Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä hammaslääkäri pelkopotilaalle Turussa?

Vierailija
06.05.2015 |

Iik, mulla lohkesi hammas ja se tietää hammaslääkärireissua. Jos tiedät jonkun hyvän ja kivan, suosittele. Mulla jo hiki valuu pelosta, en kestä... :(

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leena Järvi Hammas Neo. Aivan ihana!

Vierailija
2/24 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:38"]Iik, mulla lohkesi hammas ja se tietää hammaslääkärireissua. Jos tiedät jonkun hyvän ja kivan, suosittele. Mulla jo hiki valuu pelosta, en kestä... :(
[/quote]

No kenellä yleensä käyt?

Hammaskivihän kannattaa poistaa vuosittain. Ja käydä tarkastuksissa tietty. Sitä vaikeempi mennä mitä pidempi väli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:41"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:38"]Iik, mulla lohkesi hammas ja se tietää hammaslääkärireissua. Jos tiedät jonkun hyvän ja kivan, suosittele. Mulla jo hiki valuu pelosta, en kestä... :( [/quote] No kenellä yleensä käyt? Hammaskivihän kannattaa poistaa vuosittain. Ja käydä tarkastuksissa tietty. Sitä vaikeempi mennä mitä pidempi väli.

[/quote]

Minulla ei ole koskaan ollut hammaskiveä. Kävin lekurilla joka jäi eläkkeelle. Osaatko siis suositella ketään, vai...?

ap

Vierailija
4/24 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:39"]

Leena Järvi Hammas Neo. Aivan ihana!

[/quote]

Ok, pitääpä katsoa minkä oloinen ihminen. Kiitos!

ap

Vierailija
5/24 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reija-Leena Hänninen Yliopistonkadulla. Ihana ja rauhallinen nainen, joka puuduttaa tosi huolellisesti ja kivuttomasti puudutusaineella ILMAN piikkiä, ennen kuin poistaa hammaskivet. Niin muutkin, tietenkin, mutta tämän tuoliin voisi vaikka nukahtaa :) ´Vuosia jo käynyt tuolla.

Vierailija
6/24 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terttu Jysäys-Poranen. Aivan ihana nainen ja hammaslääkäri. Jotenkin niin lutunen.

Vierailija
7/24 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:52"]Terttu Jysäys-Poranen. Aivan ihana nainen ja hammaslääkäri. Jotenkin niin lutunen.
[/quote]

Onko ihan oikea sukunimi??? :D osuva!

Vierailija
8/24 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leena Järvi Neosta laittoi minunkin hampaat kuntoon. Suosittelen, sellainen lämmin ihminen ja sopii hoiva-alalle ja pelkopotilaille. Ei kauhistele ja kertoo mitä milloinkin tapahtuu.

Vierailija
10/24 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traci Lords.

Vierailija
11/24 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullintiellä Ona Lehtovaara. On yksi kaupungin hammaslääkäreistä, mutta aikaa varatessa kantsii pyytää oisko mahkuja.

Vierailija
12/24 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältäkin ääni Leena Järvelle. Ei arvostele, on hellä ja jotenkin ihanasti tekee töitä silleen että ei ole naaman edessä koko ajan.

Vierailija
13/24 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma hammaslääkärisi Aurakadulla on myös tullut käytyä monella lekurilla ja sieltä on todella hyviä kokemuksia!

Vierailija
14/24 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sibeliuksenkadulla Aboadentissa Lauri Paukku on tosi hyvä ja mukava! Olen saanut ilokaasua kun on kans pelottanut aina tosi paljon, se on auttanut ja ei pelota enää! Kiva myös käydä samalla tutulla hammaslääkärillä niin turvallisempi olo :)

Vierailija
15/24 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reija-Leena Hänninen Yliopistonkadulla. Ihana ja rauhallinen nainen, joka puuduttaa tosi huolellisesti ja kivuttomasti puudutusaineella ILMAN piikkiä, ennen kuin poistaa hammaskivet. Niin muutkin, tietenkin, mutta tämän tuoliin voisi vaikka nukahtaa :) ´Vuosia jo käynyt tuolla.

Siis oikeestikko saa puudutuksen hammaskivenpoistoon ? Löytyisköhän pääkaupunkiseudultakin joku ihana hammaslääkäri, joka puuduttais ? Se hammaskivenpoisto sillä ultraäänilaitteella on karmeeta ja vihloo ja sattuu niin.

Vierailija
16/24 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkärit käyvät itse täällä kehumassa itseään, haha!

Vierailija
17/24 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehiläisen hammaslääkäri tekee sen vaikka kevyessä narkoosissa (sedaatio).

Siinä kauppahallin vieressä, ennen torin risteystä joen puolella.

Vierailija
18/24 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma hammaslääkäri Aurakadulla on karmea paikka. Älä nyt ainakaan sinne mene.

Vierailija
19/24 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aboadentissa oon käynyt, erikoistuneet pelkopotilaisiin myös, sain nukutuksen isompaan operaatioon. 

Vierailija
20/24 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehiläisen klinikkaa myös suosittelen. Kevyt sedaatio on todella hyvä ja kaikki hoidetaan kerralla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan