemään niitä. Hiukan oli voittajafiilis tämän jälkeen. Esimerkiksi: pelkäsin mokaamista ihmisten edessä, joten ilmoittauduin ilmaisukurssille. Pelkäsin lähteä yksin mihinkään joten tein pitkän reissun yksikseni. Pelkäsin vaihtaa tyyliä ja sitten vaihdoin sen kokonaan, hiukset poikki, eri meikki, vanhat vaatteet kirppikselle, ihan uus look jne jne. Tällaista voisin suositella kaikille!
[/quote]
Tää oli oikeesti aika ajatuksia herättävä kommentti. Kiitos.
Keikat ja festarit, niitä ei tarvitse vanhana katua.
No jos olet käynyt maan alla, kun tunnelia louhitaan, ja siis seisonut oman kotitalosi alla kallion uumenissa, niin sitten voidaan keskustella. Nimittäin minä olen!!
Olen käynyt jokaisella mantereella etelä-manner mukaanlukien.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 04:03"]No jos olet käynyt maan alla, kun tunnelia louhitaan, ja siis seisonut oman kotitalosi alla kallion uumenissa, niin sitten voidaan keskustella. Nimittäin minä olen!!
[/quote]
Ööh???
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 03:33"]Olen kohdannut pahimmat pelkoni. Tein listan asioista joita pelkään eniten ja lähdin sitten tekemään niitä. Hiukan oli voittajafiilis tämän jälkeen. Esimerkiksi: pelkäsin mokaamista ihmisten edessä, joten ilmoittauduin ilmaisukurssille. Pelkäsin lähteä yksin mihinkään joten tein pitkän reissun yksikseni. Pelkäsin vaihtaa tyyliä ja sitten vaihdoin sen kokonaan, hiukset poikki, eri meikki, vanhat vaatteet kirppikselle, ihan uus look jne jne. Tällaista voisin suositella kaikille!
[/quote]
Tai siis tämän haaveen sä haluaisit toteuttaa, eikö niin? Oikeasti pelkäät mokaamista enemmän kuin koskaan, et ole koskaan käynyt yksin Prismaa kauempana, kampaaja leikkasi sulle kananpersetukan, ja vanhat rytkyt veit kirppikselle, koska et ole enää aikoihin mahtunut niihin.
Sinin. Sillä siivous sujuu.