Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihonneena töihin

Vierailija
12.01.2022 |

Olen palaamassa pian äitiyslomalta töihin. Vauva on 11 kuukauden ikäinen, mutta raskauskilot eivät ole vielä lähteneet. Ennen raskautta painoin 55 kiloa (162cm) ja nyt painan 62 kg.

Vauva-aika on ollut haastavaa. Jatkuvaa valvomista ja itkua koliikin, refluksin ja allergioiden vuoksi. En todellakaan ole jaksanut lähteä liikkumaan vaan jos vauva nukkui niin menin itsekin nukkumaan. Mikrossa lämmitettäviä valmisruokia tuli suosittua. Vasta nyt arki alkaa olla sellaista, että liikuntaan alkaa olla jaksamista.

Ahdistaa palata työpaikalle 7-8 kiloa painavampana kuin ennen raskautta. Pelkään mitä ihmiset ajattelevat muuttuneesta ulkonäöstäni. Ehkä olen pinnallinen, mutta tämä vaivaa minua 🥴

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että asia vaivaa sinua. Oikeasti ketään ei kiinnosta ja kaikki ei edes välttämättä huomaa ylimääräisiä kilojasi, asia ei edes kuulu muille millään tavalla. Ehkä he ovat pikemminkin kiinnostuneita siitä mitä sinulle kuuluu ja kuinka vauvavuosi on mennyt. Ole armollinen itsellesi, vauvavuodet on rankkaa aikaa, olet tehnyt parhaasi ja se riittää. On hienoa, että olet nyt jaksanut alkaa liikkua, kyllä se paino lähtee sieltä laskuun, älä turhia stressaa 🙂

Vierailija
2/13 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen pikkuriikkinen ylipaino katoaa sinulta hetkessä. Älä koskaan mieti kehoasi muiden silmien kautta vaan pyri siihen että sinulla on hyvä olla. Lisää vaikka kävelylenkit lounastauolla ja lihastreeniä 3 kertaa viikossa, jätä alkoholi ja herkut pois. Puolen vuoden päästä olet 55 kiloinen taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tuota varsinaisesti kutsua edes lihomiseksi 🥱

Vierailija
4/13 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota oma elämä haltuun ja ole ylpeä äiti.Olet likaa itsekeskeinen oman kehon tuijottaja. Jokainen keho muttuu kun on raskaana ja synnyttänyt. Luulisi sinulla mutakin ajateltavaa kuin kilot ,jos palat työelämä?

Vierailija
5/13 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sulla on sentään hyvä syy. Mä olen palaamassa vanhaan työpaikkaan ja ottanut tässä parissa vuodessa reilun kympin painoa ihan vain syömällä 😅

Vierailija
6/13 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi luoja, oot edelleen normaalipainoinen

Vierailija
7/13 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sulla ongelmat! Vedä jotkin löysät vaatteet päälle ja paina duunia.

Vierailija
8/13 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hakemaan saikkua, olet selvästi työkyvytön noiden 7 kg takia.

Vierailija
9/13 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin kakkonen, ketään ei oikeasti kiinnosta. Minä laihduin ekassa korona-aallossa etätöiden aikana yli 10 kiloa. Töihin palatessa vaan yksi kommentoi että "näytätpä jotenkin hyvältä", muut eivät huomanneet mitään eroa. Mikä oli kyllä hyvä asia, en halunnutkaan huomiota. Ainut muutos ihmisissä minkä minä huomasin oli että yksi tummahiuksinen oli blondannuh hiuksensa.

Vierailija
10/13 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, joo, eli mitä ne muutkin nyt ajattelee kun näkevät sut? Taidetaan me naiset olla taipuvaisia miettimään tällaisia (ei tietenkään kukaan täällä palstalla). Ensimmäisen päivän jälkeen kukaan ei enää aattele mitään. Ja sulla on aika hyvä syy, onhan sun vartalo käynyt aika ruljanssin läpi, eli tuskin sitä kukaan pahalla katsoo. Ja vaikka olisit laiha, vois ne silti ajatella että "onpa ruma tukka" tai "tyylittömät lasit". Eli mene vaan töihin.

Vierailija
11/13 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko pois, muu maailma ei tuijota sinua herkeämättä. Sillä on tärkeämpääkin tekemistä ja pohdittavaa.

Vierailija
12/13 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo on silti aika pieni painon nousu ottaen huomioon raskautesi.

11 kk on lyhyt aika vielä myös. Katsotaan 3 vuoden päästä uudelleen mikä silloin on tilanne :)

Lihaksetkin saattaa kasvaa kun vauvaa nostelee ja se lisää painoa.

Vierailija
13/13 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnä itsellesi, että murehdit tuota tasan sen takia, koska olet itse ajatellut joskus erittäin jyrkästi lihavuudesta ?

Ei ole kyse muista, vaan siitä mitä aatteita itse edustat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi