Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Linkitä viesti jolle nauroit

Vierailija
06.05.2015 |

eli idea että linkität tähän  viestin av:lta  jolle viimeks   repesit/tyrskähit/naurahit.

mulla: (naurahin ääneen)

halusi tavata pitkiä ihmisiä euroopassa? Eikö 190 cm olen ihan normaalipituus ihmiselle? En nyt ymmärrä. Suurin osa miehistä varmasti yli 190 cm ja iso osa naisistakin lähemmäs tuon. 180 cm ainakin on ihan täysin normipituus naisellekkin. Miksi ihmeessä joku menis 190 cm pitkänä pitkien ihmisten tapaamiseen? Tunnen monta yli 2 m ihmistä enä koe edes heitä erityisen pitkiksi. Eräs 210 cm pituinen alkaa jo tuntua pitkältä mutta tuskin hänelläkään on tullut mieleen mennä tapaamaan muita pitkiä. 190 cm nyt ei ainakaan ole erityisen pitkä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D♡

Vierailija
2/4 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:50"]

halusi tavata pitkiä ihmisiä euroopassa? Eikö 190 cm olen ihan normaalipituus ihmiselle? En nyt ymmärrä. Suurin osa miehistä varmasti yli 190 cm ja iso osa naisistakin lähemmäs tuon. 180 cm ainakin on ihan täysin normipituus naisellekkin. Miksi ihmeessä joku menis 190 cm pitkänä pitkien ihmisten tapaamiseen? Tunnen monta yli 2 m ihmistä enä koe edes heitä erityisen pitkiksi. Eräs 210 cm pituinen alkaa jo tuntua pitkältä mutta tuskin hänelläkään on tullut mieleen mennä tapaamaan muita pitkiä. 190 cm nyt ei ainakaan ole erityisen pitkä.

[/quote]

Psykoosihöpinää? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joku jäänne ihmisen evoluutiossa. Aikoinaan silmien narinan oli tarkoitus karkoittaa villipetoja ja muita vihollisia. Luin päiväkirjastani."

Ketjussa http://www.vauva.fi/keskustelu/4463301/ketju/miksi_silma_valilla_narisee_d

Vierailija
4/4 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa "kun näit miehesi ensimmäisen kerran, mitä ajattelit hänestä" -ketjussa alkoi naurattamaan tällanen kommentti:
kalansilmät voi ei.